Europcar

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

Prima. Vriendelijk. Adequaat.

Gemakkelijk reserveren.

Meer gemak voor vaste klanten. Bv niet weer steeds opnieuw adreslegitimatie hoeven meenemen.

Prima geen opmerkingen

goede kwaliteit auto's

Maak routeplanners standaard om te voorkomen dat mensen op hun mobiel zitten in het verkeer.

Geld zou gereserveerd worden op credit card en na inlevering van de auto zou het te betalen bedrag van het gereserveerde bedrag afgehaald worden, waarna het resterende geldbedrag teruggegeven zou...

Snel geholpen, hoewel ik wel daar pas te horen kreeg dat het een automaat was ipv een afgesproken handgeschakelde auto.

Klantvriendelijker, en niet mensen maar weg sturen met slechte beloften.

Geachte heer,

Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring.

Kunt u mij uw reservering en of huurcontractnummer sturen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

asher schweitzer

Zeer ontevreden! Tijdens het terug geven van de auto.
1. Twee kleine krassen en een deuk achteraan 1100 euro te rekenen vind ik onmenselijk!
2. Als ik het geld wou terug trekken van mijn...

Geld pikken!

Vriendelijker zijn naar de klanten!

Geachte heer Schweitzer,

Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring.

Europcar Nederland

In eerste instantie leek alles in orde te zijn. Echter bij het inleveren van de auto werd een klein krasje onder voorbumper aangetroffen.
Bij het vooraanzicht van de auto was het krasje niet...

Wees behoorlijk, transparant en duidelijk naar je klanten.

Geachte heer,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring.

Kunt u mij uw reserveringsnummer sturen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Buuts

Zeer slecht.

Meer klant vriendelijk.

Prettig

Menselijke benadering

Neen

Erwin de Wijs

Vriendelijk

Goede uitleg tijdens start met voertuig

Schade afhandeling uiteindelijk van kastje naar de muur.
Eindbedrag schade beoordeling absurd hoog voor een spiegeltje.
Kreeg het gevoel dat een aantal medewerkers van uw organisatie, die een managers functie bekleden niet echt serieus mijn diverse belletjes hebben opgepakt.
Zeer slechte opvolging dus wat mij uiteindelijk een slecht beeld van uw organisatie heeft gegeven.

Thomas Müller

Online prima.
Ter plekke matig, erg lang wachten en totaal onoverzichtelijk, parkeerterrein volledig overladen. Maar dat kan ook cultuurverschil zijn.

Prima auto, betrouwbaar, nieuw.

Auto schhonmaken en vuil er uit halen zou zeker voor deze prijsklassa beter zijn.

Service is goed

Nieuw en schoon maar klein voor de prijs

Meer aantrekkelijke prijzen. Bij voorbeeld voordeel bij een week of maand verhuur. Of kilometer vrij als je binnen een bepaalde hoeveelheid km's blijft, hangt natuurlijk af van de duur van de huur. 100 is veels te weinig.