9.8/10
9.7/10
9.7/10

Rob Jordens

Ik had een Breitling horloge gereserveerd bij Eugene van Baal , zelf kom ik uit Leiden en moest er 130 km voor rijden en natuurlijk weer 130 km terug ,
Daar aangekomen werd de Breitling...

vriendelijk goede informatie

Dave Dikmans

Heb een Oris Aquis gekocht en werd daarbij heel goed geadviseerd wat wel en wat niet te doen! Wat bij mij wel staat en wat niet! Daar had ik om gevraagd en die vraag hebben ze geheel eerlijk...

Echt gemeende interesse voor de klant!
Niet dwingerig!
Alles gewoon!

In mijn ogen zijn deze er niet!
Als je even moet wachten krijg je een bak heerlijke koffie of thee! Wat je wil!

Caroline

Mooie collectie, heel goede service.
Bestelling via de webshop verloopt heel soepel, wordt goed op de hoogte gehouden, keurig verpakt.

Zeer goed contact

G vd Linden

Geweldig geholpen, duidelijke, snelle en zeer vriendelijke communicatie. Daarnaast erg blij met mijn aankoop.

Communicatie en vriendelijkheid

Marvin

Uitstekende hulp en service gekregen van dit bedrijf. Ik raad dit bedrijf daarom ook bij iedereen aan en zal hier zeker vaker terugkomen!

Klantvriendelijkheid en service.

Jeroen

Zeer correct en snel geholpen, men heeft een Breitling canvas band voor mij besteld. Binnen 4 werkdagen aangetekend in huis. Keurig!

Oh ja, de band is ook prachtig.

Zeer snelle communicatie en levering.
Attente medewerkers.

Geen.

Bauke Vlas

Ik heb een Tissot automaat aangeschaft en ben keurig geholpen.
Prettig kontakt gehad met de verkoper, en erg tevreden over het prijs aanbod.
Erg snel geleverd en keurig verpakt en...

Prettig telefonisch kontakt.

Mike K

Prima juwelier: leuke merken en aantrekkelijke aanbiedingen!

Juwelier met webshop en daarnaast ook een fysieke winkel. Voor mij de ideale combinatie, omdat je dan vooraf ook horloges in het echt kunt zien en passen. Van Baal biedt bovendien een zeer klantgerichte service en doet net dat kleine beetje extra, waardoor je er graag vaker komt en je je als klant “gezien” voelt.

Marc C

De aankoop gebeurde via internet en in een reeks emails. Alles verliep vlekkeloos en zoals gehoopt. Uitstekende begeleiding van deze winkel.

Betrouwbaarheid van deze winkel.

Helemaal niet.

Erik Flore

In december 2017 een heel mooie Omega Seamaster bij Eugene / Peter van Baal gekocht. Het horloge dat voor het eerst in Basel 2017 te zien was, was op de Nederlandse markt nog nauwelijks verkrijgbaar...

Professioneel. Goede prijsstelling en oprechte belangstelling en tijd voor de klant.

De website wordt beter bijgehouden ten opzichte van enkele jaren geleden maar het zou nog aan actualiteit kunnen winnen