Eppinga

8.5/10

hilbrant hartlief

timmer en onderhouds bedrijf R. van der Veen

Mijn ervaring vriendelijk personeel een pluimpje

ja besteld via website, ben snel terug gebeld andere dag al opgehaald perfect

Levering duurde even als gevolg van het feit dat het product niet op voorraad was en de naderende bouwvak. Werd daarover via mail en telefoon correct geïnformeerd.

Onze excuses voor de trage levering! Groet, Tymen

Materiaal besteld via de site en nog contact gehad via de mail over de levering van het materiaal en hang en sluitwerk wat niet op de site stond maar wel in de winkel lag. Communicatie via de mail...

Goede website, snelle communicatie.

Maak waar wat je communiceert en afhandeling in de winkel viel me erg tegen vergeleken met het gevoel wat ik overhield na de communicatie via mail en site.

Reactie Eppinga:

Dag, Jammer dat u zo'n laag totaaloordeel geeft als de meeste dingen wel naar wens zijn. We zullen er alles aan doen om een eventueel vervolgbezoek een succes te laten zijn.! Grt Tymen

L.H. Schoenmakers

Ik ben heel tevreden, goede kwaliteit en de prijzen zijn gelijk aan de bouwmarkten.
Telefonisch goed en vriendelijk.
Het materiaal wordt snel en goed geleverd.

Goed bereikbaar. En vriendelijk.

Heb geen verbeterpunten.

Dank voor uw review!

Positief

Communicatie over leveringen. Vriendelijkheid van chauffeur.

?

?

Zeer meewerkend personeel, in overleg is er veel mogelijk.

De bereidwilligheid van het personeel om te helpen, waar mogelijk, helemaal omdat de website voor een leek, niet heel overzichtelijk is qua aanpassingen aan de standaard maten.

Bij het aanklikken van een bestelling, duidelijk aangeven dat je ook aangepaste maten kunt bestellen, met een link waar je dat kunt aanpassen. Dit is nu onduidelijk en daardoor lijkt het alsof het niet mogelijk is.

Reactie Eppinga:

Dag, Bedankt voor uw review,! We gaan aan de slag met uw feedback, het is heel moeilijk om alle maten bestelbaar te maken omdat we met alle verschillende maten al snel duizenden opties hebben. . Grt Tymen

Hoijtink

Eerste keer was even lastig omdat niet direkt duidelijk is dat je als particulier gewoon de loods in dient te rijden om vervolgens op zoek te gaan naar de balie. Tevens dient vooraf online besteld...

Internet terminal waar particulieren alsnog een bestelling kunnen plaatsen.

Dag, Bedankt voor uw review,! We gaan aan de slag met uw feedback. Grt Tymen

Mijn ervaring was super

Reactie Eppinga:

Dag, Bedankt voor uw review,! Als het super was hadden we graag allemaal hoge cijfers gezien :). We doen hard ons best om alleen maar 9 of hoger te scoren op alles. Graag hoor ik dan ook wat er eventueel beter kan. Grt Tymen