Etage 0

Matthijs

Etage 0 is een jong en fris en ambitieus bedrijf met leuke collega's.

Quint-Hein

Vriendelijk en meedenkend.

Rosanna

Jong, fris bedrijf dat met je mee-denkt. Maar bovenal erg aardig personeel. Heb een erg prettige ervaring gehad!

Diederik

Het gesprek was goed, nuttige feedback gekregen voor sollicitaties.

Martijn van den Hoorn

Het bedrijf straalde enthousiasme en passie uit. Dat inspireert en motiveert.

leonie Kennepohl

Vanaf moment 1 is het contact erg persoonlijk en wordt er snel gereageerd, zowel telefonisch als via mail. Na een belletje kon ik gelijk langskomen en heeft Gerard mij geholpen met het zoeken naar... Vanaf moment 1 is het contact erg persoonlijk en wordt er snel gereageerd, zowel telefonisch als via mail. Na een belletje kon ik gelijk langskomen en heeft Gerard mij geholpen met het zoeken naar een geschikte baan. Helaas is dit niet gelukt, maar ik heb Etage0 als zeer prettig ervaren.

Nils Verheuvel

Erg behulpzaam, blijft actief in contact, handelt snel.

Reactie Etage 0:

Dank voor je feedback Nils!

Rosanna

Een jong fris bedrijf dat mee denkt met haar werknemers. Bereid werknemers goed voor op sollicitaties bij opdrachtgever. Beloont ruim boven marktconform.

Reactie Etage 0:

Dat is precies wat we graag willen bereiken, dus heel fijn om te horen dat dit is gelukt Rosanna!

Maarten Meijer

Ik kon heel snel aan de slag voor een zeer competitief salaris.

Na een prettig gesprek kon ik snel aan de slag bij Etage 0. Inmiddels werk ik alweer een aantal maanden met veel plezier bij een uitdagend project.

Snelle procedure, en heel toegankelijk. Ik werd aangemoedigd vragen te stellen. Er wordt goed met me meegedacht.