Snelle en corecte levering ,geen klachten , prima service

IKO Insulations Klundert

ESV Shop is voor ons een perfecte partner. Ze hebben een breed product aan praktische veiligheidsmiddelen, zeer goede prijzen en levertijden. Daarnaast zijn zij altijd bereid om mee te denken naar... ESV Shop is voor ons een perfecte partner. Ze hebben een breed product aan praktische veiligheidsmiddelen, zeer goede prijzen en levertijden. Daarnaast zijn zij altijd bereid om mee te denken naar een oplossing. Een aanrader.

Ben tevreden met de levering ;maar niet met de betaling hep mijn factuur betaald maar krijg nadien nog een rekening van
7.50 euro nochtans werd beloofd bij eerste bestelling 5euro gratis dus...
7.50 euro nochtans werd beloofd bij eerste bestelling 5euro gratis dus waarom mij steeds blijven aanmanen die 7.50uero te
betalen? grtj Jos

Goede communicatie, professioneel advies, goede afhandeling van order en info over status in verzending. Prijs goed.

Louis Blokdijk

Prima website, duidelijk, praktisch en snelle service

Chico

Snelle en goede levering.

Arjan Stap

Goede ervaring!

Topbedrijf, mooie producten en een goede klantenservice

Vriendelijke service, ruim aanbod aan veiligheidsartikelen

De Guzman Martial Art

Na een bestelling, wat niet geleverd was, door omstandigheden en door uitleg van het bedrijf zijn we er samen uitgekomen. Goed dat ze direct contact met ons genomen hebben.