Eppinga

Keurig gelevered, min punt was dat ik het zelf uit de vrachtwagen kon tillen

Vlot keurig

Laten brengen door 2 mannen

marco van weert

Ik heb helle mooie rechte planken van 5 meter gekregen, zonder scheuren en zonder vervellend open knoesten in de planken. was echt heel blij dat ze in de lengte en de breedte mooi recht waren

mooi hout , mooi recht .

Leo Leerkes

Goede communicatie. Direct de juiste persoon aan de lijn. In de directe omgeving van Deventer niet de bestelling kunnen plaatsen. Ik werd zelfs terug gebeld betreffende versnelde mogelijkheid tot... Goede communicatie. Direct de juiste persoon aan de lijn. In de directe omgeving van Deventer niet de bestelling kunnen plaatsen. Ik werd zelfs terug gebeld betreffende versnelde mogelijkheid tot afhalen. De praktische informatie op de site is erg goed. Wij hebben er zelfs gebruik van gemaakt.

Zeer klantvriendelijk.

De mogelijkheid om online de zaaglengte door te geven heb ik ervaren als onduidelijk.

J Dales

Snel en goed. Voordelige prijzen en bezorgkosten

Voordelig. Zeer voordelige bezorgkosten. €25 (ongeveer) tegen €135 voor hetzelfde product bij een ander bedrijf.

Marcel Koersma

Betrouwbaar, snelle levering

Uitstekend

Flexibele opstelling

Johannes Scherjon, de vakman voor al uw tuin en tegelwerken

Goed bedrijf , veel diversiteit in materiaal. Aardige werknemers.

Snelle leveringen en er wordt niet moeilijk gedaan om dingen te retourneren(die ik zelf te veel heb besteld) ook als er toevallig een plank oid niet goed is gewoon terug en een nieuwe vragen! Super... Snelle leveringen en er wordt niet moeilijk gedaan om dingen te retourneren(die ik zelf te veel heb besteld) ook als er toevallig een plank oid niet goed is gewoon terug en een nieuwe vragen! Super leuk om er te zijn en de koffie staat altijd klaar

Wouter

Snel geleverd, goede communicatie, scherpe prijs. Helemaal goed

Goed bedrijf. Leverde binnen 6 dagen.

Abele de Haan

Ruime keuze aan materialen, snelle levering en een uitstekende service!

Ruim assortiment aan materialen, goede prijzen en zeer klantvriendelijk.

I.v.m. de drukke periode kan de logistiek wat beter.