Reactiesnelheid op vragen/boekingen
9.7/10
Service van de medewerkers
9.8/10
Eenvoud van een reis boeken

Luc Dumon

Zeer degelijke reisorganisatie.

esmeralde gimbrere

Geweldig vriendelijke en goede service

Marlies

Perfect! Goede service en snel antwoord

Beste Marlies,
We zijn erg blij met je hoge waardering.
Dankjewel en heel graag tot de volgende keer!

Heel tevreden.

Verbeterpunten en/of tips

Verschil in kamers aangeven. Wij hebben met drie gezinnen geboekt, en hadden drie verschillende kamers voor dezelfde prijs.

Beste vakantieganger,

Hartelijk dank voor het delen van jouw mening over ons. Wat fijn dat jullie onze service en informatie zo hoog waarderen!
Met je opmerking over de verschillende kamertypes zullen we zoveel mogelijk rekening houden en uiteraard meer details op onze website vermelden als deze bij ons bekend zijn. Helaas is dat echter niet altijd het geval, omdat het hotel zelf de kamerindeling doet.
We hopen jullie in het nieuwe seizoen weer ´terug te zien´!

Het team van Euroholidays

Snelle en perfecte service naast aantrekkelijke prijzen!

Beste Euroholidays-klant,

Dankjewel voor je recensie.
We zijn trots op de twee tienen die je ons gaf. Dat motiveert geweldig.
Graag tot een volgende keer!

Koen Homburg

Heb al drie keer bij Euroholidays geboekt en iedere keer gekregen wat ik boekte. Bij vragen is men altijd snel bereikbaar en zijn bereid veel opties voor je uit te zoeken. Ik ben zeer tevreden.

Verbeterpunten en/of tips

Jammer dat de alpenexpress niet meer direct bij Euroholidays te boeken is.

Beste vakantieganger,

Geweldig dat je onze service en informatie zo hoog waardeert. Heel fijn dat jij als 'vaste klant' zo tevreden bent!

Met de Alpen Express werken we inderdaad niet meer samen, omdat wij ons niet konden verenigen met bepaalde contractvoorwaarden, die in het nadeel van onze klanten zijn. Eventuele alternatieven zijn de (first class) pendelbus of de SchneeExpress die uit Duitsland vertrekt, maar mochten deze niet acceptabel zijn, dan kunnen jullie rechtstreeks bij de Treinreiswinkel boeken. Accommodatie kan tot 1 maart kosteloos geannuleerd worden bij ons, dus jullie lopen geen risico, als onverhoopt het vervoer niet rond zou komen.

Hartelijk dank voor je recensie!

Ella van Dee

Dit reisbureau kan je altijd bellen voor advies. Ze denken erg met je mee. Ik ben niet handig met internet maar zij zoeken het wel voor je uit.

Een prima reisorganisatie met goede service.

Verbeterpunten en/of tips

Op de site mis ik de zoekfunctie

Beste mevrouw, meneer,
Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn heel blij met uw goede cijfers!
U mist echter de zoekfunctie op onze website en dat is jammer, want die is er namelijk wél. Voor ons betekent dit, dat we deze duidelijker moeten maken. Zou u misschien nog kunnen aangeven waar u de zoekfunctie heeft gezocht (en niet gevonden)? Dat zou ons erg helpen bij het werken aan verbeteringen. Binnenkort ondergaat onze site een facelift en dit punt kunnen we dan ook meenemen.
Met vriendelijke groeten,
Eta
EUROHOLIDAYS

Maria

Hele goeie ervaring mee. Ze zijn altijd bereid om je te helpen en antwoorden super snel. Al 3 keer bij ze geboekt.

Rob

Over het algemeen tevreden, ik moest alleen bijna 1 km lopen omdat de bus niet op de juiste bestemming stopte.
Daardoor ook problemen met het ophalen.

Beste Rob,

Bedankt voor je review!
Het spijt ons te horen dat de uitstapplaats elders was dan op onze site vermeld was. Na navraag bij de busmaatschappij is gebleken dat de halte waar ze altijd stopten niet meer bestaat en zijn ze uitgeweken naar een andere plaats in Hopfgarten.
Hiervan hadden ze ons helaas niet op de hoogte gesteld.
Onze excuses hiervoor!

Met vriendelijke groeten,