Kennis en vakmanschap
Informatie in de showroom

Miranda

Perfecte service! Het was nodig om op zeer korte termijn een PVC vloer te laten leggen. Gelukkig wilde Europa Parket hier goed aan mee werken. Er werd snel ingemeten en de legger kon snel aan de... Perfecte service! Het was nodig om op zeer korte termijn een PVC vloer te laten leggen. Gelukkig wilde Europa Parket hier goed aan mee werken. Er werd snel ingemeten en de legger kon snel aan de slag. De legger is een net en prettig persoon met oog voor detail.
Erg fijne communicatie. Alles wordt duidelijk schriftelijk bevestigd.

Reageren snel op vragen en service en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel. Deskundigheid en vakmanschap van parketteur is hoog.

Fam Kriekaard

Nadat de afspraak met het egalisatiebedrijf,iets was uitgelopen en wij daar erg teleurgesteld over waren,is er prima werk geleverd,egaliseren is zeer kundig gedaan.
De dinsdag dat onze pvc...
De dinsdag dat onze pvc vloer gelegd was zijn we zeer tevreden met het resultaat,Willem is een vakman en werkt erg vlot en netjes,en is ook nog is een zeer aangename man hulde voor Europa parket.
Wij bevelen deze firma zeer bij u aan.

Prima! Keurig op tijd, vriendelijke medewerker, mooi resultaat, goede uitleg over werkzaamheden en toekomstige behandeling

Marleen

Prima ervaring. Flexibel in het plannen van het leggen en open en eerlijk. Er bleek een fout in de geleverde parketvloer te zitten en dit werd direct gemeld en de vloer werd omgeruild. Snel en... Prima ervaring. Flexibel in het plannen van het leggen en open en eerlijk. Er bleek een fout in de geleverde parketvloer te zitten en dit werd direct gemeld en de vloer werd omgeruild. Snel en professioneel gelegd inclusief plinten. Superblij met resultaat.

Mw Schramel

Snelle offerte en agendering werkzaamheden. Mailing: in mailing staat vooraf betalen. Dit vind ik niet juist. Je betaalt toch pas als de werkzaamheden bezig zijn . Stel dat er niemand op komt... Snelle offerte en agendering werkzaamheden. Mailing: in mailing staat vooraf betalen. Dit vind ik niet juist. Je betaalt toch pas als de werkzaamheden bezig zijn . Stel dat er niemand op komt dagen. Prijs achteraf verschilde iets van offerte, geen reden gegeven dus door mij ook niet bijbetaald. Ik vond het bijzonder dat er iemand kwam voorrijden zonder duidelijk logo Europaparket. Heb dit ook nagevraagd bij werknemer. Wel tevreden over werkzaamheden, behalve dat er toch een beschadiging verf is op pas geschilderde plint.

R. van Dijk

Duidelijke uitleg vooraf over alle mogelijkheden in de woning. Er wordt meegedacht naar een persoonlijke oplossing en eigenlijk kan alles.
Vooraf de volledige woning uitgemeten. Onze...
Vooraf de volledige woning uitgemeten. Onze parketlegger Theo was zeer deskundig, werkte heel precies en was prettig om in huis te hebben. Het eindresultaat is geweldig.
Ik zou dit bedrijf meteen aan familie en vrienden aanbevelen!