Louis Swart

Eenvoudig installeren van office met snel en goed ontvangen download met link voor Microsoft. Instructie klopte. Windows geheel opnieuw ingericht daarvoor het complete office pakket voor de tweede... Eenvoudig installeren van office met snel en goed ontvangen download met link voor Microsoft. Instructie klopte. Windows geheel opnieuw ingericht daarvoor het complete office pakket voor de tweede keer geïnstalleerd en dat ging ook prima. Het pakket Home en Student staat op eigen naam en emailadres dus ook op eigen account. Nummer is ook terug te vinden. Volledig ondersteund door Microsoft. Ga er nog één bestellen voor een andere computer.

PAUL DUFOUR

Windows 7 PRO SP1
Na installatie worden meer dan 200 MS updates gedownload.
Telefonische aktivatie OK

Henk Eijzinga

Goed en kundig alleen jammer van die 12 uren

jayson De Bruin

In eerste instantie werkte mijn code niet maar keurig geholpen bij de klanten service

Het is goede service. Het is altijd handig . Als ik iemand met computer moet installeren. Ze hebben vaak al een software maar geen licentie. Het is hier dan wel mogelijk. Ik raad ze wel aan.

Thomas Phlips

Uitstekend ondanks de eerder belabberde technische ondersteuning van de helpdesk van Microsoft...