Europcar

Voldeed de kwaliteit van de huurauto aan uw verwachting?

Buuts

Zeer slecht.

Meer klant vriendelijk.

Prettig

Menselijke benadering

Neen

Erwin de Wijs

Vriendelijk

Goede uitleg tijdens start met voertuig

Schade afhandeling uiteindelijk van kastje naar de muur.
Eindbedrag schade beoordeling absurd hoog voor een spiegeltje.
Kreeg het gevoel dat een aantal medewerkers van uw organisatie, die een managers functie bekleden niet echt serieus mijn diverse belletjes hebben opgepakt.
Zeer slechte opvolging dus wat mij uiteindelijk een slecht beeld van uw organisatie heeft gegeven.

Thomas Müller

Online prima.
Ter plekke matig, erg lang wachten en totaal onoverzichtelijk, parkeerterrein volledig overladen. Maar dat kan ook cultuurverschil zijn.

Prima auto, betrouwbaar, nieuw.

Auto schhonmaken en vuil er uit halen zou zeker voor deze prijsklassa beter zijn.

Service is goed

Nieuw en schoon maar klein voor de prijs

Meer aantrekkelijke prijzen. Bij voorbeeld voordeel bij een week of maand verhuur. Of kilometer vrij als je binnen een bepaalde hoeveelheid km's blijft, hangt natuurlijk af van de duur van de huur. 100 is veels te weinig.

Redelijk/goed

prima auto. geleverd zoals besproken.

Tank was niet afgevuld. Auto mag schoner van binnen en lange wachttijd met ophalen.

ali bodih

De laaste keer werdt ik niet goed behandeld door en meneer die aan wezig was hij was de baas van vesting van utrecht werdt mijn verteel hij was heel kort af en ik vond hem wel brutaal

wat vriendelijker mag wel ook al is het iemand van buitenlandse afkomst

Matig

Graag de auto meegeven die je huurt en niet een veel grotere, zoals dit 2. Is gebeurt.
Bij vermelding hiervan nam men het met een korreltje zout.
De 1x kregen we een koelwagen mee, hetgeen erg vervelend was omdat je de meubels niet vast kon zetten.

Nou ja, services is teveel gezegd,het is een dure aangelegenheid en veel services heb ik niet ervaren.

???

Iemand bij de desc als je de auto komt terugbrengen,gelukkig was mijn schoonzoon erbij,anders had ik niet geweten dat ik de sleutel in een bak moest gooien .

Very, very slow costumer service.
Car was great!

Nice , new car

Better costumer service at the check in desk