Kennis en vakmanschap
Informatie in de showroom

Wíj zijn heel tevreden.
En zij hebben ook keurig gewerkt.

Peter Van de wetering

MARCO HEEFT SUPER WERK AFGELEVERD, ZEER PRECIES EN VAKKUNDIG, EN VRIENDELIJK !
WIJ ZIJN ERG TEVREDEN, DE VLOER ZIET ER WEER PERFECT UIT !

NOGMAALS BEDANKT !

Fam.Kriekaard

Zijn na het leggen van onze huiskamer en gang,met pvc,vorig jaar,nu wederom weer zeer tevreden met pvc op onze trap.
Wij bevelen Europa parket van harte bij u aan.
Wederom keurig werk...
Wij bevelen Europa parket van harte bij u aan.
Wederom keurig werk van uw vakman,en medewerker Willem,wat een kanjer is dat.

Reactie Europa Parket:

Hartelijk dank voor uw reactie en heel veel woongenot met uw nieuw beklede trap gewenst.

Rob Hendriksen

Het kostte behoorlijk wat moeite om een goede deal te maken, maar uiteindelijk is die tot tevredenheid tot stand gekomen. In 2004 kochten we voor ons nieuw te bouwen huis een vloer bij Europa... Het kostte behoorlijk wat moeite om een goede deal te maken, maar uiteindelijk is die tot tevredenheid tot stand gekomen. In 2004 kochten we voor ons nieuw te bouwen huis een vloer bij Europa parket, nu wederom voor ons nieuw te bouwen huis. Het eindresultaat is prachtig, mede door het vakwerk van parketteur Bert de Boer

Edwin & Mandy

Hart voor de klant
Professioneel
Vakkundig en snel gelegd
Bereidheid voor overleg

Prima service, netjes gewerkt, mooi resultaat

Leen Timmer

Heel goed

Uitstekend, zowel in voortraject als tijdens de uitvoering

Joost vd Hengel

In het algemeen erg positief. Kwaliteit van het product en de dienstverlening bij aankoop tot aan aanbreng is erg goed. Europa Parket zijn vakmensen en betrouwbaar. In bijzonder wil ik Marco... In het algemeen erg positief. Kwaliteit van het product en de dienstverlening bij aankoop tot aan aanbreng is erg goed. Europa Parket zijn vakmensen en betrouwbaar. In bijzonder wil ik Marco bedanken voor zijn netheid, vakmanschap, toewijding en ijzersterke service. Hij heeft ook diverse slordigheden van de voorgaande parketeur (2e en 3e verdieping) opgelost. Ten aanzien van informatie op de website zie ik wel een verbetermogelijkheid. Het is lastig (ons niet gelukt) om de vloerdelen die in de showroom staan ook op de website te zoeken

Es

Goede en snelle service, iedereen denkt goed mee en is erg kundig. prachtige vloer en trap