Eppinga

Kris Kwiatkowskui

If you require any custom work to be done - go elsewhere - this company is not showing any interest in doing any work for the customer - its fine if you need a standard piece of wood that you can... If you require any custom work to be done - go elsewhere - this company is not showing any interest in doing any work for the customer - its fine if you need a standard piece of wood that you can simply order via the web shop, but expect very long delivery times!

still to be discovered!

not enough space to list it all.

Hans van Alem

Teleurstelling.

Redelijk prijs

Zeer slechte kwaliteit hout. Fijnbezaagd hout ziet er uit als een harige gorilla

Zeer tevreden.

Snelle reactie. Indien op voorraad direct op te halen.

Geen opmerkingen

G de Linde

Matig, ik had 2 azobe damwand planken van 300 cm besteld, bij aankomst bleek dat er aleen maar planken van 350cm lagen.
Lijkt een goede deal maar levert uiteindelijk een probleem op omdat deze...
Lijkt een goede deal maar levert uiteindelijk een probleem op omdat deze niet in de auto passen, ik had hier niet op gerekend en dus geen aanhanger bij me. De geleverde planken waren behoorlijk schelf en krom en pasten uiteindelijk niet inelkaar, de veer liep uit de groef
De planken op lengte van 240cm gebracht door de kromme stukken eraf te zagen. Dus uiteindelijk 60cm te kort.

Ik heb nu nog een partijtje planken (54 stuks) nodig maar ben bang om deze bij Eppinga te bestellen, je betaald vooraf en het is maar de vraag wat je krijgt.

Maak de zaak toegankelijk door klanten wel toe te laten om eerst te laten zien wat ze kopen, via een smartphone is de besteling immers zo ter plekke gemaakt.

Timmerbedrijf CJ Schnater

Een prettige ervaring. Alles netjes geregeld

Sybra bv

Het leek me een degelijk bedrijf , maar na een paar bestellingen valt het me tegen. De jongens rijden maar wat op hun heftruck heen en weer en weten nergens van. Een schaafklus vergt twee weken en... Het leek me een degelijk bedrijf , maar na een paar bestellingen valt het me tegen. De jongens rijden maar wat op hun heftruck heen en weer en weten nergens van. Een schaafklus vergt twee weken en blijkt na 3,5 week nog niet klaar..
Ik word strontchagerijnig van zo’n werkwijze. Ene wat ik dan denk? Als al die jongens geen kennis hebben. En geen service bieden, dan zijn ze duur personeeel. En duur personeel maakt de producten ook duur....
als ik het mis heb, dan hoor ik het graag.

Zorg dat personeel weet waar de producten liggen en weet waar de bestellingen liggen. Tot. Nu toe is het bij mijn bestellingen een kwestie van eindeloos zoeken en vragen...

Uitstekend!

product op de website was niet leverbaar (dat stond niet aangegeven) maar in overleg is er een prima alternatief gevormd en geleverd

Rob Arntz

Ik ben super tevreden over Eppinga, en zal zeker ook in de toekomst contact met hen blijven houden mocht ik verlegen zitten om materiaal. Ik heb in het verleden vaak producten gekocht bij bedrijven... Ik ben super tevreden over Eppinga, en zal zeker ook in de toekomst contact met hen blijven houden mocht ik verlegen zitten om materiaal. Ik heb in het verleden vaak producten gekocht bij bedrijven als Gamma en Hornbach, maar zei kunnen niet de kwaliteit leveren van Eppinga. Al zoekende op het internet kwam ik toevallig uit bij Eppinga, en ben van de kwaliteit en de prijs van het geleverde product dik tevreden, als mede de snelheid van leveren.
"Eppinga Chapo"

Eppinga leverde snel een product dat ik alleen al gezien de afmetingen niet kon krijgen bij Gamma en Hornbach, en zelfs aan een goede prijs. Eppinga komt zijn gemaakte afspraak ook qua leversnelheid... Eppinga leverde snel een product dat ik alleen al gezien de afmetingen niet kon krijgen bij Gamma en Hornbach, en zelfs aan een goede prijs. Eppinga komt zijn gemaakte afspraak ook qua leversnelheid meer dan voldoende na.

Misschien de producten met een stukje plastic afdekken, vanwege de regen. In ons geval was het niet erg dat het nat werd , maar ik kan me voorstellen dat er materialen zijn die niet in de regen... Misschien de producten met een stukje plastic afdekken, vanwege de regen. In ons geval was het niet erg dat het nat werd , maar ik kan me voorstellen dat er materialen zijn die niet in de regen mogen liggen.

Reactie Eppinga:

Bedankt voor de mooie review!

Berltsum

Goede website redelijke prijzen en snelle levering toppie

oud suyt

Erg goed! Goede prijs, snelle levering en materiaal klopte allemaal.

Prijs goed, snelheid