Ventius

L.Looije

Vakkundig en snel

F.C. Crooy

Onze ervaring met hen is zeer goed. Hielden zich aan de afspraken en we werden goed geïnformeerd. De monteur erg vriendelijk, goed werk gedaan en netjes. Alle oude zaken meegenomen want hij kwam een... Onze ervaring met hen is zeer goed. Hielden zich aan de afspraken en we werden goed geïnformeerd. De monteur erg vriendelijk, goed werk gedaan en netjes. Alle oude zaken meegenomen want hij kwam een nieuwe Deco ventilatie plaatsen. Heeft alle kanalen gecontroleerd. Echt top! Hebben ook meteen een onderhoudscontract bij hen aangevraagd. In vergelijking met anderen waar we ook een offerte hadden aangevraagd waren zij de beste. Echt een topper!

Vriendelijke mensen, ook aan de telefoon. Netjes gewerkt! Alles werkt prima. De omlijsting van afstandsbediening bleef niet zitten, hebben ze goed en vakkundig opgelost.

Verbeterpunten

Alles ze zo doorgaan zullen ze tevreden klanten behouden.

Etienne

Uitstekende service.

Vriendelijke en deskundige monteur.

Nvt

Ferdinandus

Tevreden over de uitvoering van het onderhoud vriendelijk en kundig personeel

Goede uitvoering en fijn personeel

Bert Rorije

Professionele, ervaren en aardige vaste mensen. Ze kennen het specifieke systeem door en door.

Wout Gerritse

Het onderhoud werd deskundig gedaan, maar de telefonische afspraak vond ik vreemd. Andere jaren was het onderhoud steevast in januari, nu pas in juli, dus anderhalf jaar na het vorige onderhoud. Dat... Het onderhoud werd deskundig gedaan, maar de telefonische afspraak vond ik vreemd. Andere jaren was het onderhoud steevast in januari, nu pas in juli, dus anderhalf jaar na het vorige onderhoud. Dat was verder geen probleem.

Duidelijke afspraak, telefoontje dat het iets later werd. Keurig. Deskundig onderhoud.

Verbeterpunten

Jaarlijks onderhoud hoort geen anderhalf jaar te zijn.

Veth

Super

Goed voorbereid

Mat

Alles volgens afspraak, alles goed gereinigd

Prima zoals het is

Hans