Alles snel en keurig afgehandeld.

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw reactie.

We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. We hopen dat u net zo tevreden was over de artikelen zelf.

Tot snel in onze webshop!

INQAR Huurmij! B.V.

Top!

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw korte maar krachtige reactie.

Een 10 en een "top!", daar doen we het voor! Heel hartelijk bedankt en hopelijk tot ziens!

Vis

Veel keus, goede artikelen voor een mooie prijs

Beste klant,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling.

Ons assortiment bestaat inmiddels uit meer dan 15.000 verschillende artikelen, dus de keuze is inderdaad enorm. We hopen dan ook dat we u ook in de toekomst mogen blijven helpen wanneer u op zoek bent naar veiligheidsartikelen. Als u daarbij extra advies nodig heeft, staan wij u uiteraard graag bij.

Hopelijk tot snel in onze webshop!

Namens Team ESVSHOP.nl

Goede service en snelle verzending

Beste klant,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze goede service en snelle levering. We zouden graag van u willen weten hoe we onze service, artikelen, webshop enz. nog verder kunnen verbeteren. Uiteindelijk willen we namelijk dat u voor 100% tevreden bent. Zo tevreden, dat u ons misschien zelfs met een 10 zou beoordelen! Dat is ons doel.

Hopelijk tot ziens in onze webshop.

Namens Team ESVSHOP.nl

Snel, juiste product en goed verpakt.

Beste klant,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Fijn om te horen dat u tevreden bent over het door u bestelde artikel en over de manier waarop dit bij u is bezorgd. Onze artikelen zijn van de hoogste kwaliteit, dus uiteraard doen wij er alles aan om deze ook in de juiste staat bij u af te leveren.

Hopelijk zien we u snel bij ons terug voor een nieuwe bestelling.

Rekko Logistiek

Prima service, complete bestelling in 1keer geleverd en erg spoedig

Bedankt voor uw reactie!

Wij vinden een goede service, producten van hoge kwaliteit en een snelle levering erg belangrijk. We zijn dan ook blij dat u ons zo beoordeelt en dat u ons hiervoor zelfs met een 9 beloont!

Hopelijk tot snel in de webshop, we zien u graag weer bij ons terug.

Elektrotechniek Bosman

Erg goed en snel antwoord gekregen op mijn vragen.

Bedankt voor uw reactie!

We wensen u veel plezier met uw bestelling. Hopelijk zien we u snel weer bij ons terug. Als u dan opnieuw vragen heeft, horen we dit natuurlijk graag en staan we klaar om ze voor u te beantwoorden.

Namens Team ESVSHOP.nl

Mijn ervaring is helaas niet zo best. Op 18 oktober heb ik producten besteld die alle drie binnen 1-3 werkdagen (op de site staat dat 95% de volgende dag wordt geleverd en de overige 5% binnen 1-3...

Frank

Snelle levering en gemakkelijk bestellen.

Beste Frank,

Bedankt voor het achterlaten van je reactie!

We zijn blij om te zien dat je tevreden bent over je bestelling en wensen je veel plezier met je bestelde artikelen.

Als je in de toekomst opnieuw veiligheidsartikelen nodig hebt, weet je ons hopelijk weer te vinden 😊

Snelle levering, fijn bedrijf

Bedankt voor uw reactie!

Leuk om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levertijden en dat u ons als een fijn bedrijf beoordeelt. We zijn blij dat we een goede indruk bij u hebben achtergelaten en hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn.