Eppinga

IJzeren dakgoten zullen misschien op den duur beter zichtbaar zijn en dan ook beter uit te zoeken.

Meer info over het verloop van de bestelling.

Best

Standaard een bevestiging van betaalde factuur nazenden voor administratie of om in te kunnen dienen voor bouwdepot.

Jonne

Goede ervaring. Veel keus, duidelijke site. helaas was een bepaalde balk die ik nodig had niet op voorraad, maar er werd een alternatief geboden welke ook goed was.
Levering was een maand van...
Levering was een maand van te voren al aan te geven wanneer we dat ongeveer wilden hebben. Dit was ook erg handig

Veel keus, makkelijk zoeken.
vlonderplanken tot 4 meter (in de bouwmarkt kleinere formaten).
Bestelling kon nog worden aangepast na betaling, flexibiliteit was fijn.
Heldere...
Veel keus, makkelijk zoeken.
vlonderplanken tot 4 meter (in de bouwmarkt kleinere formaten).
Bestelling kon nog worden aangepast na betaling, flexibiliteit was fijn.
Heldere klantenservice

We kregen geen track & trace van de verzending en ook geen verwachte leverdatum.
De verwachte leverdatum kregen we alleen vlak na het bestellen, maar in werkelijkheid werd het een dag later (zonder dat we dat wisten).
Verbeterpunt zou dus zijn om een track & trace te gebruiken, of om bijvoorbeeld een paar dagen van te voren in ieder geval de verwachte leverdag te melden.
Zat meer maat verschil (in lengte, breedte en rechtheid) dan we hadden verwacht. bij de grote balken meer dan 5mm dikte verschil. dit kwam bij ons niet heel goed uit. of vermelden op site, of betere maatvastheid hanteren zou mijn tip zijn.

Reactie Eppinga:

Geachte mevrouw Feith, hartelijk dank voor uw review! De grotere pakketten versturen wij met een leverancier die geen T&T heeft. We nemen uw feedback mee in de overwegingen! Nogmaals dank en een... Geachte mevrouw Feith, hartelijk dank voor uw review! De grotere pakketten versturen wij met een leverancier die geen T&T heeft. We nemen uw feedback mee in de overwegingen! Nogmaals dank en een fijne dag gewenst!
Groet,
Tymen

Makkelijk bestellen, levertijd onduidelijk en aanmerkelijk langer dan gedacht

duidelijke website, breed assortiment

levertijd

Jeanneke

Correct snelle levering goede kwaliteit

Communicatie en kwaliteit

Snelle levering (tijdstip van levering werd duidelijk aangegeven)

duidelijke informatie op de website, daardoor het juiste product gevonden

hofman

Ik kreeg geen bevestiging via mail. Heb app gestuurd, daar is op gereageerd. Ook is de dag van levering niet bevestigd. Levering opzich prima. Matriaal idem.

Matriaal.

Bevestiging bestelling.

Reactie Eppinga:

Dag,
Dag,
Vervelend te horen dat u niet tevreden bent. We hebben het zeer druk op dit moment en proberen alle orders zsm te verwerken. Bedankt voor uw feedback en we gaan ons best doen sneller uit te leveren.
Groet, Tymen

Bueren W van

Goede informatie goed materiaal en de levertijd waargemaakt

Nuttige email over de bestelling

Via de overzichtelijke website snel en gemakkelijk de bestelling kunnen doen; bij afhalen snel en vriendelijk geholpen met het laden van de spullen. Gekochte materialen zijn van goede kwaliteit

Groot assortiment; overzichtelijke website ; grotendeels opslag in ruime en opgeruimde loodsen; materialen van goede kwaliteit; vriendelijke bediening

Ruime sortering, snelle levering

Nog niet

Jammer dat niet meer aan de winkel kan worden gekocht. Voor kleine afnames of vergeten bestellingen is online bestellen omslachtig en vertraagt de levering.