Etage 0

Maarten Meijer

Ik kon heel snel aan de slag voor een zeer competitief salaris.

Na een prettig gesprek kon ik snel aan de slag bij Etage 0. Inmiddels werk ik alweer een aantal maanden met veel plezier bij een uitdagend project.

Snelle procedure, en heel toegankelijk. Ik werd aangemoedigd vragen te stellen. Er wordt goed met me meegedacht.

Koen Groeneveld

Etage0 is een jong en fris bedrijf met een positieve vibe. Het helpt je om je te ontwikkelen op het gebied van financiele data. Daarnaast heeft etage0 mij goed voorbereid en begeleid om te kunnen... Etage0 is een jong en fris bedrijf met een positieve vibe. Het helpt je om je te ontwikkelen op het gebied van financiele data. Daarnaast heeft etage0 mij goed voorbereid en begeleid om te kunnen werken bij het HRD project.

Tijmen

Etage0 is een erg professioneel en deskundig bedrijf. De communicatie was altijd soepel, direct en persoonlijk. Ik ben erg goed voorbereid op het sollicitatiegesprek wat daardoor succesvol is... Etage0 is een erg professioneel en deskundig bedrijf. De communicatie was altijd soepel, direct en persoonlijk. Ik ben erg goed voorbereid op het sollicitatiegesprek wat daardoor succesvol is verlopen.

De professionele maar toch informele werkwijze van Etage 0.

Prettige samenwerking en vriendelijk personeel, zeker aan te raden!

Erg prettige samenwerking; vriendelijk, behulpzaam, professioneel, efficient

Martijn Holstvoogd

Gesprekken, opvolging,

Goed en interessant gesprek!

Lars

Gerard had door zijn ervaring op het project zeer goede kennis van het betreffende project waar ik terecht zou komen. Hierdoor kon hij goed een beeld scheppen, vragen beantwoorden en de voor- en... Gerard had door zijn ervaring op het project zeer goede kennis van het betreffende project waar ik terecht zou komen. Hierdoor kon hij goed een beeld scheppen, vragen beantwoorden en de voor- en nadelen benoemen. Daarnaast kwam hij oprecht over in zijn bedoeling om een baan te vinden waar zowel de werkgever als werknemer op lange termijn blij van worden. Daarnaast gaf hij goede ondersteuning en tips voor het sollicitatiegesprek en was daarbij altijd goed bereikbaar.

Milos

Sollicitatie proces ging soepel, beschikken over veel kennis, en goede locatie (i.e. makkelijk te bereiken)