Kennis en vakmanschap
Informatie in de showroom

Arnold en Hannie

Geweldig bedrijf

N Jansen

Met parketteur een eiken visgraat vloer uitgezocht bij Europaparket in Barneveld die daar in de showroom lag.
Na een maand kwam het parket en ik vond deze zeer donker in vergelijk met de foto’s die ik had gemaakt maar de parketteur gaf aan dat ik deze had besteld en dat de kleur nog wat lichter zou worden. Daar het een design kleur was en ik dit klaarblijkelijk had besteld, heeft de parketteur de vloer gelegd.
Na twee maanden zie ik de vloer niet lichter worden en ben ik met een restant stukje naar Barneveld gereden ter vergelijk; het blijkt dat echt een hele andere kleur. Ik heb hem gevraagd naar een oplossing omdat ik dit niet heb besteld. Ik werd naar de parketteur doorverwezen.
Deze heeft contact gezocht met Europarket maar in hun reactie geven zij aan dat het een levend product is en dat de kleur 30-40% kan afwijken en dat ik de vloer een jaar de tijd moet geven om op te lichten. Ik had eerder moeten reageren…
Aan de ene kant werd me verteld dat dit is wat ik had besteld en dat het lichter zou worden, en aan de andere kant nu ik ze heb geconfronteerd met het kleurverschil, moet ik een jaar wachten en dan indien nodig mag ik zelf gaan schuren en opnieuw kleuren.

Deze zaak zal ik indien nodig juridisch oppakken want een design vloer kopen met bijbehorend prijsplaatje en dan zo afgepoeierd worden, vind ik onacceptabel.
Mensen maken fouten maar dan los je het op, maar schuif het niet af of op de lange baan.

Na lang sparen is dit een enorme teleurstelling en de kleur past niet bij mijn meubels, etc.
Het laatste is hier nog niet over gezegd.

Ria Janssen & Wim de Lau

Wij zijn zeer tevreden over EuropaParket. Het eindresultaat is prachtig. Sander en zijn collega's zijn zeer klantgericht, vriendelijk en bovenal echte professionals!

JH Voerman

Europa parket heeft 15 jaar geleden onze eiken vloer gelegd naar volle tevredenheid.
Dit besloten wij om de vloer een wat andere kleur tegeven.
Parket schuren en opnieuw in de olie...
Dit besloten wij om de vloer een wat andere kleur tegeven.
Parket schuren en opnieuw in de olie gezet.
Resultaat is verbluffend mooi geworden.
Dit alles mede door het vakmanschap van Bert, Bedankt

Niek en Chanine

Super tevreden! Van aankoop tot aan laminaat leggen, er wordt echt met je meegedacht! Service is ook uitstekend! Kortom, erg bedankt voor alles! Jullie zijn een top bedrijf!

A van der Galien

Fouten maken ok, nazorg moet beter

Henkie Aarts

Vandaag is onze eiken visgraat en laminaat vloer opgeleverd. Erg goede service. Melvin heeft ons goed geholpen om een paar extra dorpels te maken. Creatieve en vakkundige man. Dank Europa parket... Vandaag is onze eiken visgraat en laminaat vloer opgeleverd. Erg goede service. Melvin heeft ons goed geholpen om een paar extra dorpels te maken. Creatieve en vakkundige man. Dank Europa parket voor het leveren van vakmanschap.

Fam. Kapteijn

Wij zijn heel blij met onze PVC vloer in ons nieuwe huis, welke perfect gelegd is door Ronald. Dit is echt een vakman! Ook zijn wij heel vakkundig geholpen in de showroom.

Fam Valk

Voor de tweede keer in een paar jaar tijd een pvc vloer besteld en laten leggen. En net zoals de vorige keer dik tevreden.

Fam Sloot

Wij zijn enorm blij en tevreden met onze nieuwe pvc vloer.Super geholpen in de zaak ,niet opdringerig zeer vrijblijvend .En het leggen ook zeer vriendelijke jongens en super goed gelegd .Top... Wij zijn enorm blij en tevreden met onze nieuwe pvc vloer.Super geholpen in de zaak ,niet opdringerig zeer vrijblijvend .En het leggen ook zeer vriendelijke jongens en super goed gelegd .Top bedrijf .