Anouk

Snel Bezorgd. Wel had ik een probleem met het verbinden van de oordopjes, contact opgenomen en een medewerker heeft mij direct geholpen. Top service!

Gert Jan

Al en paar keer spullen besteld: alles van goede kwaliteit. Snelle, accurate en betrouwbare levering. Ooit 1 klein haparend onderdeeltje gehad: dat is zonder problemen vervangen. Als ik weer wat...

Goed materiaal en snelle levering. Het betrof maar wat basis-spullen maar toch 5 sterren dus.

W. Schippers

Betrouwbaar bedrijf, snelle levering van mijn bestelling volgende dag in huis met PostNL.
Er bleek 1 product defect te zijn, via de website heb ik dit gemeld volgens hun procedure en diezelfde...

Aanrader

Dimon

Bestellen ging makelijk maar weinig interactie met medewerkers. ook was de verzending een paar dagen te laat maar dat was door postnl helaas

Reactie ESgadgets.nl:

Net contact gehad met de klant, na zijn aanbevelingen hebben we besloten komende week de nieuwspagina uit te breiden.
Zodat iedereen op de hoogte is van producten die gaan komen en nieuw zijn.
Daarnaast gaan we ook aan de slag met het inbouwen van een livechat functie en/of twitter account.
Zelf aanbevelingen?, laat het ons weten in het opmerkingen veld, review of via het contactformulier.

Goede kwaliteit, fijn klantcontact en een snelle levering!