Reactiesnelheid op vragen/boekingen
9.8/10
Service van de medewerkers
9.8/10
Eenvoud van een reis boeken

Het is de eerste keer dat we boekten bij Euroholidays, en zullen het in de toekomst zeker nog doen.
We kregen een uitstekende service en heel snel antwoord op onze gestelde vragen.

Verbeterpunten en/of tips

Indien er verbeteringen zouden kunnen zijn laten we het beslist weten.

hans sitvast

Hebben een fijne reis gemaakt met interbus naar bruck an der grosglockner eten en drinken was goed verzorgd en kamer was voor ons ook goed leuk dorpje vlakbij de obb station 10 min lopen en... Hebben een fijne reis gemaakt met interbus naar bruck an der grosglockner eten en drinken was goed verzorgd en kamer was voor ons ook goed leuk dorpje vlakbij de obb station 10 min lopen en vlakbij de billa supermarkt euro holidays voor ons perfect voor herhaling vatbaar

Bij Euroholdays krijg je niet het gevoel dat je een nummer bent maar heb je een persoonlijke benadering. Dat voelt heel erg prettig. Ook de communicatie was erg fijn. Door de persoonlijke benadering... Bij Euroholdays krijg je niet het gevoel dat je een nummer bent maar heb je een persoonlijke benadering. Dat voelt heel erg prettig. Ook de communicatie was erg fijn. Door de persoonlijke benadering krijg je ook meer de gun factor.

Marcel Gerrits

Wij zeer tevreden de ski passen lagen netjes klaar en de kamer die wij hebben wouden was netjes geregeld

Reactie Euroholidays:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback en graag tot een volgende keer!

hans sitvast

Goede service en veel keus met hotels pensions wij gaan voor het eerst weer met de bus naar oostenrijk heb er zin in

Reactie Euroholidays:

Dankjewel voor je leuke reactie Hans!

Goed en accuraat geholpen

Roel de Jong

Geweldig!

Geweldig!

Via Euroholidays heb ik het vervoer naar mijn wintersport accommodatie geboekt. Deze werd verder verzorgd door Interbus (Koninklijke Beuk) en was al voor € 134,- retour naar Brixen Im Thale.

Op 8 januari vertrok ik. De eerste indruk van de reis verloopt posifief. Aardige en nette chauffeurs heten me welkom waarna ik in een zeer nette bus plaats mag nemen.
Er wordt een fil vertoond en onderweg zijn de gebruikelijke pauzemomenten. Voordat ik er erg in heb ben ik al op de plaats van bestemming. De reis verliep zo comfortabel dat ik de nodige uren slaap heb kunnen pakken waardoor ik al genoot van de eerste dag op mijn vakantiebestemming.

Zaterdag 16 januari sneeuwt het enorm in Oostenrijk. Mijn terugreis dag. Op de afgesproken tijd is de bus op mijn opstapplaats.
De eerste indruk is hetzelfde als op de heenreis. Een goede eerste kennismaking met de chauffeurs de me naar huis moeten brengen.
Ik zit vrij vooraan in de bus en zie dat het lastig sturen is door de grote hoeveelheden sneeuw.
“Op de autoweg zal het wel vrij zijn dacht ik”.
Later blijkt dat tot aan Köln in Duitsland de wegen praktisch wit zijn en dat ik die reis genoeg sneeuwruimers en zoutwagens heb gezien.
Ondanks deze omstandigheden heb ik genoten van de reis. Complimenten aan het team dat zo zorgvuldig met hun voertuig weet om te gaan en ondanks de sneeuw gladheid en daardoor een drukkere verkeerstroming zo enorm veilig gereden heeft!

Roel de Jong

Het is erg fijn zoeken naar een vakantie. En bij vragen direct contact en hulp.

H&M

Vooraf goede en snelle service. Niks op aan te merken.
Vooraf goede en snelle service. Niks op aan te merken.
Echter de heenreis was slecht geregeld. Veel te laat, geen vaste plaatsen in de overvolle bus, dus mijn vriendin en ik zaten in principe apart. Terugweg was dit gek genoeg wel geregeld. Lijkt me een kleine moeite om even te nummeren!

Heel goed geholpen