Eppinga

Frans Bosman

Uitgebreid assortiment, goede service in winkel, en uitstekende en snelle afhandeling en levering via de website.
Ik koop zowel in de winkel als via de website, meest hardhout.

Assortiment, informatie op de site. Zeer behulpzaam personeel.

Misschien een bordje dat verwijst naar de winkel / balie. Als je aankomt dan is de logische weg het terrein op te rijden in plaats van naar de ingang van de winkel. In de loods is de winkel niet... Misschien een bordje dat verwijst naar de winkel / balie. Als je aankomt dan is de logische weg het terrein op te rijden in plaats van naar de ingang van de winkel. In de loods is de winkel niet goed zichtbaar.

Goede communicatie.

jc storm

Goede prijs voor prima houten palen, uitstekende communicatie, snel / goed/ stipt geleverd

Prima materiaal, prima transport service

Dennis van Iterson

Geweldige mensen

Duidelijke afspraken die nagekomen worden. En goed hout. Ook belangrijk.

Apart e-mailadres zodat je geen autoreply krijgt in de bouwvak. Later wel alsnog reactie gehad van tymen en besteld.

Duidelijke site en webwinkel. Bestelling in 1 keer goed en compleet geleverd. Vriendelijke chauffeur.

Aan de tekst bij het artikel is niet af te leiden of de azobepaal gepunt is of niet. Dit is wel handig. Aan de hand van de foto dacht ik geen punt te krijgen, bij 60 en 70mm paal is nl wel punt te... Aan de tekst bij het artikel is niet af te leiden of de azobepaal gepunt is of niet. Dit is wel handig. Aan de hand van de foto dacht ik geen punt te krijgen, bij 60 en 70mm paal is nl wel punt te zien en bij 80 en hoger niet. De palen werden uiteindelijk wel gepunt geleverd, hierdoor moesten de palen schoongezaagd worden en kwam de maatvoering een beetje knel

Goed en snel

Goede bereikbaarheid telefonisch

Prettig zaken doen, helder website en speelt goed in op wensen van klant (bijv afhaal korting geven)

snelle levering mogelijk via webshop (binnen uur afhalen)

Goede service

Goede info op site

Prima sevice

Aanbod, snelle levering

Folkert Reitsma

Goeiendag,
Goeiendag,
no dat sit sa : ik bin chauffeur bij Hoekstra yn Snits en sadwaande wist ik fan Eppinga, want ik bring foar jim wol ris in pakketsje hout fuort yn Amsterdam eo. Toen seag 'k es op 'e webside fan Eppinga en der wiene de planken yn de maat dyt ik socht.

Mooi oan joen op e site

Gong mooi vlotsjes hjer en sa netsjes oflevere troch Hoekstra fansels !