ErgoWeb

Redelijk tot matig.

Uw ervaring

Track and trace werkte niet, levering heeft er een week over gedaan. Bestelde gymbal lijkt een retour artikel, doos al eerder geopend en bal verliest stevigheid. Wel vriendelijk te woord gestaan bij navraag over track and trace.

Goed snel gelevert .

Theo

Prima service

Uw ervaring

verkeerd artikel gekregen maar vervolgens snelle en erg goede service. Prettig en doortastend personeel.

Prima!

Uw ervaring

Prima overzicht, afhandeling, controle en snelle bezorging

Noscope

Snelle bezorging en netjes factuur vooraf

+ Factuur per mail vooraf
- Product was ineens bezorgd, geen track en trace; waren ook niet voorbereid op levering. Levering was dan wel weer snel dus dat is prettig, maar hadden hem bijna gemist.

G Mulder

Afwikkeling mag sneller

Uw ervaring

Artikel is niet op de dag verstuurd zoals aangeven. Na telefonisch geinformeerd te hebben werd het artikel verstuurd.

Reactie ErgoWeb:

Goedendag heer Mulder,

Bedankt voor uw reactie. Wij streven er naar om bestellingen zo snel mogelijk bij u in huis te hebben. Onze excuses dat het in dit geval langer heeft geduurd dan gewenst. Wij hopen dat het product bevalt.
Mocht u vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij deze graag.
Wij waarderen in ieder geval uw reactie en hopen in de toekomst u sneller van dienst te kunnen zijn.

Team Ergoweb

Vertical muis penguin

Uw ervaring

they sent the purchased product on time, and in good shape! great

Zeer Tevreden

Uw ervaring

Zeer duidelijke berichtgeving omtrent bestelling en verzending.

Synerlogic BV

Feedback over ErgoWeb

Onduidelijk

Uw ervaring

Na de automatische respons bij mijn bestelling kreeg ik na 2 werkdagen een telefoontje om de bestelling te verifiëren. Daarna geen mail. Ze zijn zelf er moeilijk bereikbaar en de persoon met wie ik spreek lijkt me eerder een callcentre-medewerker. Bestelde product blijkt niet op voorraad en ik zou deze week daar meer over horen. Al met al moet ik dus een week wachten voordat ik weet waar ik überhaupt op kan rekenen. Als die termijn wordt overschreden dan annuleer ik mijn bestelling.