Europcar

Je aankoop wordt beschermd

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

Marius Eijkelestam

alles zoals verwacht, op upgrade na

aanname kan sneller, legitimatie met document met adres is lastig

Marc vergroesen

Goede auto shoon

Wat ik ervan verwacht

Licht geen klanten op
Check de auto als hij terug komt. Mijn auto had een volle tank . Ik breng hem een dag eerder terug. Ze inspecteren hem niet en zeggen is goed zo. Ik krijg devrekening en zie 35 euro voor brandstof. Ik zeg hij was vol hoe kan dit? Bericht terug of ik kan bewijzen dat hij vol was. En getuige heb. Vraag of europcar kan bewijzen dat hij niet vol. antwoord is we kunnen u niet helpen..... ik voel me nu toch echt opgelicht

David

Absoluut af te raden! Zeker in het buitenland. Europcar werkt in het buitenland vaak met goedkope en waardeloze firma’s omdat ze er zelf niet actief zijn. In Amerika werken ze bijvoorbeeld met...

Mooie website, een wolf in schaapskleren.

De telefonische bereikbaarheid is slecht, men laat u bellen naar de USA dan naar de UK dan naar Nederland en uiteindelijk naar België. Het duurt weken alvorens je antwoord krijgt.

Zeer slecht

Reactie Europcar:

Geachte heer,

Ik betreur uw ervaring.

Kunt u mij aangeven wat er is gebeurd en wat uw reservering en of huurcontractnummer is? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Goede service. Ik vind alleen de berekeningen onduidelijk. Ik betaal het huur bedrag + borg. Maar naderhand krijg ik minder borg terug terwijl er geen schade is gemaakt.

Goed bereikbaar
Snel een auto huren zonder creditcard

Meer opties aangeven op de website qua welke auto’s beschikbaar zijn. Deze zie je vaak pas op het moment van huren.

Best goed

Auto goed nakijken als vorige huurde alles eruit heeft gehaald.. plus auto goed schoon maken. Sneller borg terug storten .

F. Lal

Ruimte en hoge zit.

Parkeersensoren aan de voorkant zou een plusje zijn. Niet zo erg dat deze ontbreekt.

Flexibel vooral omdat ik rij in een automaat😊

Personenwagens zijn meestal prima in orde.

De nieuwe busjes hebben gladde wanden binnen in de laadruimte. Het maakt het onmogelijk om kwetsbare lijsten vast te zetten.
Lading kan niet vastgesjord worden. Schuift door de hele ruimte heen. Raakt daardoor beschadigd.
Vaak moeten wij de busjes nog schoonmaken voordat wij de spullen er in kunnen zetten.

Koning

Prima service

Ik heb de auto die ik wil klein toch snel en zuinig met navigatie

Er zijn nog steeds maar weinig auto,s te huur met automaat