Eppinga

Klant Zuidhorn

Vanwege groot assortiment en mogelijkheid om hout te laten bezorgen bij Eppinga een bestelling geplaatst. Bestelling liet vanwege feestdag en drukte even op zich wachten. Na een telefoontje uitleg... Vanwege groot assortiment en mogelijkheid om hout te laten bezorgen bij Eppinga een bestelling geplaatst. Bestelling liet vanwege feestdag en drukte even op zich wachten. Na een telefoontje uitleg gekregen. Na levering probleem geconstateerd wat snel, correct en zorgvuldig is opgelost. Zoals het hoort!

Groot assortiment, oplossingsgericht bij probleem, heeft goede transporteur.

Vanwege feestdagen duurde het wat langer voordat bestelling in behandeling werd genomen en geleverd kon worden. Na telefonisch contact werd duidelijk dat ik even wat langer moest wachten vanwege... Vanwege feestdagen duurde het wat langer voordat bestelling in behandeling werd genomen en geleverd kon worden. Na telefonisch contact werd duidelijk dat ik even wat langer moest wachten vanwege drukte en feestdagen. Informatie had mogelijk ook bij het bestellen verstrekt kunnen worden onnodig gebel en wellicht teleurstelling te voorkomen.

Reactie Eppinga:

Geachte heer Oosting, Goed te horen dat u uiteindelijk tevreden bent. Bedankt voor het sturen van de foto. Groet,
Tymen

Harry Schoo

Goede ervaring met Eppinga wat betreft het bestellen en het contact met Eppinga

Prima prijs/ kwaliteit.
Ondanks een klein probleempje met de levering is alles door Eppinga met name doorTymen prima opgelost.

geen verbeter punten

Hout prima levertijd erg lang

Reactie Eppinga:

Geachte heer de Haan, Spijtig te horen dat u lang moest wachten. Levering op Ameland duurt altijd iets langer. Groet, Tymen

Zeer positief. Correcte levering.

Duidelijk overzicht van te leveren hout en zeer groot aanbod

heel groot aanbod kan het moeilijk maken om het juiste te vinden.

Jaap H

Uitstekend

Duidelijke heldere keuze

Zeer positief. Mensen zijn behulpzaam. Aanhangwagen lenen ook geen enkel probleem.

Dag! Bedankt voor uw mooie review. Dat horen we natuurlijk graag! Groet, Tymen

Duidelijke site. Communicatie omtrent levertijd kan concreter. Prima materiaal.

Sympathieke eigen chauffeur die mee denkt.

Telefonische bereikbaarheid met keuze menu draait op voornamen dat is makkelijk als je mensen goed kent maar anders niet

Reactie Eppinga:

Dag, bedankt voor uw feedback. We gaan ermee aan de slag. Het keuzemenu is ook voorzien van keuzes voor de verschillende afdelingen maar ik kan me voorstellen dat dit verwarrend kan werken. Groet,... Dag, bedankt voor uw feedback. We gaan ermee aan de slag. Het keuzemenu is ook voorzien van keuzes voor de verschillende afdelingen maar ik kan me voorstellen dat dit verwarrend kan werken. Groet, Tymen

sjoukje

Er lopen veel om maar je word niet direct bij aan komst geholpen je moet er zelf achter aan.

Hou de entree in de gaten en sta klanten direct te woord!

Reactie Eppinga:

Dag, Bedankt voor uw recensie. We zullen zorgdragen dat er beter op de receptie gelet wordt. Groet Tymen

Maya

Prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Makkelijk plaatsen van bestelling. Goede en snelle klantenservice na uitblijven levering.

Communicatie over daadwerkelijke levering bleef uit. Na circa 1 week zelf telefonisch contact opgenomen en toen bleek dat het product na 3 dagen al afgeleverd had moeten zijn, dit was niet het geval... Communicatie over daadwerkelijke levering bleef uit. Na circa 1 week zelf telefonisch contact opgenomen en toen bleek dat het product na 3 dagen al afgeleverd had moeten zijn, dit was niet het geval en moest nog verzonden worden.

Beeldentuin Maastricht

Goed telefonisch contact, alvorens we hebben besteld, omdat we de volgende dag 100 lariksplanken van 3.00 meter nodig hadden. Alle andere bedrijven die ik had gebeld, hadden ze niet in voorraad!... Goed telefonisch contact, alvorens we hebben besteld, omdat we de volgende dag 100 lariksplanken van 3.00 meter nodig hadden. Alle andere bedrijven die ik had gebeld, hadden ze niet in voorraad! Eppinga beweerde van wel, we hebben ze via hun webshop om 16.00 uur die middag besteld, en de volgende dag om 10.00uur werden ze geleverd (Zuid-LImburg) en ook nog en Mooie kwaliteit. We zijn erg tevreden, we hebben eerdaags nog meer Lariksplanken nodig en zullen die zeker weer bij Eppinga bestellen.

Correcte informatie, en heel goed afgehandeld.

Reactie Eppinga:

Dag! Bedankt voor uw review. Wat zouden we gedaan moeten hebben om ook op After Sales een 10 te scoren? Groet, Tymen