Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Peter lourensen

Zeer goed en zeer professioneel echt een aanrader voor een nieuwe coup

Werner Paters

Lang getwijfeld om te het te doen omdat ik door partijen in Nederland niet werd overtuigd, maar heel erg blij dat ik in contact ben gekomen met Esteworld dankzij een tip van mijn kapper.
Alles...
Alles is tot in de puntjes verzorgd (taxi’s, Nederlands sprekende Hostess tijdens behandeldag, nazorg etc.) en de behandeling is me erg meegevallen. Daarnaast is het personeel super vriendelijk en wordt je bijzonder goed op je gemak gesteld. Nu een tijdje geduld hebben en hopen op een heel mooi eindresultaat, een volle bos met haar!

Vincent van Zaalen

Net de transplantatie achter de rug en louter positief over deze professionele organisatie Esteworld. Zeer zorgvuldig en efficiënt proces met hele vriendelijke mensen. . Je wordt echt ontzorgd.

Aziz

Uitstekend communicatie en enorm vriendelijk personeel. Vooral Leyla, ze heeft zich over mij bekommerd om en geen vraag was te veel. Al met al een hele goede ervaring met Esteworld.

Sven

Ik heb lang getwijfeld over een haartransplantatie. Uiteindelijk toch de stap genomen en na een prettig gesprek met Joren stond mijn besluit vast, ik ga het doen. Alles is super geregeld met alleen... Ik heb lang getwijfeld over een haartransplantatie. Uiteindelijk toch de stap genomen en na een prettig gesprek met Joren stond mijn besluit vast, ik ga het doen. Alles is super geregeld met alleen maar vriendelijke en behulpzame mensen. En natuurlijk Esma die de hele dag alles goed en duidelijk uitlegt of vertaald. Dus als je nog haar op je hoofd hebt die twijfelt, Esteworld is de kliniek waar je moet zijn voor weer een mooie bos haar

Patrick Van der wart

Op 15 maart een haartransplantatie ondergaan bij Esteworld Istanbul Van begin tot einde alles tot in de puntjes geregeld Alles is prima verlopen

Jan Joost Paarlberg

Super goed verlopen van begin tot eind alles zoals belooft verlopen en heel
Mooi resultaat mega blij mee en super professioneel

Nicolas van de Kar

Ik heb via Esteworld een haartransplantatie gedaan en alles was heel goed geregeld! Zeer tevreden met hoe alles verlopen is. Zeker aan te raden!

Remco

Super, fijn en alles wordt ontzorgd