Goede snelle afhandeling van order

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw order. Heeft u tips om onze service, website of producten... Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw order. Heeft u tips om onze service, website of producten nog verder te verbeteren? Dan horen we dit graag van u. Uiteindelijk is ons doel natuurlijk dat u ons met de maximale score en dus als zeer goed beoordeelt. Dat u ons nu al als goed beoordeelt, vinden we natuurlijk fijn, maar pas als u voor 100% tevreden bent, zijn wij dat ook! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Intratuin halsteren

Vlotte afhandeling

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Hopelijk tot snel in onze webshop. Met vriendelijke... Beste klant, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Hopelijk tot snel in onze webshop. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Zowel telefonisch als per mail contact gehad met Mandy Slootmaker. Zeer goed geholpen, over het algemeen zijn alle voor ons nodige producten vanuit ESVSHOP verkrijgbaar tegen goede condities. Goed... Zowel telefonisch als per mail contact gehad met Mandy Slootmaker. Zeer goed geholpen, over het algemeen zijn alle voor ons nodige producten vanuit ESVSHOP verkrijgbaar tegen goede condities. Goed service!

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review en uiteraard bedankt voor uw persoonlijke complimenten. Dat vind ik natuurlijk leuk om te horen. We hopen u snel weer terug te... Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review en uiteraard bedankt voor uw persoonlijke complimenten. Dat vind ik natuurlijk leuk om te horen. We hopen u snel weer terug te zien in de webshop. Als u dan weer vragen of opmerkingen heeft, of hulp nodig heeft, helpen we u natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

R. Severijns

Ruime keuze, goed overzichtelijk.

Reactie ESVShop.nl:

Beste meneer Severijns, Bedankt voor uw feedback! Goed om te horen dat u tevreden bent over ons assortiment. Hopelijk zien we u binnenkort bij ons terug. Met vriendelijke... Beste meneer Severijns, Bedankt voor uw feedback! Goed om te horen dat u tevreden bent over ons assortiment. Hopelijk zien we u binnenkort bij ons terug. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

SiMedi Opleidingen Goes

Fijn bedrijf goed service

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Hartelijk dank voor u complimenten én voor de goede... Beste klant, Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden over ons bent. Hartelijk dank voor u complimenten én voor de goede beoordeling. We zien u graag binnenkort bij ons terug. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Van gaal

Correct geleverd alleen word de bezorging maar 1 keer gedaan . Dus als je niet thuis bent werd in mijn geval het pakket 10 kilometer verder geleverd op een DPD punt

Reactie ESVShop.nl:

Beste meneer van Gaal, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik ben blij dat u hierover contact opneemt. Normaal gesproken zal DPD een pakket bij de buren afleveren of weer mee terug nemen op het... Beste meneer van Gaal, Hartelijk dank voor uw reactie. Ik ben blij dat u hierover contact opneemt. Normaal gesproken zal DPD een pakket bij de buren afleveren of weer mee terug nemen op het moment dat u niet thuis bent. Wanneer het pakket mee terug wordt genomen, zullen ze de dag erna nogmaals proberen om het pakket af te leveren. Waarom dit bij u niet gebeurd is, durf ik niet te zeggen. Wij hebben namelijk geen invloed op de manier waarop DPD bezorgt. Zoals er bij u bezorgd is, is in ieder geval niet de gebruikelijke gang van zaken. Ik zal uw feedback in ieder geval doorgeven aan DPD, zodat dit de volgende keer hopelijk niet meer gebeurt. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Snelle service

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Goede en snelle service zijn voor ons heel belangrijk, dus we zijn blij dat u dit ook zo ervaren heeft. Hopelijk zien we u snel bij ons... Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Goede en snelle service zijn voor ons heel belangrijk, dus we zijn blij dat u dit ook zo ervaren heeft. Hopelijk zien we u snel bij ons terug om u opnieuw van onze goede artikelen en snelle service te voorzien. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw korte, krachtige review. We zijn blij om te zien dat u ons als "prima" beoordeelt en hopen u binnenkort bij ons terug te zien. Met... Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw korte, krachtige review. We zijn blij om te zien dat u ons als "prima" beoordeelt en hopen u binnenkort bij ons terug te zien. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Johan van Heertum

Snelle levering, duidelijke site. Positief is achteraf betalen.

Reactie ESVShop.nl:

Beste Johan, Bedankt voor je reactie! We zijn blij dat we je goed geholpen hebben. Uiteraard zien we je graag weer bij ons terug voor een nieuwe bestelling of voor een advies op maat. Met... Beste Johan, Bedankt voor je reactie! We zijn blij dat we je goed geholpen hebben. Uiteraard zien we je graag weer bij ons terug voor een nieuwe bestelling of voor een advies op maat. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

P v Schijndel Ahrend

Goede snelle levering en communicatie

Reactie ESVShop.nl:

Beste meneer/mevrouw van Schijndel, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw reactie! Fijn om te zien dat u tevreden bent over onze snelle levertijden en onze (klanten)service. We wensen u... Beste meneer/mevrouw van Schijndel, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw reactie! Fijn om te zien dat u tevreden bent over onze snelle levertijden en onze (klanten)service. We wensen u veel plezier met uw bestelde artikelen en hopen u snel weer bij ons te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl