Eppinga

Verkade

Bestelling geplaatst via internet. Geen bevestiging per email. Na telefonisch contact gehoord dat de levertijd twee weken zou zijn ivm zagen, schaven, etc. Was gelukkig geen probleem. Uiteindelijk... Bestelling geplaatst via internet. Geen bevestiging per email. Na telefonisch contact gehoord dat de levertijd twee weken zou zijn ivm zagen, schaven, etc. Was gelukkig geen probleem. Uiteindelijk drie dagen na het telefonisch onderhoud werd de bestelling al bezorgt! Prachtig natuurlijk alleen wel een ongeplande verassing.

Uiteindelijk heldere communicatie en snelle levering

Meer feedback geven over de status van de bestelling.

Dag,
Bedankt voor uw review. Als het goed is ontvangt u direct na uw bestelling een bevestiging. Ik ga zorgen dat we duidelijker gaan communiceren hierover. Groet, Tymen

Makkelijk contact via telefoon, vriendelijk geholpen, snelle levering

Goedkoop, snelle levering

n.v.t.

Reactie Eppinga:

Bedankt! Altijd welkom natuurlijk :)

Goede ervaring

Grote voorraad. Dus direct leverbaar. Goede vlotte bediening . Alle medewerking mogelijk

niet direct.

Frank

De bestelling was per abuis zoekgeraakt bij de transporteur. Met een snelle herstelactie van Eppinga en transporteur was de bestelling opnieuw gezaagd en binnen twee dagen alsnog geleverd.

Goede klantgerichtheid, groot assortiment.

Hout besteld om vlonders te maken. Stond mooi klaar en de bestelling klopte precies.

Duidelijk site waardoor je een duidelijke 'boodschappenlijst' kan maken

Voor mij was in de email niet helemaal duidelijk of de bestelling klaar stond om op te halen. Maar na een belletje bleek het klaar te staan

Reactie Eppinga:

Bedankt voor uw recensie! We zullen de klanten beter op de hoogte gaan houden van de verloop order. Groet, Tymen

Een goed contact met de mensen. Door het uitgebreide aanbod bij Eppinga terecht gekomen. Door persoonlijk contact heb ik de juiste balken kunnen bestellen. Dank daarvoor!

Persoonlijk contact. Ruim aanbod.

IJzeren dakgoten zullen misschien op den duur beter zichtbaar zijn en dan ook beter uit te zoeken.

Meer info over het verloop van de bestelling.

Best

Standaard een bevestiging van betaalde factuur nazenden voor administratie of om in te kunnen dienen voor bouwdepot.

Jonne

Goede ervaring. Veel keus, duidelijke site. helaas was een bepaalde balk die ik nodig had niet op voorraad, maar er werd een alternatief geboden welke ook goed was.
Levering was een maand van...
Levering was een maand van te voren al aan te geven wanneer we dat ongeveer wilden hebben. Dit was ook erg handig

Veel keus, makkelijk zoeken.
vlonderplanken tot 4 meter (in de bouwmarkt kleinere formaten).
Bestelling kon nog worden aangepast na betaling, flexibiliteit was fijn.
Heldere...
Veel keus, makkelijk zoeken.
vlonderplanken tot 4 meter (in de bouwmarkt kleinere formaten).
Bestelling kon nog worden aangepast na betaling, flexibiliteit was fijn.
Heldere klantenservice

We kregen geen track & trace van de verzending en ook geen verwachte leverdatum.
De verwachte leverdatum kregen we alleen vlak na het bestellen, maar in werkelijkheid werd het een dag later (zonder dat we dat wisten).
Verbeterpunt zou dus zijn om een track & trace te gebruiken, of om bijvoorbeeld een paar dagen van te voren in ieder geval de verwachte leverdag te melden.
Zat meer maat verschil (in lengte, breedte en rechtheid) dan we hadden verwacht. bij de grote balken meer dan 5mm dikte verschil. dit kwam bij ons niet heel goed uit. of vermelden op site, of betere maatvastheid hanteren zou mijn tip zijn.

Reactie Eppinga:

Geachte mevrouw Feith, hartelijk dank voor uw review! De grotere pakketten versturen wij met een leverancier die geen T&T heeft. We nemen uw feedback mee in de overwegingen! Nogmaals dank en een... Geachte mevrouw Feith, hartelijk dank voor uw review! De grotere pakketten versturen wij met een leverancier die geen T&T heeft. We nemen uw feedback mee in de overwegingen! Nogmaals dank en een fijne dag gewenst!
Groet,
Tymen

Makkelijk bestellen, levertijd onduidelijk en aanmerkelijk langer dan gedacht

duidelijke website, breed assortiment

levertijd