Professionaliteit
9.8/10
9.8/10

Kurtakinte

Ik ben bij Esteworld terecht gekomen door een haarinplantatie bij Gunther Levi. Na wat opzoekingswerk en reviews besloot ik er eveneens voor te gaan, met een prachtresultaat. Een uiterst... Ik ben bij Esteworld terecht gekomen door een haarinplantatie bij Gunther Levi. Na wat opzoekingswerk en reviews besloot ik er eveneens voor te gaan, met een prachtresultaat. Een uiterst professioneel team voldoet aan al je wensen. Geen enkele vraag werd onbeantwoord en met deskundige uitleg. Daarom ben ik enkele jaren later voor tandkronen gegaan. 28 stuks in één keer was mijn vraag. En wederom geen enkel probleem voor Esteworld. Zondag avond aangekomen in Istanbul. Maandag even een gesprek met de tandarts, en onmiddellijk begonnen met het bewerken voor de kronen. Een geweldig team van assistenten werken aan één stuk door. Iets wat in België of Nederland onmogelijk is. Door mijn leeftijd heb ik ineens 7 wortelkanaalbehandelingen laten uitvoeren door een uitmuntende stomatologe. Vijf dagen later werden al mijn kronen geplaatst met een volledige controle op de plaatsing en stand. Zaterdag nog een laatste controle en terug naar huis. Het is een aanrader voor iedereen die later geen vals gebit wil. Als ik deze in België zou hebben laten uitvoeren was ik twee jaar verder en zeker niet met hetzelfde resultaat. Ik kan nu maar niet stoppen met lachen als ik het aan iemand vertel. Voor iemand die twijfelt kan ik maar één ding aanraden; "ga op gesprek en go for it".

Aymen

Bij Esteworld gekomen door de vele goede positieve verhalen. Ik ben een Lower Body Lift ondergaan ivm enorme gewichtsverlies. De operatie is succesvol en vlekkeloos gegaan door Chirurg Dr. Arif. De... Bij Esteworld gekomen door de vele goede positieve verhalen. Ik ben een Lower Body Lift ondergaan ivm enorme gewichtsverlies. De operatie is succesvol en vlekkeloos gegaan door Chirurg Dr. Arif. De begeleiding voor en na de operatie heb ik prettig ervaren en raad het ook iedereen aan. Ze besteden veel aandacht voor je zorg. Tevens de vertalers (tolk) heb ik een positieve ervaring over. De Nederlandse en de Belgische tolken hebben mij met alle vragen beantwoord. Bedankt Esteworld, ik ben tevreden!

Ik heb een super ervaring gehad bij Esteworld, het was kort gezegd fantastisch! Na mijn mooie resultaat van mijn neus correctie besloot ik eerder om voor Esteworld te kiezen voor mijn... Ik heb een super ervaring gehad bij Esteworld, het was kort gezegd fantastisch! Na mijn mooie resultaat van mijn neus correctie besloot ik eerder om voor Esteworld te kiezen voor mijn borstvergroting. Esteworld beschikt over een top team, van vriendelijke en behulpzame chauffeurs, verpleegsters tot artsen. Ik voelde me in vertrouwde handen en hoefde me niet druk te maken. Alles wordt geregeld en je kunt altijd vragen stellen. Zeker een aanrader!

Esmee

Ervaren als geweldig.
Heel professie geholpen en er is goed gekeken naar mijn wensen. Lief personeel en een geweldige arts !!

Bedankt este world 🙏🏼

Lianne

Ben onwijs blij dat ik heb gekozen voor Esteworld! Voor mijn neuscorrectie en borstvergroting revisie. In Nederland werd ik enorm goed geholpen en als je vragen hebt reageren ze bijna altijd direct... Ben onwijs blij dat ik heb gekozen voor Esteworld! Voor mijn neuscorrectie en borstvergroting revisie. In Nederland werd ik enorm goed geholpen en als je vragen hebt reageren ze bijna altijd direct en ze stellen je in alles gerust.

Eenmaal is Turkije word je door de taxi van Esteworld naar je hotel gebracht daar kan je dan bijkomen van je reis en de volgende dag word je naar de kliniek gebracht alles uitstekend geregeld.

Het hotel zit wel echt midden in een erg drukke stad dus daar moest ik zelf wel erg aanwennen aan alle geluiden die je buiten hoorden. Maar voor de rest prima hotel!

Gesprek met de arts ging ook goed, je kan gewoon Nederlands praten en dit word dan voor je vertaald in het turks naar de arts toe zodat het altijd goed duidelijk is wat je bedoeld en wilt weten.

Nazorg ook prima als je vragen hebt zijn ze er voor je. Je hebt roomservice op je kamer dus ze komen ook van alles brengen mocht je wat nodig hebben.

Al met al uitstekende ervaring en raad iedereen Esteworld aan! Ik wil iedereen bedanken die mij heeft geholpen en de arts bedanken voor het uitstekende resultaat nu al helemaal blij!!

D

Aanrader! Ik ben blij dat ik voor Esteworld gekozen heb. Ben erg tevreden over de behandeling, lipo en jp plasma, en het resultaat. Vanaf het eerste moment kreeg ik een goed gevoel bij de de arts,... Aanrader! Ik ben blij dat ik voor Esteworld gekozen heb. Ben erg tevreden over de behandeling, lipo en jp plasma, en het resultaat. Vanaf het eerste moment kreeg ik een goed gevoel bij de de arts, Dr. Emrah Arslan, ze is zeer kundig en professioneel. Een ware specialist. De hostess, Semanur, heeft me ontzettend fijn begeleid tijdens het hele proces. Na de operatie wordt je geweldig verzorgd door de zusters. Kortom ik kan niks negatiefs bedenken.

Mohamed

Kort samengevat TOP KLINIEK, alles is goed geregeld qua verblijf, vervoer, en uiteraard hoe de medewerkers met je omgaan geven je de aandacht denken met je mee en het belangrijkste ze laten je pas... Kort samengevat TOP KLINIEK, alles is goed geregeld qua verblijf, vervoer, en uiteraard hoe de medewerkers met je omgaan geven je de aandacht denken met je mee en het belangrijkste ze laten je pas gaan bij 100% tevredenheid.

Zeker een aanrader!

Jasmyn

Aangenaam verrast

A.N.K

Wat een mooie kliniek met lieve medewerkers! 8 nov een neuscorrectie gehad bij dr. Safak Aktar waar alles super verlopen is. Ik was zelf niet heel zenuwachtig en ik durf ook te zeggen dat dat ook... Wat een mooie kliniek met lieve medewerkers! 8 nov een neuscorrectie gehad bij dr. Safak Aktar waar alles super verlopen is. Ik was zelf niet heel zenuwachtig en ik durf ook te zeggen dat dat ook echt nergens voor nodig is. Er wordt erg goed op je gelet en als je iets nodig hebt dan staat er altijd iemand voor je klaar. De begeleiding (Sema👍) was ook prettig en erg duidelijk. Ze stellen je zo op je gemak! Als ik erop terugkijk is het allemaal erg meegevallen. Nu wachten op het resultaat maar kan nual zeggen dat het er mooi uitziet! ☺

Pamela

Ontzettend fijne kliniek met zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Ik heb een reconstructieve neuscorrectie laten uitvoeren door dr. Safak Aktar. Hij heeft gecorrigeerd wat een Nederlandse... Ontzettend fijne kliniek met zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Ik heb een reconstructieve neuscorrectie laten uitvoeren door dr. Safak Aktar. Hij heeft gecorrigeerd wat een Nederlandse plastisch chirurg 12 jaar geleden verknald heeft. Tijdens het consult hoefde ik eigenlijk niets toe te voegen, want deze dokter haalde eigenlijk de woorden uit mijn mond. Hij wist precies waar de pijnpunten zaten, wat mij veel vertrouwen gaf. Ik was erg bang voor de narcose, maar het personeel was erg vriendelijk en die hebben mij er fijn doorheen gepraat. Ik kwam daardoor ook heel fijn uit de narcose en ben daarna niet misselijk geweest. Ik wil in het bijzonder Özlem, Sema en Emine bedanken voor de fijne begeleiding en goede nazorg. Niets is teveel in deze kliniek en alles wordt in de puntjes voor je geregeld. Daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Na de behandeling heb ik de voor- en na foto’s gekregen vand dr. Safak Aktar. De foto’s zijn genomen voordat mijn neus volledig werd ingepakt. Ik heb gehuild van blijdschap. Exact zoals ik het had gehoopt maar niet had durven verwachten. Mijn zelfvertrouwen is weer terug. Dankjulliewel lieve mensen ???