Estunt

Cor van Alphen

Fantastisch bedrijf! Monitor zou licht beschadigd zijn, heb geen krasje kunnen ontdekken! Keurig hufterproof verpakt en verstuurd inclusief alle soorten kabels, alles functioneert feilloos en dat... Fantastisch bedrijf! Monitor zou licht beschadigd zijn, heb geen krasje kunnen ontdekken! Keurig hufterproof verpakt en verstuurd inclusief alle soorten kabels, alles functioneert feilloos en dat tegen een zeer scherpe prijs.

Mijn complimenten.

Wil Verlinden

Fijn bedrijf. Vriendelijke klantenservice en snelle hulp.

Organisatie- en adviesbureau Mathilda Van den Hof

Super

Ruben Vergeer - Vergeer Finance BV

Uitstekend! Vriendelijk personeel, goede service!

Patrick

Tot nu toe 3 computers gekocht. Altijd naar tevredenheid.

huub van der klooster

Goed. Ondanks dat het apparaat niet aan mijn verwachtingen voldeed. Heb hem kunnen retourneren en snel mijn geld teruggekregen.

De spullen van Estunt zijn van goed kwaliteit voor laag prijs.

Ron Klaassen

Correcte info op website, goed telefonsich contact bij vragen

Roy van de Walle

Via de site een mooie laptop gekocht, deze was echt goed verpakt en kwam ook keurig op tijd aan. Deze was ook in de staat zoals omschreven hele lichte schade aan de buitenzijde maar verder werkt... Via de site een mooie laptop gekocht, deze was echt goed verpakt en kwam ook keurig op tijd aan. Deze was ook in de staat zoals omschreven hele lichte schade aan de buitenzijde maar verder werkt alles perfect. Daarom ben ik ook zeer tevreden over Estunt.