Etage 0

X

Salaris, teamuitjes, updates over het project.

Anne van Zelst

Etage0 weet goede fit te vinden tussen bedrijf en jouw kwaliteiten/eigenschappen.

Professioneel en persoonlijke aandacht. Ik merkte een goede klik te hebben met de jongens van etage-0

Naomi

Ik vond het vernieuwend en goed dat mijn eerste gesprek met de oprichter van etage 0 was. Het was voor mij geen standaard sollicitatiegesprek. Transparant, eerlijk en inspirerend vind ik passen boj... Ik vond het vernieuwend en goed dat mijn eerste gesprek met de oprichter van etage 0 was. Het was voor mij geen standaard sollicitatiegesprek. Transparant, eerlijk en inspirerend vind ik passen boj dit gesprek. Ik had echt het gevoel dat etage 0 je graag wil helpen met een baan die bij je past. En ook eerlijk zal toegeven als jouw profiel bij de functie past. Dit detacheringsbureau is zeker niet zoals andere bureaus!

Mooi bedrijf, mooie gasten

Ik bewonder Etage 0 als pionier op het gebied van KYC-analisten. Mooi bedrijf met jonge passievolle mensen. Ik ben zeer geïnspireerd door deze lui!

Stef

Professionele manier van contact, duidelijke omschrijving van de functie, de eigenaar nam de tijd om het gesprek te voeren en daarbij ook goed te luisteren. Daarnaast zit het kantoor op een mooie... Professionele manier van contact, duidelijke omschrijving van de functie, de eigenaar nam de tijd om het gesprek te voeren en daarbij ook goed te luisteren. Daarnaast zit het kantoor op een mooie locatie. Het is duidelijk dat de medewerkers van Etage 0 – in het bijzonder de eigenaar Gerard – weten waarmee ze bezig zijn en dit op de best mogelijke manier willen doen.

Simon

De recruiters zijn erg betrokken en doen hun uiterste best om een passende functie voor je te vinden.

Zoë

Gerard denkt met je mee en houdt je op de hoogte. Ook zeer goede contact gehad met Priscilla die met leuke aanbod komt.

Joyce Nawmie

Prettige manier in het leggen van en vasthouden van contact

Rabia Gilic

Warme ontvangst en prettig gesprek