Eppinga

Prima gegaan. correct alles afgehandeld

neen

prima zo

Vriendelijk, behulpzaam, juiste advies

Veel keus, heldere site, ruime parkeergelegenheid

nee

Arie Wentink

Zeer tevreden

mijn bestelling lag mooi klaar

SKV Totaal Onderhoud

Prima contact tijdens een bestelling en goede service met bezorgen etc.

Gratis bezorgen !

Heel veel soorten hout verkrijgbaar

Zeer klantvriendelijk, met name de medewerkers in het magazijn !

Wat meer keus in houtsoorten voor de jachtbouw (mahonie is niet te bestellen)

Patrick Hoekstra

Geweldig. Medewerkers met ervaring en weten precies wat ze in huis hebben. Denken ook mee!

Assortiment is breed en medewerkers top

Alles was gewoon goed.....

Klaas Ellens

Positief, handige website en mooi dat jullie als service een kar ter beschikking stellen.
Lijkt mij ook verstandig deze eens in de tijd te controleren. Kabel was wel gaar

Goede prijs, kwaliteit, nette service

op de onderhoud van de kar na, geen opmerkingen

Eppinga is heel makkelijk bereikbaar bij vragen. Op de site is een hoekje om te chatten met een medewerker en daar heb ik al een aantal keren gebruik van gemaakt. En altijd ben ik daarmee goed... Eppinga is heel makkelijk bereikbaar bij vragen. Op de site is een hoekje om te chatten met een medewerker en daar heb ik al een aantal keren gebruik van gemaakt. En altijd ben ik daarmee goed geholpen.

Ik vind Eppinga heel klantvriendelijk. Ik had 2 staaltjes Woca exterior oil ontvangen, gratis, plus een stukje hout wat ik had aangegeven waar het op moest komen. Nadat ik beide staaltjes had... Ik vind Eppinga heel klantvriendelijk. Ik had 2 staaltjes Woca exterior oil ontvangen, gratis, plus een stukje hout wat ik had aangegeven waar het op moest komen. Nadat ik beide staaltjes had geprobeerd was het resultaat niet helemaal wat ik had verwacht. Ik wilde graag nog 2 kleuren proberen en die werden ook zonder problemen en direct, en ook weer gratis opgestuurd. Heel fijn. Ik heb daarna een bestelling via de site gedaan die binnen 3 dagen zou worden bezorgd, en het was er keurig op de tweede dag. Hele goede ervaring dus.

Rebecca

Mooi materiaal snel geleverd

Mooi en goede kwaliteit en betaalbaar