Je aankoop wordt beschermd

Eenvoud van een reis boeken
Service van de medewerkers
9.7/10
Reactiesnelheid op vragen/boekingen
9.7/10

Euroholidays vind ik prima, de nieuwe website vind ik niks.

Verbeterpunten en/of tips

Ik zoek altijd op accommodaties in een bepaald gebied. Wanneer ik de site opstart, moet ik een datum ingeven om te zoeken. Dan geeft de site aan dat er niets beschikbaar is. Om dan te zien of die accommodatie WEL beschikbaar is op een bepaald moment, moet je steeds de datum veranderen. Dit is wel erg omslachtig. Ik zie graag bij het zoeken in een bepaald gebied, welke accommodaties bij Euroholidays te boeken zijn, en van daaruit bekijk ik dan de beschikbaarheid. Voorheen liep de jullie site in de pas met de site van Vrijuit. Die site is pas handig. Erg jammer. Want als het zoeken zo moeizaam gaat, haak je zeer snel af.

Reactie Euroholidays:

Beste website-bezoeker,

We vinden het fijn dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven over Euroholidays.
U gaf aan dat het lastig is om de beschikbaarheid te overzien omdat de aankomstdatum telkens veranderd moet worden.

Zoals u waarschijnlijk weet, hebben wij een hele nare periode achter de rug waarin onze (vorige) website lang uit de lucht is geweest. De problemen waren dermate ernstig dat we een compleet nieuwe website hebben moeten laten maken. Met het ontwikkelen van een website met een complexe achterliggende techniek is veel tijd gemoeid. Dankzij enorme inspanningen, is de klus toch binnen een maand of drie geklaard en daar waren we trots op. Ondanks dat niet alle functionaliteiten zo optimaal werkten als we graag zouden zien, hebben we de site zo snel mogelijk gelanceerd. We vonden dat we onze trouwe vaste klanten niet nog langer konden laten wachten en hebben ervoor gekozen om bugs, probleempjes en verbeterpunten van lieverlee aan te pakken.

De door u genoemde ergernis was één van die dingen.
Hieraan is in de afgelopen dagen intensief gewerkt en dit is inmiddels opgelost!

We maken het onze klanten graag naar de zin, dat weet u vast al.
We zijn dan ook heel blij met uw 10-en voor service en reactiesnelheid, maar de zeer slechte cijfers die u gaf voor 'eenvoud van de reis boeken' en 'informatie op de website' (respectievelijk een 2 en een 1), drukken zwaar op onze gemiddelde score.

----- NB.
Uw mening dat de informatie op onze website 'onacceptabel' is, delen wij niet. Op elke accommodatiepagina staat uitgebreide informatie over hotel of appartement, zoveel mogelijk info over de bestemming en - indien van toepassing - info voor wintersporters. -----

We willen u vragen om onze website nogmaals te bezoeken en uw mening te herzien.
Uw huidige recensie wordt dan verwijderd.

Alvast heel hartelijk dank voor uw begrip en uw medewerking en

met vriendelijke groeten,

Het team van EUROHOLIDAYS

Klantvriendelijk. Ze luisterden naar mijn vakantiewensen en kwam met een passend en aantrekkelijk aanbod. In praktijk bleek het ook waargemaakt. We hebben genoten! Hartelijk bedankt voor jullie...

Verbeterpunten en/of tips

Wellicht het aanbod completer op de website profileren.

fan versteeg

Gewoon perfect!!

Verbeterpunten en/of tips

Wij zijn heel echt tevreden!!

Tamara

Prima organisatie. Duidelijke website. Snelle reactie op vragen.

sandra klein nengerman

Verbeterpunten en/of tips

Transfer vliegveld een hel! eerst 2 uur moeten wachten op een transfer zonder uitleg, een chauffeur die de weg niet wist, elk stoeprandje meepakte, en mensen vergat. Hekwerk meenam waar hij tegenaan reed.Maar het ergste is dat degene die daar zit van euroholidays liegt tegen andere mensen waarom de bus laat is, en tegen ons een ander verhaal ophangt. Stuur je een mail met de klach naar euroholidays, wordt doorgegeven aan de persoon daar, geen reactie, weer een mail en je krijgt helemaal geen reactie. Wees gewoon eerlijk , en geef het toe !

Caroline Welling

Bij euroholidays zijn ze erg klantvriendelijk en hebben al vele fijne vakanties voor ons verzorgd.

Erg gebruiksvriendelijk en fijne medewerkers.

Geen ga zo door.

Fijne medewerkers, vriendelijk en staan open voor elke vraag.