Eversheds Sutherland

Bestellen ging heel gemakkelijk en snel.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons bestelproces. We hopen dat uw bestelde artikelen naar... Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons bestelproces. We hopen dat uw bestelde artikelen naar uw wens zijn en wensen u hier veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Prima levering!

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw korte maar krachtige reactie! Mooi om te lezen dat u helemaal tevreden over ons bent en dat u ons zelfs met een 10 beoordeelt! Dat vinden we natuurlijk leuk om te... Beste klant, Bedankt voor uw korte maar krachtige reactie! Mooi om te lezen dat u helemaal tevreden over ons bent en dat u ons zelfs met een 10 beoordeelt! Dat vinden we natuurlijk leuk om te horen. Hopelijk zien we u binnenkort bij ons terug. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

De webshop geeft een zeer gedetailleerde beschrijving van de diverse producten, zodanig dat wat je nodig hebt als maatwerkproduct gekozen kan worden en dus ook geleverd. In mijn geval een bordje... De webshop geeft een zeer gedetailleerde beschrijving van de diverse producten, zodanig dat wat je nodig hebt als maatwerkproduct gekozen kan worden en dus ook geleverd. In mijn geval een bordje voor bij de uitgang dat bij uitvallen van de verlichting gaat licht geven en de uitgang in noodsituaties zichtbaar en dus ook bereikbaar blijft.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over ESVSHOP.nl en over het product dat u ontvangen heeft. Wij bieden inderdaad ook producten op... Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over ESVSHOP.nl en over het product dat u ontvangen heeft. Wij bieden inderdaad ook producten op maat aan, dus als u in de toekomst weer eens een speciaal bordje of een speciale sticker naar wens nodig heeft, kunt u altijd even contact met ons opnemen. Veel van onze artikelen kunnen we namelijk ook helemaal naar uw wensen laten maken. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Goede kwaliteit en snelle service

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw reactie! Kwaliteit en een goede service staan bij ons voorop, dus we zijn blij dat u deze punten ook als goed beoordeelt. Hopelijk zien we u dan ook snel bij ons... Beste klant, Bedankt voor uw reactie! Kwaliteit en een goede service staan bij ons voorop, dus we zijn blij dat u deze punten ook als goed beoordeelt. Hopelijk zien we u dan ook snel bij ons terug. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

We konden de gewenste hesjes snel vinden. Hadden wel een verkeerde maat gekregen. Dit hadden wijzelf niet goed gezien.
Na een telefoontje werd er gekeken of dit hes ook in een kleinere maat te...
Na een telefoontje werd er gekeken of dit hes ook in een kleinere maat te verkrijgen was.
Heel snel afgewikkeld.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Uiteraard denken we graag met u mee wanneer u bijvoorbeeld... Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review! Goed om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Uiteraard denken we graag met u mee wanneer u bijvoorbeeld een specifiek artikel zoekt of wanneer er iets mis is gegaan bij uw bestelling. We helpen u uiteraard altijd graag zo goed mogelijk verder. Hopelijk zien we u binnenkort bij ons terug. We staan u indien nodig dan weer graag bij met onze hulp. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Bestelling online gestuurd en goed afgewerkt.
Volgens mij wel op een ander huisnummer dan afgesproken afgeleverd maar is daarna getraceerd en opgehaald of afgegeven.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Uiteraard is het niet de bedoeling dat uw bestelling op een... Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Uiteraard is het niet de bedoeling dat uw bestelling op een verkeerd huisnummer wordt afgeleverd. Waar dit precies aan heeft gelegen, bijvoorbeeld of wij een verkeerd huisnummer hebben ingevuld of dat de bezorger verkeerd is geweest, durf ik niet te zeggen. Ik ben in ieder geval wel blij dat uw bestelling uiteindelijk goed terecht is gekomen. Ik hoop dat de artikelen verder helemaal aan uw wensen voldoen. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Museum Buurtspoorweg

Ruime keuze, en snelle levering!

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie! Fijn om te horen dat u helemaal tevreden was over uw bestelling. Zo zien we het natuurlijk graag. We hopen dat u ons in de toekomst ook weer... Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie! Fijn om te horen dat u helemaal tevreden was over uw bestelling. Zo zien we het natuurlijk graag. We hopen dat u ons in de toekomst ook weer weet te vinden voor uw veiligheidsartikelen. Tot gauw! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Goede snelle afhandeling van order

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw order. Heeft u tips om onze service, website of producten... Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw order. Heeft u tips om onze service, website of producten nog verder te verbeteren? Dan horen we dit graag van u. Uiteindelijk is ons doel natuurlijk dat u ons met de maximale score en dus als zeer goed beoordeelt. Dat u ons nu al als goed beoordeelt, vinden we natuurlijk fijn, maar pas als u voor 100% tevreden bent, zijn wij dat ook! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl