Eppinga

?

?

Zeer meewerkend personeel, in overleg is er veel mogelijk.

De bereidwilligheid van het personeel om te helpen, waar mogelijk, helemaal omdat de website voor een leek, niet heel overzichtelijk is qua aanpassingen aan de standaard maten.

Bij het aanklikken van een bestelling, duidelijk aangeven dat je ook aangepaste maten kunt bestellen, met een link waar je dat kunt aanpassen. Dit is nu onduidelijk en daardoor lijkt het alsof het... Bij het aanklikken van een bestelling, duidelijk aangeven dat je ook aangepaste maten kunt bestellen, met een link waar je dat kunt aanpassen. Dit is nu onduidelijk en daardoor lijkt het alsof het niet mogelijk is.

Reactie Eppinga:

Dag, Bedankt voor uw review,! We gaan aan de slag met uw feedback, het is heel moeilijk om alle maten bestelbaar te maken omdat we met alle verschillende maten al snel duizenden opties hebben. . Grt... Dag, Bedankt voor uw review,! We gaan aan de slag met uw feedback, het is heel moeilijk om alle maten bestelbaar te maken omdat we met alle verschillende maten al snel duizenden opties hebben. . Grt Tymen

Hoijtink

Eerste keer was even lastig omdat niet direkt duidelijk is dat je als particulier gewoon de loods in dient te rijden om vervolgens op zoek te gaan naar de balie. Tevens dient vooraf online besteld... Eerste keer was even lastig omdat niet direkt duidelijk is dat je als particulier gewoon de loods in dient te rijden om vervolgens op zoek te gaan naar de balie. Tevens dient vooraf online besteld te worden. Maar verder prima zaak en prijzen zijn voor zover ik heb kunnen vinden gemiddeld.

Internet terminal waar particulieren alsnog een bestelling kunnen plaatsen.

Dag, Bedankt voor uw review,! We gaan aan de slag met uw feedback. Grt Tymen

Mijn ervaring was super

Reactie Eppinga:

Dag, Bedankt voor uw review,! Als het super was hadden we graag allemaal hoge cijfers gezien :). We doen hard ons best om alleen maar 9 of hoger te scoren op alles. Graag hoor ik dan ook wat er... Dag, Bedankt voor uw review,! Als het super was hadden we graag allemaal hoge cijfers gezien :). We doen hard ons best om alleen maar 9 of hoger te scoren op alles. Graag hoor ik dan ook wat er eventueel beter kan. Grt Tymen

Verkade

Bestelling geplaatst via internet. Geen bevestiging per email. Na telefonisch contact gehoord dat de levertijd twee weken zou zijn ivm zagen, schaven, etc. Was gelukkig geen probleem. Uiteindelijk... Bestelling geplaatst via internet. Geen bevestiging per email. Na telefonisch contact gehoord dat de levertijd twee weken zou zijn ivm zagen, schaven, etc. Was gelukkig geen probleem. Uiteindelijk drie dagen na het telefonisch onderhoud werd de bestelling al bezorgt! Prachtig natuurlijk alleen wel een ongeplande verassing.

Uiteindelijk heldere communicatie en snelle levering

Meer feedback geven over de status van de bestelling.

Dag,
Bedankt voor uw review. Als het goed is ontvangt u direct na uw bestelling een bevestiging. Ik ga zorgen dat we duidelijker gaan communiceren hierover. Groet, Tymen

Makkelijk contact via telefoon, vriendelijk geholpen, snelle levering

Goedkoop, snelle levering

n.v.t.

Reactie Eppinga:

Bedankt! Altijd welkom natuurlijk :)

Goede ervaring

Grote voorraad. Dus direct leverbaar. Goede vlotte bediening . Alle medewerking mogelijk

niet direct.

Frank

De bestelling was per abuis zoekgeraakt bij de transporteur. Met een snelle herstelactie van Eppinga en transporteur was de bestelling opnieuw gezaagd en binnen twee dagen alsnog geleverd.

Goede klantgerichtheid, groot assortiment.

Hout besteld om vlonders te maken. Stond mooi klaar en de bestelling klopte precies.

Duidelijk site waardoor je een duidelijke 'boodschappenlijst' kan maken

Voor mij was in de email niet helemaal duidelijk of de bestelling klaar stond om op te halen. Maar na een belletje bleek het klaar te staan

Reactie Eppinga:

Bedankt voor uw recensie! We zullen de klanten beter op de hoogte gaan houden van de verloop order. Groet, Tymen

Een goed contact met de mensen. Door het uitgebreide aanbod bij Eppinga terecht gekomen. Door persoonlijk contact heb ik de juiste balken kunnen bestellen. Dank daarvoor!

Persoonlijk contact. Ruim aanbod.