JULES VANHOEBROUCK

SNEL GOEDKOOP EN VERWORGD

myfowershop

Ik ben niet echt tevreden dit keer. 2 bossen rozen, waar van de onze, alle stelen geknakt waren.de ander waren voor iemand, een weldoener, ik hoop niet dat zij het ook zo heeft ervaren, dat zou ik... Ik ben niet echt tevreden dit keer. 2 bossen rozen, waar van de onze, alle stelen geknakt waren.de ander waren voor iemand, een weldoener, ik hoop niet dat zij het ook zo heeft ervaren, dat zou ik niet fijn vinden, en ze zou kunnen denken, dat we haar 2 de keus hebben gestuurd. Jammer. ik zou het bedrijf niet meer aan bevelen.ik dacht dat ik me adres gevonden had. maar helaas.

Gert van der Ham

Makkelijk te bestellen, snel geleverd.

Rjc

Goed product,snelle levering.Aanrader.

J de Jong

Snelle service

XYZ

ESVSHOP vraagt om een review maar vertelt niet om welk product het gaat. Dus lastig om feedback te geven.

Alfing

Snelle levering.had een sticker besteld

NVT

Goed bedrijf. Na bestelling goed op de hoogte gehouden tot en met bezorging. Ruime keuze in keuken benodigdheden. Prijs ook zeer redelijk. Kwaliteit ook heel goed.

Jochem van Zijtveld

Wanprestatie van de bovenste plank spullen zijn nooit geleverd .
DPD heeft de levering na tijdelijke opslag in Veenendaal weer retour gezonden zonder reden.
Nu een ingebrekestelling...
Wanprestatie van de bovenste plank spullen zijn nooit geleverd .
Nu een ingebrekestelling verzonden en verdere juridische procedure volgt nog.