Massagetherapeute Joyce

snelle levering, goed product

Koos

Betrouwbaar

Mondhygiene Praktijk Drunen

Ik bestel al jaren mijn enveloppen bij de Envelopshop. Maar sinds de laatste zending zijn jullie denk ik overgestapt op een andere leverancier, want de plakrand is dusdanig veranderd dat ik hier... Ik bestel al jaren mijn enveloppen bij de Envelopshop. Maar sinds de laatste zending zijn jullie denk ik overgestapt op een andere leverancier, want de plakrand is dusdanig veranderd dat ik hier niet zo tevreden mee ben dan de vorige.

snelle levering

Reactie EnvelopShop.nl:

Het betreft enveloppen met 2 vensters.
Het betreft enveloppen met 2 vensters.
De afdekstrip is kleiner waardoor minder afval ontstaat. De plakrand is met een nieuwe methode aangebracht. We zien dat hierdoor bij het verwijderen van de strip soms kleine delen van de plakrand worden meegetrokken. Er blijft wel meer dan voldoende lijm achter om de envelop goed te sluiten. Bij de volgende aanmaak zullen wij hier beter op letten.

Beijkdesign.nl

Prima sortering en snelle levering

Veel op voorraad

Parkview hotel

Hotel

hospitalty

Galerie Foto-Objectief

Een goede ervaring.

Geen sterke punten. Alles werkte prima.

Restaurant - Bistro "DE ZEEBODEM".

Geweldig

snel en voordelig

Stichting De Schierstins

De ervaring is goed.

Veel keuze uit soorten enveloppen, goede internetpagina en regeling vervoer en betaling

apalca

Uitstekend

goede duidelijke website, ruim assortiment, snelle levering

Jochen

Behulpzaam, vlot en snel!

De papierwaaier helpt je om een goede keuze te maken.