Europcar

Je aankoop wordt beschermd

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

W. Edenhof

Auto gehuurd op vliegveld Faro, Portugal.
Alles was prima. Bij inlevering werd door Europcar geen enkele schade geconstateerd, en die was er ook niet. Dit blijkt ook uit het door Europcar...

goede auto, echter zeer slechte afhandeling van niet-aanwezige schade. Iets van oplichting?

Nooit meer met Europcar in zee gaan. Onbetrouwbaar!

Geachte heer Edenhof,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring. Kunt u mij uw reserveringsnummer sturen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Harm van Manen

Goede service bij de vestiging Zeist, top !

service

Van vlieberghe

Goede auto's

Ik huur bijna elk weekend een auto. Bestaat er voor mensen zoals ik geen abonnement of zo met extra korting?
Daarnaast vind ik het jammer dat ik, die elk weekend een auto huur, in de weekenden van feestdagen een driedubbele prijs moet betalen. Voor vaste klanten vind ik dit erg jammer.

j bouma

Snel, flexibel en vriendelijk geholpen.

Meedenken door de medewerkers van de vestiging, ze zijn oplossingsgericht, echt super.

Personeel in de zaak heeft er niet altijd even veel zin in, maar over het algemeen tevreden.

remco

waarvan? de auto of europcar?

doe alsjeblieft iets aan het dempen van het dashboard als ik de lampen handmatig aan doe... ik rij altijd met de lampen aan zodat ik beter zichtbaar ben, maar blijkbaar dringt dat niet overal evengoed door

Op zich goed. Alleen 1 punt van aandacht: de vestiging Alkmaar zat altijd aan de Frisoweg en is verhuisd naar de Edisonweg. Nu heb ik al minstens 5 x bij jullie gehuurd en heb geen bericht ontvangen...

Goede nieuwe auto. Die makkelijk te bedienen is. Ik hou van een auto die simpel en overzichtelijk is.

Ik heb 2 keer geprobeerd een Funwaykaart aan te vragen maar ik word iedere keer afgewezen. Volgens mij loopt er iets niet goed in jullie administratie. Zie bericht hieronder. In mijn account staat dat iedere huur periode geannuleerd terwijl ik gewoon gehuurd heb. Hoe zit dat?

Geachte heer De Vreede,

Bedankt voor u aanvraag van de Funway klantenkaart.

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen auto heeft gehuurd in de afgelopen 12 maanden. Een Funway klantenkaart ontvangt u gratis wanneer u 2 of meer keer binnen één jaar gehuurd heeft. Wanneer u nu al gebruik wilt maken van de Funway Klantenkaart vragen wij een éénmalige bijdrage van € 30,50 voor het aanmaken van de kaart.

Bij de dichtstbijzijnde Europcar vestiging kunt u uw betaling voldoen. Zodra uw betaling succesvol is afgerond ontvangt u uw Funway klantenkaart binnen 6 weken via de post. U kunt na betaling direct gebruik maken van de Funway voordelen voor reserveringen binnen Nederland.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet/With kind regards,

Monique Kort
Receptie Europcar

JNA van Bennekom

Excellent!

Mensen op locatie Hilversum

Auto's VAN BINNEN reinigen.

M. Galic

Not good at all. They charged me too much and the invoice that they sent to me (only after I request it after 2 weeks) did not make sense.

Everything was great about the car.

Returning the car in the city of Ljubljana was terrible - there were no parking spaces, where I was supposed to leave the car. I took me a long time and great parking skills to find a small parking space relatively near by. I would recommend to find another place of car rental in the city itself.

Dear Mister Galic,

I am sorry to read about your experience, can you pleas send me your reservation number? I will check further for you then. You can reach me via customer.relations@europcar.nl.

Kind regards,

Wouter Konsten

Slecht. Factuur klopt niet. 3x gebeld en ik zou 3x worden teruggebeld. Ben nooit teruggebeld. En factuur klopt nog steeds niet... Zeer slechte service. Als klant zijn jullie mij verloren

Geachte heer Konsten,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaringen.

Kunt u mij uw factuurnummer sturen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.