8.3/10

Overzichtelijk, snel en makkelijk bestellen.

mr J

Een eerder negatieve ervaring. Het op de site aangeboden kleur kan je bestellen maar is niet beschikbaar, een werknemer vergeet de bestelling in te boeken, bestelling komt 3 dagen later toe dan...

Een beter tegemoetkoming voor gedupeerde klanten ipv te antwoorden met "helaas.."

Voorbeeldig

Lage prijs voor mijn artikel.

Geen.

die Keure NV

Ervaring is enkel ivm aanschaf ergonomische producten voor kantoor - geen particuliere aanschaf.
Vlotte communicatie

Op zich prima. Ik heb alleen een vraag over het product en kreeg hier niet helemaal het antwoord op wat ik gehoopt had.

snelle levering

Meer informatie geven over het product/ aanpassing van.
(zie mail die gestuurd is over pallo sit bal stoel)

Tak Administratie Service

Goede informatie op de website en webwinkel. Vlotte afhandeling vn mijn bestelling in de webwinkel

Als bedrijf kon ik op rekening bestellen nadat er enige controles hadden plaatsgevonden

Toen ik na mijn aankoop en ontvangst van het product contact opnam ging het contact in eerste instantie wat stroef maar dat werd snel hersteld

duidelijke website, snelle levering, uitstekende telefonische bereikbaarheid

nee

Snelle levering en een gied product

Isabelle

Cfr sterke punten

Bij het bellen naar uw klantendienst, ook al hadden ze mijn antwoord niet, gaven ze me toch heel erg vriendelijk woordje uitleg en alle garanties dat jullie jullie uiterste best deden om te leveren zoals voorzien, wat uiteindelijk ook gebeurde. Gewoon heel fijn om iemand aan de lijn te hebben die ook al kon hij me niet veel meer vertellen, heel aangenaam was en de tijd nam.

?