Etage 0

Jessica

Prettig contact, heldere uitleg.

Yana Vlasenko

Aandacht, interesse is oprecht, snelle reactie, samen met je denken, professionalisme, etc etc

Diederik van Veen

Zeer behulpzaam en transparant over alles. Reageren onmiddellijk op e-mails of telefoontjes en zorgen ervoor dat het hele proces stressvrij verloopt. De voorbereiding voor het interview was zeer... Zeer behulpzaam en transparant over alles. Reageren onmiddellijk op e-mails of telefoontjes en zorgen ervoor dat het hele proces stressvrij verloopt. De voorbereiding voor het interview was zeer nuttig.

D. Mai

Duidelijkheid, behulpzaamheid

Bryan

De communicatie met Etage 0 verloopt erg fijn en is duidelijk.

Amanah Karim

Etage 0 heeft me snel aan een baan geholpen, er werd goed gekeken naar een match tussen mij en de opdrachtgever, dus nu ben ik heel enthousiast om te starten.

Taco Peeters

Enorme goede begeleiding in het voorbereiden van het sollicitatiegesprek. Altijd beschikbaar voor vragen.

Ze pretenteren mooie functies te hebben

Reactie Etage 0:

Beste,
Beste,
Vervelend dat je het sollicitatiegesprek en de contacten met Etage 0 zo hebt ervaren! We hechten juist erg veel waarde aan een persoonlijk en prettig contact. Wellicht kun je contact met ons op te nemen om hier verder over door te praten en om te kijken of wij jouw negatieve ervaring kunnen ombuigen in een positieve? Helaas is het ook zo dat wij als detacheerder werken met opdrachtgevers en is het helaas onvermijdelijk dat op sommige vacatures een strakke deadline zit. Mocht het zo zijn dat we die deadline gezamenlijk niet halen, dan kunnen we natuurlijk altijd wel voor jou op zoek naar een andere mooie uitdaging!

Groeten,
Team Etage 0