Dennis

Zeer goed, snel en fijne communicatie

Zie vorige opmerking

Dick

Snel geleverd en qua prijs net iets goedkoper dan de concurrentie.

Prijs

R de Boorder

Wederom een zeer goede ervaring!

Snel geleverd en materiaal dat niet overal op voorraad is was (weer) gewoon direct leverbaar.

Hans

Perfect

Snelle levering en goedkoop

Richard

Via internet een mantebuis 110mm 50 meter besteld , in 4 dagen netjes thuis bezorgd.
Reageert elke vraag netjes via mail dezelfde dag.

Prijs tov andere aanbieders, reageert via mail dezelfde dag nog bij vragen. Bestelling netjes afgehandeld. Aangegeven dat er op gsm gebeld moest worden indien ze voor de deur stonden. En dat is ook... Prijs tov andere aanbieders, reageert via mail dezelfde dag nog bij vragen. Bestelling netjes afgehandeld. Aangegeven dat er op gsm gebeld moest worden indien ze voor de deur stonden. En dat is ook netjes gebeurd.
Er zijn verbeter punten , een nummer waarbij je ook persoonlijk vragen kunt stellen .
Duidelijker aangeven mbt leverdatum en tijd ..stonden opeens voor de deur. dit zorgt voor onrust, zeker in deze dagen met veel oplicht praktijken.

stichting caf

Zeer slecht ik wilde platte kabel bestellen en op tekening staat ook platte kabel en ik krijg ronde kabel die overal veel goedkoper is maar dat is niet het punt platte kabel kunnen we tegen het... Zeer slecht ik wilde platte kabel bestellen en op tekening staat ook platte kabel en ik krijg ronde kabel die overal veel goedkoper is maar dat is niet het punt platte kabel kunnen we tegen het plafon lijmen dit niet

zijn er niet

Reactie Euro-electronics.nl:

Beste,
Beste,
ik begrijp niet precies wat u bedoeld met platte kabel, u hebt een rond snoer besteld zie ik, de afbeelding geeft ook een rond snoer aan en in de artikelbeschrijving staat het ook nog eens vermeld.
Ik denk dat u dit beter eerst bij ons had kunnen melden in plaats van hier een slechte beoordeling voor te schrijven, wij hadden u graag geholpen hiermee, retourneren is dan ook geen probleem maar dan moeten we dit wel te horen krijgen...

Henk

Prima!

Prijs en snelle levering.

H. feijen

Verschuur

Goed bereikbaar, makkelijk bestellen, snelle service

Toegankelijkheid website, snelle order afhandeling

Lloyd

Goed ,op tijd geleverd