Stofbergen

Goede producten

Hadden het product dat ik nodig heb en niet in de winkel kon krijgen

Michel

Garantie afhandeling duurt lang

Reactie Euro-electronics.nl:

Beste Michel,
uw 2e beoordeling hiervoor, helaas ligt de garantie afhandeling bij APS die er langer over doet dan we mogen verwachten.
Is inmiddels al opgelost door ons.

Roy

Gewoon goed

Goedkoop en snelle levering

Jjhm Habraken

Goed assortiment

Vlotte levering waar vele bedrijven met het zelfde product geen voorraad hebben, maar hier de hoeveelheid direct leverbaar KLASSE.

M.Bos

Wat ontbreekt is een duidelijke handleiding.
1 -die is onduidelijk
2- geen Nederlandse tekst
3 de gegevens in de handleiding kloppen ook niet

Levering en afhandeling is OK

A SCHUILING

U VRAAGT MIJ OF IK DIE DIMMER DAADWERKELIJK GEKOCHT HEB. DAT IS JUIST,WELLICHT HEB IK NOG IETS OVER HET HOOFD GEZIEN, MAAR UW SITE IS OOK WEL EEN OVERDADIG ZOEKPLAATJE. U KUNT DE DIMMER DESGEWENST... U VRAAGT MIJ OF IK DIE DIMMER DAADWERKELIJK GEKOCHT HEB. DAT IS JUIST,WELLICHT HEB IK NOG IETS OVER HET HOOFD GEZIEN, MAAR UW SITE IS OOK WEL EEN OVERDADIG ZOEKPLAATJE. U KUNT DE DIMMER DESGEWENST VERSTUREN.

VEEL INFO, WEL OVERDADIG EN INGEWIKKELD

Reactie Euro-electronics.nl:

Beste,
kunt u de vraag samen met het ordernummer naar ons e-mail adres sturen info@euro-electronics.nl zodat we ernaar kunnen kijken?
Ik zie helaas nu niet om welke order het gaat en ook uw...
Beste,
Ik zie helaas nu niet om welke order het gaat en ook uw naam komt voor in het orderbestand.
Euro-electronics.nl

Bob Strijk

Makkelijk zoeken en bestellen. Na enige dagen geleverd. Retourneren overbodige aankopen was geen probleem.

Duidelijke overzichtelijke website, zeer positief.
Duidelijke overzichtelijke website, zeer positief.
Negatief: Er werd gevraagd om een feedback te maken. Toen ik daar 23.xx uur later nog niet aan toe was gekomen stond de volgende mail met "herinnering" alweer in de bus. Dit vond ik erg storend!

Joost

Al jaren de plaats waar ik mijn electronica-artikelen koop.

Groots assortiment, goede prijs, snelle verzending

de raad bouw b.v.

Goede ervaring gehad met dit bedrijf. snel geleverd. kwaliteit kan ik nog niet melden want ik heb het onderdeel net verwerkt. enige nadeel is het telefonisch bereik. soms makkelijk om wat technische... Goede ervaring gehad met dit bedrijf. snel geleverd. kwaliteit kan ik nog niet melden want ik heb het onderdeel net verwerkt. enige nadeel is het telefonisch bereik. soms makkelijk om wat technische achtergrond na te vragen.

snel geleverd netjes verpakt

Jopie

Uitstekende webwinkel

Prima prijzen en snelle levering