Europcar

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

Matt.Kramer Technisch Consulting Hokra

Heel goed al meer dan 10 jaar

Klantgerichte aanpak

Doet Europcar al geregeld

R. Meijer

Over het algemeen goed.

Over het algemeen krijg ik auto's in een betere klasse van U, maar dat mag ook wel wanneer je 20 jaar klant bent. En ik krijg goed service.

- Jammer van de laatste auto, een Honda geloof. Een auto welke ik al eerder gehad heb en waarvan ik had aangegeven hem absoluut never nooit niet meer te willen hebben.

- Het is belachelijk dat Europcar geen korting geeft aan vaste klanten, althans geen korting welke de moeite waard is. Ik betaal bij jullie 140-160E /day voor een klasse auto die ik bij Herz voor 100-120E/day huur, en dan nog vaak een upgrade krijg.

Gtoed

de huur prijs en het schoon maken vd auto

Natas

Klantvriendelijkheid top

Het is een toyota

De auto was niet schoon
Viel me pas op bij het wegrijden, maar raam binnenkant was vies, vol druppelvlekken
Heel irritant
Verder, de yaris had het vermogen van een schildpad. Bij gas geven, kwam het vooruitgaan pas echt een eeuw later
Er zijn in dezelfde klasse auto’s stukken beter dan deze.
Maar goed, dat zal mij niet verhinderen om bij jullie weer te huren
Zal dan wel de vraag wegleggen om een andere auto

BOON

Waar ik heel veel moeite mee heb, en wat ik ook best een " slechte service vind" is:
Ik huur al 3+ jaar maandelijks 1 of meerdere keren een auto bij EUC. Maar ik moet iedere keer WEER...

Als ik een beetje geluk heb krijg ik een goede auto mee die " mn op lange afstanden!!!" goed te rijden is. Ik wil zakelijk gezien altijd de 2e categorie ( de 1e is veel te klein voor afstanden)...
Wat mij opvalt is dat het echt uit maakt bij wie ik auto ga ophalen, waar ik een goede auto meekrijg".
Dat betekend, in mijn geval, dat men mij als jaren lange huurder serieus neemt en weet dat ik meestal meer dan 1500 km rijd ( bij iedere verhuur keer). Dat is EUROPCAR LEEUWARDEN. Van hen vind ik hun starke kant: Zeer klantvriendelijk, Zeer service gericht en altijd goede kwaliteit auto mee ( omdat men weet dat ik zakelijk veel km moet maken !!!!)....
Dus in mijn optiek zou Europcar Leeuwarden een 10 krijgen en de andere een 6-7.

Maar

VASTE NL -klanten , uit de omgeving van een EC vestigingen VEEL MEER& BETERE service geven. Dus iet die zware " borg iedere keer weer laten ophoesten...!!!!
Niet doen alsof ze " een zoveelste tourist" zijn die e 1 keer een auto komt huren maar de service van een LOCAL geven. Blij zijn met de LOCALS, ze het gevoel geven dat ze er toe doen

Francescoli

Goede sevice (Rotterdam Alexander )

Mvg fg cleopa

Service
Terug mogen brengen op een andere locatie
Goede auto

Vebeterpunt is misschien
Een veiling/ bewaakte parkeer plaats zodat je op zondag met een gerust hard de dleutels kan inlevenren

En wat sneller zijn met zakelijke gasten te helpen ben nog steeds aan het wachten op jullie account zodat ik gemakelijk een auto kan huren

Laurentius Hardy

Redelijk omdat de borgsom die ik met t
mijn creditcard betaald had pas nadat ik ruim een week later op belde werd vrij gegeven

Goede uitleg bij aflevering

Borgsom pas na opbellen terug

Goede service.
Aardige mensen die graag je vragen beantwoorden en de tijd nemen om dingen uit te leggen

De auto's waar ik tot nu toe in gereden hebben reden prima.

Hans Nooij

Vóór aanvang van de huurperiode: prima.
Na inlevering van de auto: slecht.

Comfortabel in zijn klasse.

Reactie Europcar:

Geachte heer Nooij,

Ik dank u voor uw feedback en ik betreur uw ervaring.

Kunt u mij uw reservering en of huurcontractnummer sturen? Kunt u ook aangeven wat er niet goed is gegaan? Dan kijk ik het verder voor u na. U kunt mij bereiken via customer.relations@europcar.nl.

Yvonne Gielisse
Europcar Nederland

Op zich goed. Alleen vraag ik mij af of als je iets terugkoppelt bij het inleveren, er ook echt iets mee gebeurt. Nu een opmerking over de navigatie: "Ja, dat ligt bij Toyota, maar bedankt voor het...

Navigatie was niet helemaal bij de tijd.