Europcar

Je aankoop wordt beschermd

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

Ronald

Zeer tevreden! Alicante airport auto opgehaald, alles vlot en volgens afspraak. Geen lange wachttijd. Geholpen door zeer vriendelijke Joaquin😀. Zeker voor herhaling vatbaar!

Snel, geen extra's aansmeren en goed geregeld.
Je betaald misschien iets meer maar achteraf geen gezeik!

Alles prima geregeld.

Snel alles afgehandeld en goede kwaliteit van de auto.

Hebben andere auto gekregen dan we vooraf hadden aangevraagd, maar vervangwagen was ook prima.

dennis hoenig

Good

service

price

Driessen

Heel slecht. Europcar boekt onterecht dubbel huurgeld af en weigert terug te betalen.

Betaal gewoon terug waar je geen recht op hebt

Geachte heer Driessen,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring.

Zoals eerder aangegeven, mag u zich wenden tot u reserverende partij, Easyterra.

Europcar Holland

Slechte ervaring

makkelijk reserveren

Auto gehuurd in Maleisië. Na een poosje kreeg ik een e-mail met een bekeuring van een snelheidsovertreding van 12 km /u wat een bedrag bedroeg van bijna de helft van het totale huurbedrag van een week huur! Op de bekeuring stond geen bedrag bedrag vermeld maar, Europcar had maar zelf een bedrag op een factuur vermeld. Slechts een heel klein gedeelte was administratiekosten. Hierna tel contact gehad met Europcar en werd zeer onvriendelijk te woord gestaan. Nadat ik om een bewijs vroeg van de hoogte van het sanctiebedrag werd mij verteld dat ik een verzoek per mail in moest dienen. 2 maanden na versturen van de mail nog geen reactie. Creditcardmaatschappij benaderd maar kon ook weinig betekenen. Kortom geld kwijt. Pas dus op met je creditcard bij deze maatschappij, kan een dure vakantie worden.
Uiteraard moet een bekeuring gewoon betaald worden maar Europcar hoeft hier geen woekerwinst op te maken!

Auto zelf lekte water in de kofferruimte bij hevige regenval waardoor bagage nat werd.

Geachte heer Batenburg,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring.

Kunt u mij uw reserveringsnummer mailen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Europcar Nederland

Fabio

Waardeloos. Je krijgt een volledig bekraste auto mee waarbij je elk minuscuul krasje moet registreren. Wanneer je er een mist kan je betalen. Verder proberen ze allerlei verzekeringen te slijten....

rustig bij de balie, hopelijk blijft dat.

De auto
De communicatie
De nazorg

Tip: ga failliet zodat je niet meer bewust mensen kan oplichten

Geachte heer Tat,

Ik betreur uw ervaringen. Ik heb uw klacht reeds, via een ander kanaal, in behandeling genomen. Ik zal u rechtstreeks op de hoogte houden.

Europcar Nederland

Prima auto!

1. Inleveren buiten kantoortijden met de sleutelkluis. Dat is echt heel erg handig in onze situatie!

2. Jullie personeel op de vestiging Den Haag Savornin Lohmanplein, altijd vriendelijk en professioneel.

1. Ik vind dat jullie medewerkers nog erg veel handmatige handelingen moeten verrichten als ik een auto op kom halen. Daardoor duurt het nodeloos lang. Elke keer opnieuw mijn rijbewijs scannen en dergelijke, terwijl ik vrijwel maandelijks kom. Dat kunnen jullie toch gewoon bewaren?

2. En ook de adrescheck is echt uit de tijd. Een rekening of afschrift meenemen anno 2018, kom nou! Ik krijg ze niet eens meer, het wordt ook steeds moeilijker om aan deze ouderwetse eis te voldoen!

3. De auto die we meehadden had navigatie, fijn. Heel Europa stond erin. Behalve Frankrijk. En dat was nou net het land waar we naartoe gingen...

prima auto, nauwelijks beschadigd, bijna nieuw

redcueer borg bedrag van 1500 Euro !

Goed en serieus

bijna nieuwe auto nieuwste modellen

personeel moet wel aanwezig zijn niet steeds weg zijn ik wil liefst meteen geholpen worden niet wachten tot die man terug is

Uitstekend ....zoals altijd

Voor mij geen