Jorge

Zeer vriendelijk ,professioneel, kundig en geduldig en passie voor t product wat met veel plezier en geduld naar de klant word uitgelegd. Echt top winkel..👍

Zeer geduldig en klant vriendelijk

Geen punten of tips tot nu toe..zeer fijne winkel

Bert

Vandaag bij van Baal geweest, het was erg druk. Toch nemen ze alle tijd voor je om alles te laten zien en uit te leggen. We zijn er nú verschillende keren geweest, altijd netjes geholpen!... Vandaag bij van Baal geweest, het was erg druk. Toch nemen ze alle tijd voor je om alles te laten zien en uit te leggen. We zijn er nú verschillende keren geweest, altijd netjes geholpen! Service ook prima. Ga zo door!

Service

Sergei

Wat een genot om deze winkel binnen te gaan. Grote collectie aan verschillende mooie horloge merken.
Vandaag een mooie Omega gekocht en geholpen door Robin. Een jongeman met passie en een grote kennis van horloges. Hij is eerlijk en neem de tijd voor je en geeft ook goed advies betreffende mijn huidige horloge. Allemaal onder het genot van een heerlijke bak koffie.

Bedankt Robin. Ik ben er blij mee 😁

Open, vriendelijk, gastvrij, vakkundig en goede prijs

E van Aalten

Ze geven op een prettige manier een goede advisering bij de aankoop van een passend horloge bij de wensen van de klant. Onze bedoeling was om te oriënteren maar omdat het getoonde model voldeed... Ze geven op een prettige manier een goede advisering bij de aankoop van een passend horloge bij de wensen van de klant. Onze bedoeling was om te oriënteren maar omdat het getoonde model voldeed besloten we direct te kopen. Echter toen hadden we een probleem want de dag limiet was te laag en duurde 4 uur om het aan te passen. Tot onze zeer grote verbazing mochten wij na kort intern overleg het horloge meenemen en thuis betalen. Dit is toch ongelofelijk zo'n blijk van vertrouwen. Waar maak je dat nog mee! Fantastisch.

vriendelijke persoonlijke benadering, mensenkennis

nee

Peter & Angelique

Wat een fantastische winkel!
Mooie website met een goed overzicht van wat er op voorraad is, je krijgt vrijwel direkt antwoord via de mail met een superscherp voorstel.
Vorige maand een...
Wat een fantastische winkel!
Vorige maand een Breitling Super Chronomat gekocht en gister was het de beurt voor mijn vrouw óók een Breitling Chronomat.
Alle mensen zijn daar super aardig wij zijn 2 keer geholpen door verkoper Robin, wat een man met een groot hart,kennis én passie voor merkhorloges!
Neemt echt alle tijd voor je in een relaxte sfeer en een kop koffie, zo fijn.
Enige nadeel is, dat het hierdoor niet bij 1 à 2 aankopen zal blijven maar ach als dit het ergste is kunnen we daar mee leven 😉
Bedankt Robin tot de volgende aankoop.

Mvg

Peter & Angelique

Vriendelijk, Gastvrij, Scherpe prijs

Géén

Arjan

Vorige week een Omega Seamaster gekocht. Excellente service van Koenjan. Zeer helder en goed verhaal over de voor- en nadelen van twee types Seamaster, gebaseerd op kennis uit de praktijk; zeker... Vorige week een Omega Seamaster gekocht. Excellente service van Koenjan. Zeer helder en goed verhaal over de voor- en nadelen van twee types Seamaster, gebaseerd op kennis uit de praktijk; zeker geen marketing verhaal. Enorm goede en snelle aftersales ook voor het oplossen van een minimaal probleem.

Kennis, deskundigheid (horlogemaker), aftersales, eerlijkheid

ES

Vandaag mijn nieuw Omega horloge gekocht. Robin heeft er alle tijd genomen voor de uitleg. Super vriendelijk en deskundig. Deze winkel is een absolute aanrader. Ontzettend bedankt voor de goede... Vandaag mijn nieuw Omega horloge gekocht. Robin heeft er alle tijd genomen voor de uitleg. Super vriendelijk en deskundig. Deze winkel is een absolute aanrader. Ontzettend bedankt voor de goede service.

Deskundig en heel vriendelijk

Gewoon zo doorgaan.

N.Spa

Vandaag mijn 2e Breitling horloge gekocht bij Eugene van Baal,diverse modellen gepast en een mooie Superocean Heritage gekocht en ook nog een paar leuke presentjes erbij gekregen.Was weer helemaal... Vandaag mijn 2e Breitling horloge gekocht bij Eugene van Baal,diverse modellen gepast en een mooie Superocean Heritage gekocht en ook nog een paar leuke presentjes erbij gekregen.Was weer helemaal top vandaag.
Op naar de volgende😏😇

Nemen echt alle tijd voor je

Michel Wouda

Vanmiddag als verrassing voor mijn vriendin een mooi Breitling horloge gekocht bij het enige juiste adres voor goede service en advies omtrent horloges en sieraden. Peter van Baal heeft ons wederom... Vanmiddag als verrassing voor mijn vriendin een mooi Breitling horloge gekocht bij het enige juiste adres voor goede service en advies omtrent horloges en sieraden. Peter van Baal heeft ons wederom supergoed geholpen om tot een goede keus te kunnen komen! Dank daarvoor en tot de volgende keer 👍

Gastvrij in combinatie met een goede service en advies

Lekker doorgaan zo!

Matthi Rietrae

Vandaag dan uiteindelijk mijn Tag Heuer 02 gekocht. Ruim een half jaar geleden al een keer gaan kijken om te oriënteren. Ik had tijdens dit eerste bezoek al aangegeven dat ik het nog helemaal niet... Vandaag dan uiteindelijk mijn Tag Heuer 02 gekocht. Ruim een half jaar geleden al een keer gaan kijken om te oriënteren. Ik had tijdens dit eerste bezoek al aangegeven dat ik het nog helemaal niet zeker wist. Geen enkel probleem, denk er rustig over na en als ik nog een keer terug wilde komen ben zeker welkom. Ik voelde me gelijk serieus genomen zonder dat er enige druk op werd gelegd. Vandaag dan de knoop doorgehakt en door Robin super geholpen vandaag. Top bedrijf met echter aandacht voor de klant.

Klantgericht, vriendelijk

Geen enkel punt

Reactie Eugenevanbaal.nl:

Hoi Matthi, dank je voor de Review! Leuk dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van de mooie Tag Heuer. Vanaf volgende week openen wij een Tag Heuer Shop in Nijmegen, je bent tzt altijd welkom... Hoi Matthi, dank je voor de Review! Leuk dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier van de mooie Tag Heuer. Vanaf volgende week openen wij een Tag Heuer Shop in Nijmegen, je bent tzt altijd welkom voor een kop koffie.