Eppinga

Prettig zaken doen, helder website en speelt goed in op wensen van klant (bijv afhaal korting geven)

snelle levering mogelijk via webshop (binnen uur afhalen)

Goede service

Goede info op site

Prima sevice

Aanbod, snelle levering

Folkert Reitsma

Goeiendag,
Goeiendag,
no dat sit sa : ik bin chauffeur bij Hoekstra yn Snits en sadwaande wist ik fan Eppinga, want ik bring foar jim wol ris in pakketsje hout fuort yn Amsterdam eo. Toen seag 'k es op 'e webside fan Eppinga en der wiene de planken yn de maat dyt ik socht.

Mooi oan joen op e site

Gong mooi vlotsjes hjer en sa netsjes oflevere troch Hoekstra fansels !

Keurig gelevered, min punt was dat ik het zelf uit de vrachtwagen kon tillen

Vlot keurig

Laten brengen door 2 mannen

marco van weert

Ik heb helle mooie rechte planken van 5 meter gekregen, zonder scheuren en zonder vervellend open knoesten in de planken. was echt heel blij dat ze in de lengte en de breedte mooi recht waren

mooi hout , mooi recht .

Leo Leerkes

Goede communicatie. Direct de juiste persoon aan de lijn. In de directe omgeving van Deventer niet de bestelling kunnen plaatsen. Ik werd zelfs terug gebeld betreffende versnelde mogelijkheid tot... Goede communicatie. Direct de juiste persoon aan de lijn. In de directe omgeving van Deventer niet de bestelling kunnen plaatsen. Ik werd zelfs terug gebeld betreffende versnelde mogelijkheid tot afhalen. De praktische informatie op de site is erg goed. Wij hebben er zelfs gebruik van gemaakt.

Zeer klantvriendelijk.

De mogelijkheid om online de zaaglengte door te geven heb ik ervaren als onduidelijk.

J Dales

Snel en goed. Voordelige prijzen en bezorgkosten

Voordelig. Zeer voordelige bezorgkosten. €25 (ongeveer) tegen €135 voor hetzelfde product bij een ander bedrijf.

Marcel Koersma

Betrouwbaar, snelle levering