Professionaliteit
9.8/10
9.8/10

Rita

Super goede kliniek en service!

Demi

Ik heb een hele positieve ervaring bij Esteworld gehad. Alles wordt voor je regelt en de communicatie is snel en duidelijk. Dokter Gamze is een hele lieve vrouw die goed naar je wensen luistert,... Ik heb een hele positieve ervaring bij Esteworld gehad. Alles wordt voor je regelt en de communicatie is snel en duidelijk. Dokter Gamze is een hele lieve vrouw die goed naar je wensen luistert, maar ook meedenkt voor een mooi resultaat. De zusters in de kliniek zijn heel aardig en zorgzaam. Semanur heeft mij heel goed begeleid en stelt je gerust! Het vervoer en hotel is top! Ik raad Esteworld aan iedereen aan!

Paul

Neuscorrectie ondergaan bij dokter Safak.

Neuscorrectie ondergaan bij dokter Safak.

Top ervaring gehad bij Esteworld! Alles wordt voor je geregeld, goede communicatie. Dokter Safak begrijpt precies wat je verwachtingen zijn. Zowel Semanour als Ozlem staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en als tolk om al je wensen te vertalen.

Over enkele maanden ga ik terug voor een opknapbeurt van mijn gebit.

Shirley

Ik heb een hele positieve ervaring gehad! Ozlem heeft mij alle info gegeven die nodig was en alles is ook precies zo gegaan, chauffeurs allemaal aardig en alles was tot in de puntjes geregeld.... Ik heb een hele positieve ervaring gehad! Ozlem heeft mij alle info gegeven die nodig was en alles is ook precies zo gegaan, chauffeurs allemaal aardig en alles was tot in de puntjes geregeld. vrijdag dr safak ontmoet ik vond hem meteen aardig en hij wist zelffl wat er moest veranderen aan mn neusbhet resultaat is prachtig! En het word alsmaar mooier ik ben die man dankbaar ik ben iedereen dankbaar die me heeft verzorgd! Lieve zusters vooral van de middagploeg zoo lief allemaal. Ze zijn stuk voor stuk zorgzaam. ook de naverzorgingsmiddelen top! Semanur bedankt voor je snelle reacties en alle uitleg ik voelde me gelijk op mn gemak! Je bent een topper en zie aan jullie allemaal dat jullie keihard werken om de mensen het zo comfortabel mogelijk te maken dank daarvoor! Ozlem jammer dat ik je niet ontmoet hebt! maar ook jij bedankt voor de appjes in nederland en dat alles goed geregeld was! Hotel, persooneel hotel allemaal super behulpzaam! heeeel vriendelijk stuk voor stuk! kamers eten alles was top! ik zal dit nooit vergeten dit was erg belangrijk voor mij een neuscorrectie waar ik stiekem van had gedroomd is uitgekomen. ik beveel esteworld iedereen aan!! Dr safak thank you very much in so happy thank you! Veel liefs

Twee weken geleden ben ik geholpen voor een rhinoplasty, en over het algemeen tevreden over de ingreep en begeleiding. Dokter Gamze is serieus en kundig, en hoewel het resultaat nog niet volledig... Twee weken geleden ben ik geholpen voor een rhinoplasty, en over het algemeen tevreden over de ingreep en begeleiding. Dokter Gamze is serieus en kundig, en hoewel het resultaat nog niet volledig zichtbaar is door de zwelling ben ik nu al heel blij met haar werk!

De informatievoorziening voor de ingreep had voor mij net iets uitgebreider gemogen. Ik verwachtte bijvoorbeeld nog te horen wat voor spulletjes ik naar de kliniek moest meenemen, en had ook van tevoren graag wat meer geweten over gangbare symptomen na de ingreep zoals het tijdelijke verlies van reuk/smaak. De taalbarrière tijdens de eerste nacht in de kliniek met de zusters was soms lastig, al waren ze wel ontzettend lief. Vragen die ik na de ingreep nog had beantwoordde mijn hostess erg summier in de whatsapp, maar wel heel snel. Het hotel om te herstellen vond ik iets minder fijn, ongezellig en geen prettige locatie aan een hele drukke snelweg.. Ik kreeg verder tweemaal een bericht over een transfer voor een tussencontrole en PCR-test wat een foutje bleek. Dat gaf even een rommelige indruk, maar dat mijn transfer naar het vliegveld er zelfs eerder was vanwege traffic jams was wel weer heel netjes!

In mijn algemene beleving hadden een aantal punten beter gekund, maar uiteindelijk gaat het om het eindresultaat van de ingreep, en daar heb ik alle vertrouwen in.

Ik zou Esteworld zeker aanraden als je overweegt een behandeling te ondergaan!

Conny Princen

Zeer blij met het resultaat !

Zeer blij met het resultaat !

Ik was in België reeds 4 jaar in behandeling bij een paradont, doch zonder gunstig resultaat. Hoe dan ook zou ik mijn tanden op termijn verliezen, moest ik Esteworld niet hebben gecontacteerd.

De service is er gewoon perfect, ze staan je op te wachten aan de vlieghaven, je verblijft in een vijfsterrenhotel, je krijgt een zeer gedetailleerde uitleg van de tandarts en alles wordt door een charmante hostess vertaald naar het Nederlands.

De tandarts gaf mij het advies om eerst over mijn bovenste tanden kronen te plaatsen en dezelfde dag werd er een tandvleesoperatie uitgevoerd aan mijn ondergebit. Dit was om er voor te zorgen dat mijn onderste snijtanden terug vast kwamen te zitten.

Ondertussen is dit een maand geleden uitgevoerd en vandaag heb ik mijn vlucht geboekt om in januari kronen te laten plaatsen op mijn ondergebit.

Ik kijk er naar uit om snel weer in Istanbul te zijn.

Conny

Libra

Ik wilde al heel lang een neuscorrectie laten doen in Turkije. Ik heb toen via google gezocht en kwam ik uit bij esteworld. De website zag er goed en betrouwbaar uit,stond veel informatie op.... Ik wilde al heel lang een neuscorrectie laten doen in Turkije. Ik heb toen via google gezocht en kwam ik uit bij esteworld. De website zag er goed en betrouwbaar uit,stond veel informatie op. Daardoor had ik meteen een goed gevoel hierbij. Ik heb toen contact opgenomen met esteworld en kwam ik in contact met ozlem, die legde mij de hele procedure uit, en ik ben er voor gegaan!
Toen we aan kwamen in Istanbul werden we keurig opgehaald vanaf het vliegveld door de esteworld chauffeur, en naar het hotel gebracht. Luxe hotel met goede service. De volgende dag opgehaald en naar de kliniek gebracht, daar werd ik super goed geholpen door gulay en semanur.
Dokter safak heeft de neuscorrectie gedaan, een hele aardige, eerlijke dokter, die erg goed is in zijn werk. Ik ben super blij met mijn nieuwe neus en ben dokter safak heel erg dankbaar. Hij heeft mijn leven veranderd.
Ook de zusters in de kliniek waren erg lief en zorgzaam. Ik werd goed verzorgd daar.
In het hotel was de nazorg ook heel goed, semanur is een hele lieve, vriendelijke vrouw die elke dag voor mij klaar stond, en als ik vragen had werd er direct gereageerd.
Mijn ervaring met esteworld is geweldig, alles wordt voor je geregeld. Nederlandse begeleiding, hotel, transfers, en medicijnen.
Als je een neuscorrectie wilt doen dan ben je bij esteworld aan het juiste adres!

Groetjes libra.

Sander Klinkenberg

De ingreep ging soepel en de begeleiding voor- tijdens en daarna was goed.

Vakkundige chirurg met veel ervaring. Ik heb nauwelijks tot geen last gehad en het herstel gaat voorspoedig....
De ingreep ging soepel en de begeleiding voor- tijdens en daarna was goed.

Esteworld was door een collega aangeraden en daardoor ben ik ook hier terechtgekomen. Tot nu toe erg tevreden!

Diana

Ik wilde al een tijdje buikwandcorrectie laten doen, na een paar jaar zoeken in Nederland die dubbel zo duur zijn trouwens, gaf ik de moed eigenlijk op. Een kennis raadde mijn aan om bij esteworld... Ik wilde al een tijdje buikwandcorrectie laten doen, na een paar jaar zoeken in Nederland die dubbel zo duur zijn trouwens, gaf ik de moed eigenlijk op. Een kennis raadde mijn aan om bij esteworld in Istanbul te gaan informeren. Dat heb ik gelijk gedaan. Ging verleden jaar september 2020 informeren zo kwam ik in contact met Ozlem de Bruin, zei heeft mijn al die tijd begeleid. Na een een maand of 10 had ik een bobbel die niet weg ging ook niet met masseren. Door de garantie kon ik kosteloos ( alleen vliegticket zelf betalen word niet vergoed ) hebben ze dit jaar oktober 2021 mij bobbel kosteloos vergoed. Was daar toch dus heb nog op bepaalde plekken liposuctie gedaan. Dit keer ben ik begeleid door Semanur. Weer perfect geregeld allemaal, voelde even of ik thuis kwam zo vertrouwd. Hierbij wil ik iedereen bedanken, mensen daar in de zorg, contact personen Semanur en Ozlem, dokter Guler Gamze Ozcan die de operatie heeft gedaan. ??Transfer die je elke dag op tijd heen en weer rijd naar het ziekenhuis en het hotel waar ik verbleef crowne plaza hotel in Istanbul ook top! Iedereen bedankt voor de goede zorgen! Tot gauw maar dan kom ik voor vakantie naar Turkije ?? ??

Chanina

Ik ben vorige week langs geweest bij esteworld voor een rhinoplasty, ik kwam aan en ben gelijk goed ontvangen! Het vervoer was ook allemaal geregeld, dit was super fijn!
In de kliniek waren...
In de kliniek waren alle zusters super lief en de arts was ook goed betrokken! Samen hebben we besproken wat ik graag zou willen veranderen en daar heeft de arts goed naar geluisterd! De begeleiding was ook super fijn! Super lieve vrouw die ik altijd kon bellen of appen als er iets aan de hand was!
Ik zal esteworld zeker aanraden :)