Sudo

Keurig verpakt/Snelle Levering/Goed materiaal.

Perfect!!!

Macoofer

Keurig verpakt en tijdig geleverd. Zeer tevreden

Ida

Afgelopen vrijdag oordopjes besteld als verjaardagscadeau. De volgende dag waren ze bezorgd!

Willem

Top Service!
Snelle Levering, Linkeroortje deed het niet, een mail gestuurd en binnen 10 minuten antwoord gekregen.
De oortjes zijn bijna niet te onderscheiden met de originele apple...
Top Service!
De oortjes zijn bijna niet te onderscheiden met de originele apple oortjes

Anouk

Snel Bezorgd. Wel had ik een probleem met het verbinden van de oordopjes, contact opgenomen en een medewerker heeft mij direct geholpen. Top service!

Gert Jan

Al en paar keer spullen besteld: alles van goede kwaliteit. Snelle, accurate en betrouwbare levering. Ooit 1 klein haparend onderdeeltje gehad: dat is zonder problemen vervangen. Als ik weer wat... Al en paar keer spullen besteld: alles van goede kwaliteit. Snelle, accurate en betrouwbare levering. Ooit 1 klein haparend onderdeeltje gehad: dat is zonder problemen vervangen. Als ik weer wat nodig heb bestel ik weer hier.

Goed materiaal en snelle levering. Het betrof maar wat basis-spullen maar toch 5 sterren dus.

W. Schippers

Betrouwbaar bedrijf, snelle levering van mijn bestelling volgende dag in huis met PostNL.
Er bleek 1 product defect te zijn, via de website heb ik dit gemeld volgens hun procedure en diezelfde dag nog hebben ze een nieuw exemplaar toegestuurd met de mededeling om in de verpakking van het vervangende exemplaar de defecte te retourneren..!
Ik bestel de volgende keer weer hier.