Hoe heeft u de vakman ervaren gedurende het traject.
Geef aan hoe tevreden u bent over de geleverde kwaliteit

Steve Bakker

Na een langverblijf in het buitenland bleek bij thuis komst dat onze inductiekookplaat het niet meer deed.Lastig als je iets wil klaar maken als je thuis komt!Na een belletje met ESR kwam heel snel... Na een langverblijf in het buitenland bleek bij thuis komst dat onze inductiekookplaat het niet meer deed.Lastig als je iets wil klaar maken als je thuis komt!Na een belletje met ESR kwam heel snel de monteur.Die vast stelde dat de plaat vervangen moest worden.En dat is in een paar dagen gerealiseerd.Goed advies ,snelle levering en perfect uitgevoerd.Zeer aangename ervaring.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Plezierige monteur die van aanpakken houdt,wij zijn zeer tevreden.

R.

Plaatsen vaatwasser

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Goede uitleg, goede installatie, zeer vriendelijke monteur.

Axel van Soest

De vijf sterren voor dit bedrijf moeten wel nep zijn. Nul reactie op een verzoek via online formulier. Nul reactie op n reminder. Niet eens waardeloze service, gewoon helemaal niets.

Ja, nul reactie.

Reactie ESR witgoed:

Beste heer,
Beste heer,
Helaas zijn uw gegevens bij ons onbekend, ik heb u een verzoek tot herziening gestuurd en gevraagd ons even te bellen om te kijken wat er fout is gegaan. Helaas reageert u zelf nergens op.

Cannoo & Partners

We hadden met spoed witgoed nodig als bedrijf; binnen 1 dag had ESR het voor elkaar, met ook een meer dan redelijke prijs en sloten ook nog alles aan.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Enorm vriendelijk, net en vakbekwaam.

Willem

Diagnose magnetron van 25 jaar oud. Onderdeel was te vervangen, maar de prijs woog niet op tegen een nieuwe. Snel besteld en snel geplaatst. De afmetingen van deze inbouw mogelijkheid maakte het wel... Diagnose magnetron van 25 jaar oud. Onderdeel was te vervangen, maar de prijs woog niet op tegen een nieuwe. Snel besteld en snel geplaatst. De afmetingen van deze inbouw mogelijkheid maakte het wel even moeilijk. Uiteindelijk opgelost.

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Uitstekende service. Kennen de betrokkene al langer dan vandaag.

G. Van Bree

Vervanging van wasmachine rubber

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Na het maken was er een raar geluid en is de monteur later nog teruggekomen om extra te checken. Echte service.

Kester

Reparatie Pomp dop wasmachine

Werkt heel rustig

Dave

Plaatsen nieuwe vaatwasser

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Erg snel in levering en contact

Rene Bron

Reparatie Oven

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Prettig, goed en leuk contact

Visser

Stellen deur vaatwasmachine

Zijn er nog andere aspecten die u zijn opgevallen? (zie toelichting)

Vaatwasser twee jaar geleden geleverd. Twintig jaar oude keukenhout eerktte waardoor deur moeilijk open kon. Hersteld onder service en daar zijn we blij mee