Kennis en vakmanschap

Vloer renovatie na waterschade

Traprenovatie

Bijzonder goed

G. Pluim

Prima, houten vloer ligt er keurig in en ziet er erg mooi uit.
Vloer ligt nu twee weken, maar de lijmlucht is nog erg aanwezig.
De vloer moet nog in de onderhoudsolie, dit moeten we zelf...
Prima, houten vloer ligt er keurig in en ziet er erg mooi uit.
Vloer ligt nu twee weken, maar de lijmlucht is nog erg aanwezig.
De vloer moet nog in de onderhoudsolie, dit moeten we zelf doen, achteraf vind ik dit vreemd, je koopt een vloer
ze komen hem netjes leggen en de eerste keer in de olie moet de klant zelf doen.

Zeer klantvriendelijk en uitstekend werk!!

Wij zijn 100% tevreden.

Alex & Caroline

Zeer vakkundig (zowel in de showroom als het leggen), erg klantvriendelijk en flexibel geholpen. Tevens waren ze prijstechnisch ook nog eens scherp.

Uitstekend, zowel in de zaak als thuis alle tijd genomen en ons goed voorgelicht. De werkzaamheden zijn na aller tevredenheid uitgevoerd.
Complimenten!,,,

Over de vloer zelf zijn we erg te spreken! In het proces ernaar toe zaten helaas wel wat hobbels, waar we met Europa Parket ook contact over hebben gehad en wat op zich adequaat werd opgelost, maar... Over de vloer zelf zijn we erg te spreken! In het proces ernaar toe zaten helaas wel wat hobbels, waar we met Europa Parket ook contact over hebben gehad en wat op zich adequaat werd opgelost, maar waardoor de aankoop niet 'soepel' verliep.
Tijdens een bezoek aan de showroom (op een zaterdag) moesten we ruim een uur wachten voordat er een medewerker beschikbaar was. Ook bij de afspraak voor het inmeten van de vloer was de medewerker helaas vertraagd. Over het vlak opleveren van de vloer, alvorens te leggen, was bij ons als klant ook de nodige onduidelijkheid. En dan was er nog een keer een slordigheid met een factuur waar een post teveel van 500 euro in was opgenomen.

Nogmaals, deze punten zijn correct hersteld door Europa Parket, maar een en ander zorgt wel voor extra werk (ook) voor de klant.

Reactie Europa Parket:

Een prachtige vloer gemaakt bij fam. Hengelaar. Na de review gelezen te hebben is er contact geweest met klant om te onderzoeken waar we ons in de toekomst in kunnen verbeteren. We gaan dit... Een prachtige vloer gemaakt bij fam. Hengelaar. Na de review gelezen te hebben is er contact geweest met klant om te onderzoeken waar we ons in de toekomst in kunnen verbeteren. We gaan dit oppakken om dit zoveel mogelijk te voorkomen.

R. Meester

De vorige parketvloer (2 jaar geleden) was door Europa Parket tot onze volle tevredenheid gelegd. Nu wij door omstandigheden weer gingen verhuizen was onze keuze bij voorbaat gemaakt. Wij willen... De vorige parketvloer (2 jaar geleden) was door Europa Parket tot onze volle tevredenheid gelegd. Nu wij door omstandigheden weer gingen verhuizen was onze keuze bij voorbaat gemaakt. Wij willen dezelfde vloer in onze nieuwe woning. Het was nu volgens ons wel lastiger omdat er een plavuizen vloer verwijderd moest worden, waarbij de vloerverwarming gespaard moest worden. Het bleek geen enkel probleem, de nieuwe vloer ligt er mooi in. Alle werkzaamheden uitgevoerd volgens de planning. We zijn er heel blij mee.