Europcar

Je aankoop wordt beschermd

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

Baki Unlu

I rented a car for 23rd to 25th of April. I took the car from Amsterdam Schiphol Airport Europcar branch.
There was a parking fine due to over time with half an hour at Eindhoven.

Dear mister Unlu,

I regret to read your feedback. I am sorry you feel nobody helps you.

I have send you an e-mail again to explain the situation.

Kind regards,

Europcar Holland

Janssen

In het begin goed!! Maar bij inlevering slecht!
Bij het op halen is de auto van rechtsvoor naar achter geïnspecteerd!! Bij in levering werdt meteen maar linksvoor gelopen en jawel daar zat een...

Jammer dat er, voor mijn gevoel, over mijn rug gehandeld wordt!!

Geachte heer Janssen,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring.

Kunt u mij uw reserveringsnummer mailen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Europcar Nederland

zo goed als nieuwe auto, zonder schade

Zo af en toe klopt de km stand niet bij ophalen. Gelukkig wordt met een foto van de stand, achteraf keurig gecorrigeerd.
Je wordt wél met de medewerker langs de auto geleid om bestaande schade te controleren, dat zou misschien ook moeten gebeuren met de km stand op moment van ophalen.

Net een zeer slechte ervaring gehad met de klantenservice van Europcar en het bedrijf zelf. De auto die ik wilde boeken was niet meer beschikbaar, dit kreeg ik binnen 1 uur al te horen echter bleef...

Een beter opleiding voor de klantenservice en daarnaast een website die alleen de daadwerkelijk beschikbare auto's weergeeft. Tevens een snellere terugbetaling van het gereserveerde geld.

Geachte mevrouw Plas,

Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaringen.

Kunt u mij uw reserveringsnummer geven? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Europcar Nederland

Technisch Consulting Hokra

De service heb ik als zeer goed ervaren en zeker sinds U het nieuwe pand heb betrokken ook de werknemers van het bedrijf die goed ervaren en klantvriendelijk zijn

Goed materiaal en direct behulpzaam als er problemen zijn

Kan niets opnoemen

Streetband FF AnderZ

Vertrouwde gezichten achter de balie. Niet al te veel wisselingen. Hierdoor gaan de medewerkers jou als huurder ook kennen.

Prettig, persoonlijk en snel.

Meedenkend en betrouwbaar.

Zo blijven.

Prima. Aardige mensen. Alles is goed geregeld. Goede service.

Alles. Auto's goed. Service goed.

Geen.

Hulpzaam, efficient, gezellig

snel, makkelijk, goede autos

ik zou me een soort abbonement wensen. tenminste dat ik niet elke keer weer een contract moet tekenen.

Zeer goed.

Snelle service. Klantgerichte medewerkers.