Reactiesnelheid op vragen/boekingen
9.7/10
Service van de medewerkers
9.8/10
Eenvoud van een reis boeken

Leon

Geweldige service! Snel contact met jullie, zowel via de chat als telefonisch. Hele vriendelijke en behulpzame medewerkers. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Verder eerlijk en transparant. Ga zo... Geweldige service! Snel contact met jullie, zowel via de chat als telefonisch. Hele vriendelijke en behulpzame medewerkers. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Verder eerlijk en transparant. Ga zo door! Ik beveel jullie al aan binnen de familie.

Verbeterpunten en/of tips

1 klein puntje: nog meer aanbod qua hotel en dan met name voor gezinnen met 3 kinderen of meer. Wanneer je een boeking doet voor een hotel, gaan deze vaak uit van gezinnen met maximaal 2... 1 klein puntje: nog meer aanbod qua hotel en dan met name voor gezinnen met 3 kinderen of meer. Wanneer je een boeking doet voor een hotel, gaan deze vaak uit van gezinnen met maximaal 2 kinderen.

Familie Dijkstra

Spontaan , directe info, beste prijs,, zeer vriendelijk..

Verbeterpunten en/of tips

meer vakantie adressen en landen,, zal jullie nog bekender worden ,worden!!

W. Timmers

IK kan daar al meerdere jaren goed terecht voor de wintersporttrein naar Oostenrijk

J.R.Bogerman

Snel en correct

zo doorgaan

marit termeulen

Een zeer tevreden klant.

Mevr Smit

Uitstekende service, aardige en zeer behulpzame medewerkers, die bij veel wintersportbestemmingen persoonlijk bezocht hebben. Wij boeken al voor het 7e jaar onze wintersportvakantie bij... Uitstekende service, aardige en zeer behulpzame medewerkers, die bij veel wintersportbestemmingen persoonlijk bezocht hebben. Wij boeken al voor het 7e jaar onze wintersportvakantie bij Euroholidays, top service!

Reactie Euroholidays:

Hartelijk dank voor je feedback! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden over ons zijn!

Een snelle en goede service!

Babs

Prima service en goede prijs. Als we nu ook nog de gevraagde stoelen aan het raam krijgen, is het helemaal top!

Prima, wij boeken elk jaar via Euroholidays.

Geen verbeterpunten