Europcar

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

van den Bosch

snelle service

gelijkwaardige auto

N

TOP

UPGRADE

GEDOE MET BANDENSPANNINGSIGNALERING. MISSCHIEN VOORAF KLANTE HIEROVER INFORMEREN.

Mohamed

In algemeen wel goed, alleen had ik wel een klacht over het borg. Het zit namelijk zo dat ik gereserveerd had en betaalt had met iDeal toen ik een e-mail kreeg met daarop de borg die ik per pin... In algemeen wel goed, alleen had ik wel een klacht over het borg. Het zit namelijk zo dat ik gereserveerd had en betaalt had met iDeal toen ik een e-mail kreeg met daarop de borg die ik per pin moest betalen bij kantoor het bedrag was 250 euro voor 1 dag kleinste categorie personen auto eenmaal aangekomen op de kantoor in Rotterdam zuid kreeg ik te horen dat het 300 euro is terwijl ik duidelijk aanwees dat er 250 euro stond die ik voor borg moest afdragen. Maar het kon niet en de auto zou niet verhuurd worden als ik de resterende 50 euro moest regelen dit vind ik namelijk erg jammer en wat ik krijg op e-mail kan toch niet gewijzigd worden stel eens voor dat hij voor 400 aan borg wou hebben ik heb expres 1 dag genomen omdat ik zag dat de borg 250 was dat kon ik mij permitteren en drm vraag ik ook of dit wel mag ter plekke de borg verhogen terwijl in de e-mail anders aangegeven is

Schoon

Beter klantenservice verlenen op de kantoor waar de auto opgehaald wordt

Bal

Locatie op Zuid

Nvt

Heloneida

Super goed

Mooie nieuwe auto’s

Een vaste medewerker op kantoor

Goede service

Eenvoudig

Niets

Heel erg goed

Vriendelijke medewerkers

Heb ik nog niet

Klantvriendelijk en service-gericht

Goede service

A klasse standaard met navigatie

Hein van der Kroon

Als uitstekend

Zuinig, praktisch

standaard ook kaart in auto

Konstantinos Koutalis

Great as always!

Friendliness, clarity, the car was in a great state