Niet direct de volgende dag in huis maar meestal ook niet nodig.
Verder keurige afhandeling en levering.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw reactie! Leuk om te lezen dat we u naar uw tevredenheid hebben kunnen helpen. We hopen u binnenkort bij ons terug te zien. Heeft u dan bijvoorbeeld wel iets de... Beste klant, Bedankt voor uw reactie! Leuk om te lezen dat we u naar uw tevredenheid hebben kunnen helpen. We hopen u binnenkort bij ons terug te zien. Heeft u dan bijvoorbeeld wel iets de volgende dag nodig? Dan kunt u uiteraard altijd even contact met ons op nemen en navraag doen naar de mogelijkheden. Wij denken graag met u mee. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Vlotte afhandeling

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Uiteraard zijn we heel blij met de 10 die we van u hebben mogen ontvangen. Hopelijk zien we u binnenkort bij ons terug, zodat u we u opnieuw van... Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Uiteraard zijn we heel blij met de 10 die we van u hebben mogen ontvangen. Hopelijk zien we u binnenkort bij ons terug, zodat u we u opnieuw van onze snelle service en levering kunnen voorzien. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Leo

Prima verlopen

Reactie ESVShop.nl:

Beste Leo, Bedankt voor je korte, maar krachtige review én voor je zeer positieve eindoordeel! We vinden het leuk om te lezen dat je tevreden bent en dat je ons met een 10 beoordeelt. Hopelijk... Beste Leo, Bedankt voor je korte, maar krachtige review én voor je zeer positieve eindoordeel! We vinden het leuk om te lezen dat je tevreden bent en dat je ons met een 10 beoordeelt. Hopelijk tot snel in onze webshop! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Hilde VdW

Zeer flexibel, correct en klantvriendelijk.

Reactie ESVShop.nl:

Beste Hilde, Bedankt voor je reactie! Fijn om te lezen dat we je goed hebben geholpen. Goede service is voor ons erg belangrijk, dus we zijn blij dat je ons als klantvriendelijk beoordeelt.... Beste Hilde, Bedankt voor je reactie! Fijn om te lezen dat we je goed hebben geholpen. Goede service is voor ons erg belangrijk, dus we zijn blij dat je ons als klantvriendelijk beoordeelt. Dat vinden we leuk om te horen, bedankt! 😊 Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Duiddelijke site en snelle levering

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw reactie! Fijn om te zien dat u tevreden bent over onze website en onze snelle levertijden. We wensen u veel plezier met uw artikelen. Met vriendelijke... Beste klant, Bedankt voor uw reactie! Fijn om te zien dat u tevreden bent over onze website en onze snelle levertijden. We wensen u veel plezier met uw artikelen. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Hoogbloklandse Rommelmarkt

Zoeken en bestellen via website ging prima en vlot.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw review! Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen en dat u ook tevreden bent over onze website. We hopen dat onze artikelen in de smaak zijn gevallen en dat de... Beste klant, Bedankt voor uw review! Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen en dat u ook tevreden bent over onze website. We hopen dat onze artikelen in de smaak zijn gevallen en dat de rommelmarkt een succes is geweest. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Frits

Prima, super snelle levering

Reactie ESVShop.nl:

Beste Frits, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze goede beoordeling! We zijn blij om te zien dat we je helemaal naar je tevredenheid hebben kunnen helpen en dat je ons daarom zelfs met... Beste Frits, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze goede beoordeling! We zijn blij om te zien dat we je helemaal naar je tevredenheid hebben kunnen helpen en dat je ons daarom zelfs met een 10 beoordeelt! Daar doen we het natuurlijk voor 😄 Bedankt! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Frits de Vries

De bestelling is afgewerkt zoals beloofd

Reactie ESVShop.nl:

Beste Frits, Bedankt voor het achterlaten van je reactie! Fijn dat we je naar je tevredenheid hebben kunnen helpen. We hopen dat je niet alleen tevreden bent over de afwikkeling van je... Beste Frits, Bedankt voor het achterlaten van je reactie! Fijn dat we je naar je tevredenheid hebben kunnen helpen. We hopen dat je niet alleen tevreden bent over de afwikkeling van je bestelling, maar ook over je bestelde producten. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze snelle levering. We hopen dat u ook tevreden bent over uw ontvangen producten. Heeft u... Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze snelle levering. We hopen dat u ook tevreden bent over uw ontvangen producten. Heeft u tips om onze service, website of producten nog beter te maken? Laat dit dan vooral aan ons weten. Uiteindelijk is het natuurlijk ons doel om een 10 te behalen en uw feedback helpt daarbij! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Snelle service

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Een goede en snelle service staat bij ESVSHOP.nl voorop, dus we zijn blij dat u hierover tevreden bent. Hopelijk zien we u snel... Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Een goede en snelle service staat bij ESVSHOP.nl voorop, dus we zijn blij dat u hierover tevreden bent. Hopelijk zien we u snel bij ons terug. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl