Klantenservice
Levering

Herman Haak

Zeer goed

Esmee

Uitstekend. Heel erg tevreden met mijn aangeschafte spullen. Mooie kwaliteit voor een goede prijs.

Anja Bos

Prachtige producten. mar vooral ook uitblinkend in snelheid. Het bestelde product was de volgende dag al in huis.

K Muller

Geweldige kwalitijd

Chantal Vletter

Mooie kwaliteit

Karin Wolters

Geen Essenza maar Covers & Co

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feedback!
Wij verkopen meerdere merken, ESSENZA, Marc O'Polo en Covers & Co. Bij alle overtrekken staat netjes vermeld van welk merk het product is.

C.J. Prosman

Essenza home geeft het goede adres , maar DHL verandert dit.
Essenza home geeft het goede adres , maar DHL verandert dit.
Mijn adres is Winterdijk 8 met als toevoeging 75.DHL maakt ervan Winterdijk 8 75 en dan is het adres niet juist. Ik kan nog niets zeggen over de kwaliteit van het toegezondene.
Essenza heeft mijn klacht opgelost,
maar DHL volhardde om nogmaals het adres fout te vermelden.

Reactie ESSENZA HOME:

Hartelijk dank voor je feedback! Wat vervelend dat het adres niet goed doorkomt bij DHL. Mocht het nu weer mislopen, neem dan gelijk contact met ons op! Dan kijken we hoe we dit zo spoedig mogelijk... Hartelijk dank voor je feedback! Wat vervelend dat het adres niet goed doorkomt bij DHL. Mocht het nu weer mislopen, neem dan gelijk contact met ons op! Dan kijken we hoe we dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.