Eppinga

Lilian Oosterhof

Fantastisch! Hardhout voor pergola en paar schuttingen besteld. Vanaf opvragen offerte super meegedacht, zowel over onze (maatwerk) wensen als over de levering zelf (in de stad én aan de andere kant... Fantastisch! Hardhout voor pergola en paar schuttingen besteld. Vanaf opvragen offerte super meegedacht, zowel over onze (maatwerk) wensen als over de levering zelf (in de stad én aan de andere kant van het land...allemaal geen enkel probleem; ook de communicatie met het transportbedrijf verliep makkelijk en prettig).
Snelle reacties, supervriendelijk geholpen en de kwaliteit van het hout is top! en de prijs ook trouwens :).

Snel, vriendelijk, tophout en mooie prijs.

G van D.

Ging allemaal heel goed, vriendelijke mensen, goede service. Ook de externe bezorgdienst was uitstekend.

Goede communicatie, oplossingsgericht

Simon

Soepele afhandeling van de order, duidelijke communicatie over levermoment, geen missende artikelen. In 1 woord: professioneel.

Informatie op de site over hoe verschillende klussen aangepakt kunnen worden: dat heeft gezorgd dat ik bij jullie wilde bestellen, ondanks een iets hogere prijs dan bij concurrenten.

Hendrik Brokking

Zeer goed

Service

J Meijer

Ik heb potdeksel planken besteld in een heel lange maat. Het was van zeer goede kwaliteit en keurig gebracht. Zelf kun je nooit zulke lange planken vervoeren.

Zeer goede kwaliteit,voor een heel schappelijke prijs.

Nee, prima gedaan.

John D