ErgoWeb

Nvt

els mulder

Alles prima geregeld

Uw ervaring

snelle levering en duidelijke voorwaarden

Levering

BIPT

Snelle, vriendelijke en goede service

Uw ervaring

De dienstverlening is vriendelijk, vragen zijn snel beantwoordt, ook via mail, en de levering is ook snel

RWS West-Nederland Zuid

Alles prima geleverd

Ralf

Vriendelijk, snel, maar verzendkosten retourneren zelf betalen

Uw ervaring

Goede service, snel en vriendelijk. Het keyboard dat ik had besteld werkte niet perfect en dat werd snel opgelost. Helaas moest ik de verzendkosten voor het retourneren zelf betalen, maar daar kan ik wel enigszins begrip voor hebben omdat het geen groot bedrijf als ***** of zo is.

Tevreden

Uw ervaring

Bij het afrekenen kom je er als consument achter dat je niet per rekening kan betalen wat op de site staat, per rekening betalen geldt alleen voor ondernemers.
Producten werden aangeleverd in een veel te grote doos, wat niet handig is als je het retour moet zenden.
Er staat niet duidelijk bij wat de voorwaarden zijn voor het retour sturen, naar welk adres, binnen welk termijn.

Ondanks de bovenstaande punten toch tevreden met klantvriendelijkheid, medewerkers staan je netjes te woord, zowel telefonisch als online.
Helaas waren de producten dat ik besteld had niet naar wat ik op zoek was, daarom moesten ze retour.

Reactie ErgoWeb:

Bedankt voor uw reactie en feedback. Het is voor een ieder mogelijk om achteraf te betalen. We bieden daarnaast de zekerheid van 14 dagen op proef, daardoor kunt u bepalen of het product geschikt is. Met betrekking tot de doos, onze insteek is om het product in een zo passend mogelijke doos te verpakken, helaas is dat klaarblijkelijk nu niet gelukt. Om het retourproces te verbeteren en te versnellen hebben we het retourschema geïntroduceerd. Deze kunt u vinden op www.ergoweb/retourneren . Tot slot, goed om te horen dat u tevreden bent met de klantvriendelijkheid. Mochten we u in de toekomst nog kunnen helpen, dan horen wij het graag.

Team Ergoweb

Prima service