Eppinga

SKV Totaal Onderhoud

Prima contact tijdens een bestelling en goede service met bezorgen etc.

Gratis bezorgen !

Heel veel soorten hout verkrijgbaar

Zeer klantvriendelijk, met name de medewerkers in het magazijn !

Wat meer keus in houtsoorten voor de jachtbouw (mahonie is niet te bestellen)

Patrick Hoekstra

Geweldig. Medewerkers met ervaring en weten precies wat ze in huis hebben. Denken ook mee!

Assortiment is breed en medewerkers top

Alles was gewoon goed.....

Klaas Ellens

Positief, handige website en mooi dat jullie als service een kar ter beschikking stellen.
Lijkt mij ook verstandig deze eens in de tijd te controleren. Kabel was wel gaar

Goede prijs, kwaliteit, nette service

op de onderhoud van de kar na, geen opmerkingen

Eppinga is heel makkelijk bereikbaar bij vragen. Op de site is een hoekje om te chatten met een medewerker en daar heb ik al een aantal keren gebruik van gemaakt. En altijd ben ik daarmee goed... Eppinga is heel makkelijk bereikbaar bij vragen. Op de site is een hoekje om te chatten met een medewerker en daar heb ik al een aantal keren gebruik van gemaakt. En altijd ben ik daarmee goed geholpen.

Ik vind Eppinga heel klantvriendelijk. Ik had 2 staaltjes Woca exterior oil ontvangen, gratis, plus een stukje hout wat ik had aangegeven waar het op moest komen. Nadat ik beide staaltjes had... Ik vind Eppinga heel klantvriendelijk. Ik had 2 staaltjes Woca exterior oil ontvangen, gratis, plus een stukje hout wat ik had aangegeven waar het op moest komen. Nadat ik beide staaltjes had geprobeerd was het resultaat niet helemaal wat ik had verwacht. Ik wilde graag nog 2 kleuren proberen en die werden ook zonder problemen en direct, en ook weer gratis opgestuurd. Heel fijn. Ik heb daarna een bestelling via de site gedaan die binnen 3 dagen zou worden bezorgd, en het was er keurig op de tweede dag. Hele goede ervaring dus.

Rebecca

Mooi materiaal snel geleverd

Mooi en goede kwaliteit en betaalbaar

R. Klerks

Makkelijk via internet bestellen. Advies op lokartikel ook prima.

Aflevering binnen 5 uur omdat er aktief gekeken wordt naar route.

Goede service. Redelijke prijzen. Snelle levering.

Bezorgprijs heel redelijk. Kun je zelf geen geklungel om hebben.

Niet het gevraagde geleverd

BäckerStyle

Levering was een dag later dan dat de site stelt.
Levering was een dag later dan dat de site stelt.
Telefonisch contact gehad om de afleverdag èn tijdstip te verifiëren. Meneer wist mij niet algeheel te informeren en ik zou de volgende dag teruggebeld worden.
De volgende (mid-)dag heb ìk maar gebeld, aangezien het contact uitbleef..en ik toch moet plannen!
-Komt de bestelling, een dag later, dan in de ochtend of in de middag?..
Ik zou nogmaals hierover teruggebeld worden.
-Iets voor 17u een e-mail ontvangen met een tijdswindow (tussen zó laat en zó laat..)..èn een verkeerd afleveradres!
Kan natuurlijk niemand meer telefonisch bereiken als ik zo laat pas een bericht ontvang.
Dan maar via de e-mail bericht verstuurd naar Eppinga èn naar de vervoerder; niet dat ik morgen mijn produkt alsnòg niet juist geleverd krijg!..
Gelukkig via de mail een bericht ontvangen vd vervoerder; dat het adres gecorrigeerd is.
Ik heb de vervoerder bedankt.
De volgende dag, nádat de aflevering heeft plaatsgevonden, ben ik gebeld door Eppinga. Met de vraag of er iets niet juist was met de bestelling/levering..
Mijn algemene indruk van Eppinga: Slaperig!
Twee keer iemand aan de telefoon gesproken, wie èrg slaperig overkwam! En dàn nog bovenstaand verhaal.. al met al: dit kan beter,
vlugger en correcter!

Overigens diende ik nog zèlf mee te helpen met lossen, aangezien er blijkbaar slechts één persoon aflevert!.. Als ik er niet zou zijn geweest; had ik mijn levering alsnog niet geleverd gekregen!!

Dit kan toch niet

Ogenschijnlijk heldere website.
Levering door het gehele land.

Zie bovenstaand verhaal en trek conclusie!