Jan Oosterveld de Eikenhof

Vriendelijke medewerkers die meedenken met de klant. Esetup kwam bij ons binnen via een ander bedrijf, maar hebben uiteindelijk al onze panelen gelegd en de omvormers aangesloten. Ondanks dat er... Vriendelijke medewerkers die meedenken met de klant. Esetup kwam bij ons binnen via een ander bedrijf, maar hebben uiteindelijk al onze panelen gelegd en de omvormers aangesloten. Ondanks dat er veel tegen zat, wat niet de aan Esetup lag, hebben zij ons prima geholpen. Waarvoor dank.

E. van Dijk

Professioneel en zeer klantvriendelijk

Ruud Pannekoek

In één woord: fantastisch! We hebben op de zaak van eSetup en bij ons thuis een uitstekende voorlichting gehad over de diverse mogelijkheden voor het plaatsen van zonnepanelen. Daarbij is volledig... In één woord: fantastisch! We hebben op de zaak van eSetup en bij ons thuis een uitstekende voorlichting gehad over de diverse mogelijkheden voor het plaatsen van zonnepanelen. Daarbij is volledig rekening is gehouden met onze wensen en verwachtingen. Op basis daarvan is ter plekke een mooie maatwerkofferte opgesteld, die we direct hebben geaccepteerd. Ruim een week later waren alle 16 panelen (totaal 4880 Wp) keurig geïnstalleerd en beschikten we over onze eigen energiecentrale. Het is mooi en fijn dat je met de SolarEdge app de prestaties van het systeem en van elk afzonderlijk paneel op elk gewenst moment kan inzien. Lof voor de deskundige en vriendelijke installateurs die echt vakwerk hebben geleverd. De panelen liggen mooi strak op het dak (10 op de kap en 6 op de aanbouw) en ook het binnenwerk is goed afgeleverd. Kortom: wij zijn uiterst tevreden.

Goed vlot met leveren en plaatsen. Binnenshuis alles heel netjes afgewerkt!

Jenny Schutten

Fantastisch goed werk geleverd. Zeer accuraat, precies en snel. Super!!!

Wouter Pol

Super goed geholpen. Alles wat ze tegenkomen als uitdaging wordt meteen opgelost!
Wij zijn zeer tevreden.

Zeer professioneel te werk gegaan, alles veilig. De panelen liggen er strak op. We wilden de panelen naadloos gemonteerd hebben en aan deze wens hebben ze ruimschoots voldaan!

Goede service goed personeel