Eppinga

Goede service

Breed assortiment

Ben even op hun bedrijf geweest en ben vriendelijk ontvangen

Er was iets verkeert geleverd maar, dat is snel en correct opgepakt en opgelost.

Ga geen Lariks en Douglas als het zelfde aan bieden. Het zijn verschillende houtsoorten die de zelfde duurzaamheid klasse hebben. Dat is dan ook de enige overeenkomst.

Van der sterren

Goede ervaring.. Goede service en advies

Goed advies via chat. Afspraken wirden nagekomen.

Geen suggesties, ga zo door

Ilona wanders

Op alle onderdelen scoren ze goed behalve op de belangrijkste; kwaliteit.
Ik kreeg niet wat ik besteld had. 44x44 besteld en 46,5x46,5mm gekregen.

Pas avond voor levering datum en tijdstip bekend. Liever latere levering waarbij je zelf dag kan vastleggen

Reactie Eppinga:

Geachte mevrouw Wanders, bedankt voor uw bericht. U heeft naar ik kan zien niet aangegeven dat u niet tevreden was zodat wij uw bestelling naar tevredenheid konden afhandelen. Alsnog wil ik u... Geachte mevrouw Wanders, bedankt voor uw bericht. U heeft naar ik kan zien niet aangegeven dat u niet tevreden was zodat wij uw bestelling naar tevredenheid konden afhandelen. Alsnog wil ik u aanbieden dat wij de correcte maat balken leveren en de bgeleverde palen retour nemen. Mocht u dit wensen hoor ik graag van u. Groet, Tymen tymen@eppinga.nl

R.O.B. (Renovatie Onderhoud Binnenbouw)

Ik had even telefonische contact welke goed netjes en duidelijk werd behandeld.
Bestelde goederen kwamen zeer op tijd en werd vakkunding (smalle weg) afgeleverd.

Zie hierboven

Heb helaas weinig bestellingen maar heb ik weer zoiets nodig ga ik zeker Eppinga bellen.

Correct en snelle levering, zeer tevreden

Het transportbedrijf Hoekstra ( geloof ik, in ieder geval uit Sneek) was super!!
Wonen in een wat moeilijker gebied, kleine straatjes, maar de chauffeur deed alle moeite om het hout zo dicht mogelijk af te leveren! echt heel Klantvriendelijk!!

T.Spierings

Correct,snel en scherp geprijsd

Goed bereikbaar,stipte afhandeling,snelle levering exact op de opgegeven tijd.

Service op peil houden en gewoon doorgaan op de ingeslagen weg.

Goed, levering volgens afspraak.

Snelle levering.

Nee.

Harry

Ezobe balken mooi recht ,en op tijd afgeleverd!

JM

Positieve ervaring. Vlot geleverd ondanks grotere afstand. (Friesland -> Zeeland). Kwaliteit materialen prima in orde. Duidelijke site. Tevens rekening gehouden met mijn verzoek voor bepaalde... Positieve ervaring. Vlot geleverd ondanks grotere afstand. (Friesland -> Zeeland). Kwaliteit materialen prima in orde. Duidelijke site. Tevens rekening gehouden met mijn verzoek voor bepaalde leverdag.

Goede site. Goede kwaliteit.

Bezorging vondt plaats met grote lange trailer. Dit gaf in de woonwijk problemen omdat krappe bochten niet gemaakt kunnen worden. Beter met voor woonwijk geschikte vrachtwagen bezorgen.