Etage 0

Bas Roos

Er werd snel geschakeld en veel informatie gedeeld, waardoor ik weinig vragen had tijdens de procedure. Ook was de voorbereiding op het gesprek bij de opdrachtgever uitgebreid en dit gaf veel... Er werd snel geschakeld en veel informatie gedeeld, waardoor ik weinig vragen had tijdens de procedure. Ook was de voorbereiding op het gesprek bij de opdrachtgever uitgebreid en dit gaf veel zelfvertrouwen.

Palak Dhagia

Hiring process is fast and employees of Etage-0 are quite co-operative

Sven

Het persoonlijke contact en de duidelijke en eerlijke communicatie.

Etage0

Prettige en duidelijke communicatie

ABN

Hele fijne begeleiding van begin tot eind. Ben eerst heel erg fijn en goed geholpen door Tom en daarna door Jeffrey. Allebei echt toppers! Is de eerste keer dat ik het op zo'n professionele manier... Hele fijne begeleiding van begin tot eind. Ben eerst heel erg fijn en goed geholpen door Tom en daarna door Jeffrey. Allebei echt toppers! Is de eerste keer dat ik het op zo'n professionele manier heb mogen ervaren.

Roel

Fijne en snelle communicatie, kijken goed naar jouw behoeftes en luisteren naar wie jij bent als persoon. Fijn in de omgang, altijd open voor vragen en helpen je met praktische tips en feedback een... Fijne en snelle communicatie, kijken goed naar jouw behoeftes en luisteren naar wie jij bent als persoon. Fijn in de omgang, altijd open voor vragen en helpen je met praktische tips en feedback een mooie opdracht binnen te halen!

Eva

Ik had nog wat vragen over mijn arbeidsovereenkomst en deze heeft Mike allemaal volledig beantwoord, waardoor ik met een goed gevoel mijn arbeidsovereenkomst heb kunnen tekenen

Julia van der Hoofd

De begeleiding, sfeer, enthousiasme & vriendelijkheid.

Britt

Duidelijke communicatie, professionaliteit hoog, denken graag met je mee.

Jarno van der Wal

Je krijgt snel reactie en het personeel is vriendelijk