Eppinga

Uitstekend!

product op de website was niet leverbaar (dat stond niet aangegeven) maar in overleg is er een prima alternatief gevormd en geleverd

Rob Arntz

Ik ben super tevreden over Eppinga, en zal zeker ook in de toekomst contact met hen blijven houden mocht ik verlegen zitten om materiaal. Ik heb in het verleden vaak producten gekocht bij bedrijven... Ik ben super tevreden over Eppinga, en zal zeker ook in de toekomst contact met hen blijven houden mocht ik verlegen zitten om materiaal. Ik heb in het verleden vaak producten gekocht bij bedrijven als Gamma en Hornbach, maar zei kunnen niet de kwaliteit leveren van Eppinga. Al zoekende op het internet kwam ik toevallig uit bij Eppinga, en ben van de kwaliteit en de prijs van het geleverde product dik tevreden, als mede de snelheid van leveren.
"Eppinga Chapo"

Eppinga leverde snel een product dat ik alleen al gezien de afmetingen niet kon krijgen bij Gamma en Hornbach, en zelfs aan een goede prijs. Eppinga komt zijn gemaakte afspraak ook qua leversnelheid... Eppinga leverde snel een product dat ik alleen al gezien de afmetingen niet kon krijgen bij Gamma en Hornbach, en zelfs aan een goede prijs. Eppinga komt zijn gemaakte afspraak ook qua leversnelheid meer dan voldoende na.

Misschien de producten met een stukje plastic afdekken, vanwege de regen. In ons geval was het niet erg dat het nat werd , maar ik kan me voorstellen dat er materialen zijn die niet in de regen... Misschien de producten met een stukje plastic afdekken, vanwege de regen. In ons geval was het niet erg dat het nat werd , maar ik kan me voorstellen dat er materialen zijn die niet in de regen mogen liggen.

Reactie Eppinga:

Bedankt voor de mooie review!

Berltsum

Goede website redelijke prijzen en snelle levering toppie

oud suyt

Erg goed! Goede prijs, snelle levering en materiaal klopte allemaal.

Prijs goed, snelheid

hilbrant hartlief

timmer en onderhouds bedrijf R. van der Veen

Mijn ervaring vriendelijk personeel een pluimpje

ja besteld via website, ben snel terug gebeld andere dag al opgehaald perfect

Levering duurde even als gevolg van het feit dat het product niet op voorraad was en de naderende bouwvak. Werd daarover via mail en telefoon correct geïnformeerd.

Onze excuses voor de trage levering! Groet, Tymen

Materiaal besteld via de site en nog contact gehad via de mail over de levering van het materiaal en hang en sluitwerk wat niet op de site stond maar wel in de winkel lag. Communicatie via de mail... Materiaal besteld via de site en nog contact gehad via de mail over de levering van het materiaal en hang en sluitwerk wat niet op de site stond maar wel in de winkel lag. Communicatie via de mail uitstekend bij ophalen van materiaal lag het nog niet klaar en medewerker in de winkel had voor mijn weinig verstand van zaken van materialen. Of was toe aan weekend of vakantie.

Goede website, snelle communicatie.

Maak waar wat je communiceert en afhandeling in de winkel viel me erg tegen vergeleken met het gevoel wat ik overhield na de communicatie via mail en site.

Reactie Eppinga:

Dag, Jammer dat u zo'n laag totaaloordeel geeft als de meeste dingen wel naar wens zijn. We zullen er alles aan doen om een eventueel vervolgbezoek een succes te laten zijn.! Grt Tymen

L.H. Schoenmakers

Ik ben heel tevreden, goede kwaliteit en de prijzen zijn gelijk aan de bouwmarkten.
Telefonisch goed en vriendelijk.
Het materiaal wordt snel en goed geleverd.

Goed bereikbaar. En vriendelijk.

Heb geen verbeterpunten.

Dank voor uw review!

Positief

Communicatie over leveringen. Vriendelijkheid van chauffeur.