Eppinga

Willem Struijk

Mooi materiaal, goede service! Dacht eerst dat alleen aan bedrijven werd geleverd, maar ook als consument kon ik er goed terrecht. De kwaliteit is echt super!

Zeer goede kwaliteit materialen.

Ik zie geen verbeterpunt.

M vogelsang

Prijs kwaliteit verhouding

Levertijd klopt niet met werkelijkheid

Reactie Eppinga:

Hartelijk dank voor de feedback.
Wij hebben de levertijd op maatwerk aangepast op onze website.
Gr, Robbin

Dirk Terpstra

Goed, veel keus

Veel keus

Bij het afhalen, moest ik heel lang wachten, voordat mijn bestelling op mijn kar gelaten kon worden. Bij een uur.

Reactie Eppinga:

Hartelijk dank voor de feedback.
Wij proberen u op onze locatie zo spoedig mogelijk van dienst te zijn.
Door grote drukte heeft dit helaas langer geduurd dan gebruikelijk. Gr, Robbin

Gosling Bouwer

Netjes en vlot geholpen

Kris Kwiatkowskui

If you require any custom work to be done - go elsewhere - this company is not showing any interest in doing any work for the customer - its fine if you need a standard piece of wood that you can... If you require any custom work to be done - go elsewhere - this company is not showing any interest in doing any work for the customer - its fine if you need a standard piece of wood that you can simply order via the web shop, but expect very long delivery times!

still to be discovered!

not enough space to list it all.

Hans van Alem

Teleurstelling.

Redelijk prijs

Zeer slechte kwaliteit hout. Fijnbezaagd hout ziet er uit als een harige gorilla

Zeer tevreden.

Snelle reactie. Indien op voorraad direct op te halen.

Geen opmerkingen

G de Linde

Matig, ik had 2 azobe damwand planken van 300 cm besteld, bij aankomst bleek dat er aleen maar planken van 350cm lagen.
Lijkt een goede deal maar levert uiteindelijk een probleem op omdat deze...
Lijkt een goede deal maar levert uiteindelijk een probleem op omdat deze niet in de auto passen, ik had hier niet op gerekend en dus geen aanhanger bij me. De geleverde planken waren behoorlijk schelf en krom en pasten uiteindelijk niet inelkaar, de veer liep uit de groef
De planken op lengte van 240cm gebracht door de kromme stukken eraf te zagen. Dus uiteindelijk 60cm te kort.

Ik heb nu nog een partijtje planken (54 stuks) nodig maar ben bang om deze bij Eppinga te bestellen, je betaald vooraf en het is maar de vraag wat je krijgt.

Maak de zaak toegankelijk door klanten wel toe te laten om eerst te laten zien wat ze kopen, via een smartphone is de besteling immers zo ter plekke gemaakt.

Timmerbedrijf CJ Schnater

Een prettige ervaring. Alles netjes geregeld

Sybra bv

Het leek me een degelijk bedrijf , maar na een paar bestellingen valt het me tegen. De jongens rijden maar wat op hun heftruck heen en weer en weten nergens van. Een schaafklus vergt twee weken en... Het leek me een degelijk bedrijf , maar na een paar bestellingen valt het me tegen. De jongens rijden maar wat op hun heftruck heen en weer en weten nergens van. Een schaafklus vergt twee weken en blijkt na 3,5 week nog niet klaar..
Ik word strontchagerijnig van zo’n werkwijze. Ene wat ik dan denk? Als al die jongens geen kennis hebben. En geen service bieden, dan zijn ze duur personeeel. En duur personeel maakt de producten ook duur....
als ik het mis heb, dan hoor ik het graag.

Zorg dat personeel weet waar de producten liggen en weet waar de bestellingen liggen. Tot. Nu toe is het bij mijn bestellingen een kwestie van eindeloos zoeken en vragen...