Kennis en vakmanschap
Informatie in de showroom

Prima service, netjes gewerkt, mooi resultaat

Leen Timmer

Heel goed

Uitstekend, zowel in voortraject als tijdens de uitvoering

Joost vd Hengel

In het algemeen erg positief. Kwaliteit van het product en de dienstverlening bij aankoop tot aan aanbreng is erg goed. Europa Parket zijn vakmensen en betrouwbaar. In bijzonder wil ik Marco... In het algemeen erg positief. Kwaliteit van het product en de dienstverlening bij aankoop tot aan aanbreng is erg goed. Europa Parket zijn vakmensen en betrouwbaar. In bijzonder wil ik Marco bedanken voor zijn netheid, vakmanschap, toewijding en ijzersterke service. Hij heeft ook diverse slordigheden van de voorgaande parketeur (2e en 3e verdieping) opgelost. Ten aanzien van informatie op de website zie ik wel een verbetermogelijkheid. Het is lastig (ons niet gelukt) om de vloerdelen die in de showroom staan ook op de website te zoeken

Es

Goede en snelle service, iedereen denkt goed mee en is erg kundig. prachtige vloer en trap

De parketeur en zijn assistent hebben ontzettend hun best gedaan op onze vloer. Goed geschuurd en white wash achtige look gegeven

A. Zeeman

Onze vloer is netjes gelegd en afgewerkt, er is keurig gewerkt en daarna gezogen en de mannen waren beleefd.

Maartje Bos

Super leuk vriendelijk en aardig personeel...

Fred van den Berg

Prima service en uitvoering van werkzaamheden

In mei onze houten vloer mogen ontvangen van Europa Parket en wat zijn we er blij mee.

Van het moment in de showroom, alwaar er grotere stalen van de uit te kiezen vloer aanwezig zijn dan in menig andere vloerenwinkel, tot het leggen en het oplossen van een kleine oneffenheid, hebben wij het samenwerken met Europa Parket als zeer prettig ervaren!