Europcar

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

K.A .Kouwen

Prima service , nog nooit slechte ervaringen gehad

Mooie en schone auto.s gehad . zonder tabaks rook

Ik zie geen verbeterpunten

Sabrina

Top service! Vriendelijk en behulpzaam personeel :)

Goede auto’s

Meer vrije km’s

AJay

Very Good and Customer Friendly

Good Collection and wide range of cars availalable

I feel singe day rental price is high when compared to two or more days. Also very limited km for single day car rent. It would be good if price reduced or km increase

Ronald

Slecht

Vriendelijkheid klantenservice

Klanten informeren

Geachte heer,
Ik dank u voor uw feedback en ik betreur deze.
Geachte heer,
Ik dank u voor uw feedback en ik betreur deze.
Kunt u mij uw reserveringsnummer en ervaring doorsturen? Ik onderzoek het dan graag nader. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.
Met vriendelijke groet, Yvonne Gielisse

Maurice van Leeuwen

Prettige mensen

Fortuin

Geen specifieke punten

In de winter ontbrak een keer de ruitenkrabber, beetje jammer, want was net nodig.

Ilias

Beleefd

Stefan

Goede en snelle service bij ophalen voertuig

Niemand aanwezig bij inleveren voertuig. Vreemd

Geachte heer Kramer,
Geachte heer Kramer,
Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring. Kunt u mij uw reserveringsnummer en aanvullende informatie sturen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken onder customer.relations@europcar.nl.
Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

B

Minimaal. Er was geen auto beschikbaar. Jammer dat ik dus nu een feedback formulier krijg

X

Iets duidelijker op de site aangeven. Hoe groot de kans is dat er wel een auto beschikbaar is en niet beloven terug te bellen en dan afdoen met een mailbericht

Geachte heer de Jonge,
Geachte heer de Jonge,