SiMedi Opleidingen Goes

Fijn bedrijf goed service

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Hartelijk dank voor u complimenten én voor de goede... Beste klant, Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Hartelijk dank voor u complimenten én voor de goede beoordeling. We zien u graag binnenkort bij ons terug. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Van gaal

Correct geleverd alleen word de bezorging maar 1 keer gedaan . Dus als je niet thuis bent werd in mijn geval het pakket 10 kilometer verder geleverd op een DPD punt

Reactie ESVShop.nl:

Beste meneer van Gaal, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik ben blij dat u hierover contact opneemt. Normaal gesproken zal DPD een pakket bij de buren afleveren of weer mee terug nemen op het... Beste meneer van Gaal, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik ben blij dat u hierover contact opneemt. Normaal gesproken zal DPD een pakket bij de buren afleveren of weer mee terug nemen op het moment dat u niet thuis bent. Wanneer het pakket mee terug wordt genomen, zullen ze de dag erna nogmaals proberen om het pakket af te leveren. Waarom dit bij u niet gebeurd is, durf ik niet te zeggen. Wij hebben namelijk geen invloed op de manier waarop DPD bezorgt. Zoals er bij u bezorgd is, is in ieder geval niet de gebruikelijke gang van zaken. Ik zal uw feedback in ieder geval doorgeven aan DPD, zodat dit de volgende keer hopelijk niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Snelle service

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Goede en snelle service zijn voor ons heel belangrijk, dus we zijn blij dat u dit ook zo ervaren heeft. Hopelijk zien we u snel bij ons... Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Goede en snelle service zijn voor ons heel belangrijk, dus we zijn blij dat u dit ook zo ervaren heeft. Hopelijk zien we u snel bij ons terug om u opnieuw van onze goede artikelen en snelle service te voorzien. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw korte, krachtige review. We zijn blij om te zien dat u ons als "prima" beoordeelt en hopen u binnenkort bij ons terug te zien. Met... Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw korte, krachtige review. We zijn blij om te zien dat u ons als "prima" beoordeelt en hopen u binnenkort bij ons terug te zien. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Johan van Heertum

Snelle levering, duidelijke site. Positief is achteraf betalen.

Reactie ESVShop.nl:

Beste Johan, Bedankt voor je reactie! We zijn blij dat we je goed geholpen hebben. Uiteraard zien we je graag weer bij ons terug voor een nieuwe bestelling of voor een advies op maat. Met... Beste Johan, Bedankt voor je reactie! We zijn blij dat we je goed geholpen hebben. Uiteraard zien we je graag weer bij ons terug voor een nieuwe bestelling of voor een advies op maat. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

P v Schijndel Ahrend

Goede snelle levering en communicatie

Reactie ESVShop.nl:

Beste meneer/mevrouw van Schijndel, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw reactie! Fijn om te zien dat u tevreden bent over onze snelle levertijden en onze (klanten)service. We wensen u... Beste meneer/mevrouw van Schijndel, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw reactie! Fijn om te zien dat u tevreden bent over onze snelle levertijden en onze (klanten)service. We wensen u veel plezier met uw bestelde artikelen en hopen u snel weer bij ons te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Vereniging van eigenaren Forum

Duidelijke internet pagina, gemakkelijke te bestellen, correcte bevestiging van bestelling en binnen de afgesproken tijd had ik het gevraagde binnen.

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw enthousiasme om nogmaals een review te plaatsen.

Dat vinden we leuk om te zien, bedankt!

Mandy

Namens Team ESVSHOP.nl

Vereniging van eigenaren Forum

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te lezen dat u alles wat u zocht heeft kunnen vinden in onze webshop en dat u tevreden bent over de... Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We zijn blij om te lezen dat u alles wat u zocht heeft kunnen vinden in onze webshop en dat u tevreden bent over de levertijd van uw bestelling. Als u tips of opmerkingen heeft die ons kunnen helpen om onze webshop of service nog verder te verbeteren, horen we het uiteraard graag. Zo kunnen we bij een volgende bestelling hopelijk die felbegeerde 10 scoren! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Alles snel en keurig afgehandeld.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. We hopen dat u net zo tevreden was over de artikelen... Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. We hopen dat u net zo tevreden was over de artikelen zelf. Tot snel in onze webshop! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

INQAR Huurmij! B.V.

Top!

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw korte maar krachtige reactie. Een 10 en een "top!", daar doen we het voor! Heel hartelijk bedankt en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke... Beste klant, Hartelijk dank voor uw korte maar krachtige reactie. Een 10 en een "top!", daar doen we het voor! Heel hartelijk bedankt en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl