ErgoWeb

RWS West-Nederland Zuid

Alles prima geleverd

Ralf

Vriendelijk, snel, maar verzendkosten retourneren zelf betalen

Uw ervaring

Goede service, snel en vriendelijk. Het keyboard dat ik had besteld werkte niet perfect en dat werd snel opgelost. Helaas moest ik de verzendkosten voor het retourneren zelf betalen, maar daar kan ik wel enigszins begrip voor hebben omdat het geen groot bedrijf als ***** of zo is.

Tevreden

Uw ervaring

Bij het afrekenen kom je er als consument achter dat je niet per rekening kan betalen wat op de site staat, per rekening betalen geldt alleen voor ondernemers.
Producten werden aangeleverd in een veel te grote doos, wat niet handig is als je het retour moet zenden.
Er staat niet duidelijk bij wat de voorwaarden zijn voor het retour sturen, naar welk adres, binnen welk termijn.

Ondanks de bovenstaande punten toch tevreden met klantvriendelijkheid, medewerkers staan je netjes te woord, zowel telefonisch als online.
Helaas waren de producten dat ik besteld had niet naar wat ik op zoek was, daarom moesten ze retour.

Reactie ErgoWeb:

Bedankt voor uw reactie en feedback. Het is voor een ieder mogelijk om achteraf te betalen. We bieden daarnaast de zekerheid van 14 dagen op proef, daardoor kunt u bepalen of het product geschikt is. Met betrekking tot de doos, onze insteek is om het product in een zo passend mogelijke doos te verpakken, helaas is dat klaarblijkelijk nu niet gelukt. Om het retourproces te verbeteren en te versnellen hebben we het retourschema geïntroduceerd. Deze kunt u vinden op www.ergoweb/retourneren . Tot slot, goed om te horen dat u tevreden bent met de klantvriendelijkheid. Mochten we u in de toekomst nog kunnen helpen, dan horen wij het graag.

Team Ergoweb

Prima service

Zitbal

Uw ervaring

Goede uitleg op de site en meteen een medewerker in de chat als er vragen zijn, prima.
Alleen als bedrijf -niet als particulier- is het mogelijk om achteraf te betalen. Dat kan, maar het zou handig zijn dit nog expliciet(er) te vermelden bij de betalingsvoorwaarden. Nu dacht ik bij betalen dat die mogelijkheid nog zou komen, maar dat kwam dus niet, beetje verwarrend.
Verder prima service

Rugsteun /stoelkussen

Uw ervaring

Prettig advies vooraf aan de aankoop

Pijnloos muizen

Uw ervaring

De communicatie aan de telefoon is heel prettig, accuraat en vlot.

Goede service en snelle levering

Uw ervaring

Er wordt snel geleverd en de service reageert snel en accuraat. Wij zijn erg tevreden met onze bestelling als bedrijf.

Marleen

Zeer tevreden

Goed product, snelle levering

Inge

Prettig rugkussen

Uw ervaring

rugkussen heeft een platte en een bolle kant, past prima in de auto of bureaustoel, ondersteunt tijdens het rijden en zitten, prettig kussen, verlicht lage rugpijn