Europcar

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

pc janse

We hebben een auto gehuurd voor een week bij europacar in santiago de chili moesten hier 2 uur lang op wachten werden steeds weer terug gestuurd in de rij dit was verschrikkelijk er kon ook geen...

zie boven

Reactie Europcar:

Geachte heer Janse,

Ik dank u voor uw bericht en ik betreur uw ervaring.

Kunt u mij uw reserveringsnummer toesturen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit.
U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

van Laar

Verschrikkelijk - nooit meer Europcar.
Een cabrio gehuurd om een lang weekend mee in omgeving Barcelona te rijden. Bij aankomst was deze auto niet beschikbaar en kreeg ik een "upgrade" naar...

Klanttevredenheid, personeel, communicatie

Reactie Europcar:

Geachte heer van Laar,

Ik zag uw feedback en ik betreur uw ervaringen.

Kunt u mij uw reservering en of huurcontractnummer sturen? Dan zoek ik het graag nader voor u uit.

U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Norbert Doorhof

Duidelijke afspraken

Matige service mbt hulp van personeel ter plaatse, onvriendelijk en ongeinteresseerd personeel.
Wordt geen moeite gedaan contract door te lopen en eea door te nemen, onprofessionele houding.

Nieuwe auto's van alle gemakken voorzien.
Flexibel mbt wijzigen.

Personeel Europcar moet te alle tijden het contract doornemen ookal kom je als reguliere gebruiker.
Bij verzoek tot tom tom in de auto (ingebouwde navigatie), gebeurd het vaak dat deze er niet bij zit.

Normaal wel goed deze keer viel het wat tegen, niet de receptie maar de uitleg van deze auto van nogal gevorderde leeftijd

Hij deed het

Wijzen waar de tank zit en hoe de dop eraf te krijgen

Contant betalen

Mag voor vaste klanten wel iets goedkoper

Goed, hoewel er bij mijn 2de keer geen auto met winterbanden klaar stond, zoals ik had besteld. Is uiteindelijk wel direct geregeld, maar duurde even.

Prima auto, niets op aan te merken.

Ik had deze auto 3 weken hiervoor ook gehuurd, maar in de tussentijd was er duidelijk in gerookt. Niet jullie schuld, maar vond ik niet prettig.

Ingeborg van der Waal

Prima. Ik werd wederom vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan.

De vriendelijkheid van het personeel en de prima auto´s die ik tot nu toe heb gehad, is voor mij de reden om al meer dan 10 jaar een auto bij Europcar te huren als ik in Nederland ben. De service is prima.

Deze keer vond ik de huurauto minder. Ik had nu een citroen c3 en vond de instap niet fijn. Ook was het dezelfde klasse die ik afgelopen juli ook had, maar de Suzuki swift toen, had veel meer extra's. Zoals navigatie, achterrijuitcamera, etc.

Ik huur nu al sinds 14 jaar 1 of 2 keer per jaar een auto bij Eurpcar als ik in Nederland ben en zou het leuk vinden als ik dan eens bijv een upgrade zou krijgen als trouwe klant. ;-)

Jan Geurts

Uitstekend