Jolle Schrale

Dik inorde. Heb al veel licenties hier gekocht. Moch een licentie toch niet werken, dan krijg je zonder problemen een vervangende code. De support is top.

Dick

Productcode windows10 pro besteld binnen een kwartier geleverd en werkte perfect
De hele installatie procedure was niet nodig omdat ik hem gebruikt heb voor een upgrade van de home versie ik hoefde de code alleen maar in te voeren

C.M. Van den Bos

Na het lezen van reviews over eproducts wilde ik het proberen. Ik heb een Office pakket aangeschaft, een keurig overzicht qua betaling ontvangen met instructies over het verloop van mijn bestelling.... Na het lezen van reviews over eproducts wilde ik het proberen. Ik heb een Office pakket aangeschaft, een keurig overzicht qua betaling ontvangen met instructies over het verloop van mijn bestelling. De installatie van Office die ik via een code in de e-mail ontving verliep supersnel en de installatie ervan verliep foutloos en het werkt erg goed! Jammer dat ik dit niet eerder geweten had. Als je wil bestellen via eproducts dan zou ik zeggen 'vooral doen'!

L.M. Janzing

Ik heb nog niet veel ervaring ik heb het nog maar een paar dagen

Jaap Neeleman

Max 12 wachttijd had ik gemist tijdens het bestellen.