Duidelijke informatie, snelle levering. Prima product.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Goed om te zien dat u tevreden bent over onze service en over het door u bestelde artikel. We zijn blij dat u deze service zelfs met... Beste klant, Bedankt voor het achterlaten van uw review. Goed om te zien dat u tevreden bent over onze service en over het door u bestelde artikel. We zijn blij dat u deze service zelfs met een 10 beoordeelt. Daar doen we het natuurlijk voor! Hopelijk tot snel in onze webshop! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Ed de Jager

Het bleek dat het verkeerde huisnr. was ingevuld waardoor het pakketje retour werd gezonden. Er werd meteen gebeld om te vragen wat het juiste huis nr. was. Dag later kwam het pakketje binnen. TOP... Het bleek dat het verkeerde huisnr. was ingevuld waardoor het pakketje retour werd gezonden. Er werd meteen gebeld om te vragen wat het juiste huis nr. was. Dag later kwam het pakketje binnen. TOP Service

Reactie ESVShop.nl:

Beste Ed, Bedankt voor je reactie! Uiteraard willen we onze bestellingen altijd op de juiste plaats afleveren. Natuurlijk nemen we dan even contact op als dit niet mogelijk blijkt te zijn. Ik... Beste Ed, Bedankt voor je reactie! Uiteraard willen we onze bestellingen altijd op de juiste plaats afleveren. Natuurlijk nemen we dan even contact op als dit niet mogelijk blijkt te zijn. Ik ben blij om te lezen dat je je bestelling na het wijzigen van het huisnummer toch snel hebt ontvangen. Hopelijk tot snel in onze webshop! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Goedkoop en snelle service!

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Goed om te lezen dat u tevreden over ons bent. Een scherpe prijs-kwaliteit verhouding en goede service zijn voor ons belangrijk, dus we zijn blij... Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Goed om te lezen dat u tevreden over ons bent. Een scherpe prijs-kwaliteit verhouding en goede service zijn voor ons belangrijk, dus we zijn blij dat u dit ook zo heeft ervaren. We wensen u veel plezier met uw producten en hopen u snel bij ons terug te zien. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Snelle en accurate levering

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze levering. We hopen u binnenkort bij ons terug te zien, zodat we u opnieuw met onze goede service... Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze levering. We hopen u binnenkort bij ons terug te zien, zodat we u opnieuw met onze goede service en producten van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Snelle en correcte levering

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw korte en krachtige reactie! Goed om te zien dat u tevreden bent over onze levering. We hopen dat onze producten ook bij u in de smaak zijn gevallen. Hopelijk tot... Beste klant, Bedankt voor uw korte en krachtige reactie! Goed om te zien dat u tevreden bent over onze levering. We hopen dat onze producten ook bij u in de smaak zijn gevallen. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Simon van Eeden

Hun CE stickers zijn grotendeels niet van het echte CE logo voorzien. Hier staat CE dus voor "China Export". Slechte zaak.

Snelle accurate afwikkeling van opdracht en levering

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te lezen dat we u goed hebben geholpen en dat u tevreden bent over de afwikkeling van uw... Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! We zijn blij om te lezen dat we u goed hebben geholpen en dat u tevreden bent over de afwikkeling van uw bestelling. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Prima website, snelle levering, aanrader

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Goed om te zien dat u tevreden over ons bent en dat u ons een aanrader vindt. We zouden het leuk vinden... Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Goed om te zien dat u tevreden over ons bent en dat u ons een aanrader vindt. We zouden het leuk vinden als u ons aan anderen aanraadt en kijken er naar uit om u weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Dit was de eerste bestelling die geplaatst is. Tot volle tevredenheid. Levering heeft snel plaats gevonden, prima!

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw reactie! Fijn om te zien dat we u naar uw volle tevredenheid hebben kunnen helpen. We zijn blij dat we een goede eerste indruk op u hebben gemaakt. Hopelijk mogen... Beste klant, Bedankt voor uw reactie! Fijn om te zien dat we u naar uw volle tevredenheid hebben kunnen helpen. We zijn blij dat we een goede eerste indruk op u hebben gemaakt. Hopelijk mogen we u snel weer van dienst zijn bij eventuele volgende bestellingen. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl

Het product dat ik besteld had, zag er prima uit, exact zoals beschreven en binnen twee dagen werd het in de bus gegooid.

Reactie ESVShop.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over ons artikel en over de snelle bezorging. We wensen u veel plezier met uw... Beste klant, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over ons artikel en over de snelle bezorging. We wensen u veel plezier met uw bestelling en hopen u snel weer bij ons terug te zien. Met vriendelijke groet, Mandy Namens Team ESVSHOP.nl