Na de cursus Ergo Coach ga je naar huis met heel wat informatie en tips.

Peter - moBius consult bv

PRIMA. Ergomotion heeft bij ons een leuke, enthousiasmerende en vooral actieve sessie over zithouding achter het bureau gehouden. In de weken daarna aangevuld met een korte persoonlijke... PRIMA. Ergomotion heeft bij ons een leuke, enthousiasmerende en vooral actieve sessie over zithouding achter het bureau gehouden. In de weken daarna aangevuld met een korte persoonlijke begeleiding aan het bureau. Alle collega's waren zonder uitzondering enthousiast.
Bijzonder was de onderstaande reactie: "Sinds ik mijn zithouding, hoogte beeldscherm etc. heb aangepast, heb ik op donderdag geen hoofdpijn meer".

Een erg deskundige training.

De training die door Iwan is gegeven is op een rustige en goede manier gegeven, collega's hebben dit aan mij teruggeven en ik heb het zelf ook zo ervaren. Het instellen van de werkplekken verliep... De training die door Iwan is gegeven is op een rustige en goede manier gegeven, collega's hebben dit aan mij teruggeven en ik heb het zelf ook zo ervaren. Het instellen van de werkplekken verliep ook goed. Sommige collega's vonden het verslag wat summier, er was meer besproken maar dat was niet terug te vinden in het verslag.

Heb de cursus Ergo Coach gevolgd en dat is zeer goed bevallen. Prima locatie, prettige en goede uitleg. Helemaal top!

Mike Van Ommen

Plezierig, afwisselend en leerzaam.

Jennifer

Ik heb een positieve ervaring met dit bedrijf.
Goede informatie vooraf en ook zeker na de training worden de cursisten nog heel goed van informatie voorzien.

Filmhuis Den Haag

Prettig, kundig en flexibel. Men was flexibel in de organisatie, en op de dag van de werkplekinstructie zelf paste de adviseur zich soepel aan aan de omstandigheden. De training tiltechnieken werd... Prettig, kundig en flexibel. Men was flexibel in de organisatie, en op de dag van de werkplekinstructie zelf paste de adviseur zich soepel aan aan de omstandigheden. De training tiltechnieken werd ook als zinvol ervaren.

Mijn ervaring met de ergocoach training van Ergomotion is heel goed. Duidelijke uitleg, prettige sfeer, goede voorbeelden en veel aandacht voor het belang van bewegen. Je gaat naar huis met handige... Mijn ervaring met de ergocoach training van Ergomotion is heel goed. Duidelijke uitleg, prettige sfeer, goede voorbeelden en veel aandacht voor het belang van bewegen. Je gaat naar huis met handige tips. Ook na de training kun je nog terecht met vragen.